کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی - استادلینک

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

در این مقاله سعی داریم که بیان کنیم چگونه می توان از طریق تدریس خصوصی و داشتن کلاس خصوصی به درآمد بالا و شهرت در این زمینه رسید.

اگر معلم رسمی یا حق التدریسی آموزش و پرورش باشید، می دانید که درآمد حاصل از مدرسه زیاد نبوده و اغلب معلم ها به کارهای دیگری از جمله تدریس حصوصی مشغول هستند.

داشتن کلاس های مستمر خصوصی و جذب و نگهداری شاگرذ، روش های گوناگونی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

در دروس پرمتقاضی حرفه ای شوید

دروسی مانند ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست، علوم و زبان انگلیسی از جمله مهمترین و پرمتقاضی ترین دروس هستند. سعی کنید که اگر تازه قصد این را دارید که در زمینۀ تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، در یکی از این دروس خبره و حرفه ای شوید.

البته ناگفته نماند که اساتید در سایت استادلینک وجود دارند که در دروسی مانند عربی و ادبیات مشغول بوده ولی چون در کار خود بسیار حرفه ای بوده و نکنیک های کلاس داری را بخوبی بلد هستند، از درآمد بالایی حتی بیشتر از مدرسین ریاضی و ….. برخوردارند.

برای کسب درآمد بالا روی خودتان کار کنید

بگذارید یگ مثال برای شما بیاورم ( حتماً آنرا تا آخر مطالعه نمایید ). فرض کنید که در خانه هستید و کلید ماشین در دستان شما است. ناگهان برق خانۀ شما می رود و کلید نیز از دست شما به روی زمین می افتد. فضا بسیار تاریک است و هیچ وسیله ای برای روشنایی ندارید؛ به دنبال کلید خود روی زمین می گردید و هرچه تلاش می کنید آنرا پیدا نمی کنید.

ناگهان این ایده به فکر شما می رسد که چون چراغ خیابان روشن است، به دنبال کلید خود در خیابان بگردید!!! زیر نور چراغ کوچه دنبال کلید می گردید که همسایه تان به شما ملحق می شود و به شما کمک می کند. بعد از گذشت نیم ساعت همسایه با حالت خستگی از شما می پرسد که کلید خود را در کجا گم کرده اید؟ شما پاسخ می دهید در خانه و همسایه از کار شما متعجب می شود.

درآمد بالا از کلاس خصوصی - استادلینک

داشتان بالا با آنکه کمی عجیب و مسخره به نظر می رسد ولی در واقعیت وجود دارد و ما سعی میکنیم مشکلات را در بیرون خودمان و در کوچۀ این داستان پیدا کنیم. خیلی از مواقع ما جذب شاگرد بالایی برای کلاس خصوصی داریم ولی به خاطر رفتار یا روش تدریس نامناسب و به روز نبودۀ خود، آنها را در مدت زمان کوتاهی از دست می دهیم.

برای داشتن درآمد بالا در زمینۀ تدریس، روی خودتان و شیوه های نوین تدریس بسیار کار کنید. در بخش مقالات مرتبط در پایین همین صفحه، مقالات ذکر شده را حتماً مطالعه کنید.

درج آگهی تدریس خصوصی در استادلینک

شما می توانید برای داشتن شاگردان بسیار زیاد و همچنین بهتر دیده شدن، در سایت جستجوی آنلاین معلم و مشاور خصوصی استادلینک ( تدریس آنلاین و حضوری ) ثبت نام نمایید. برای ثبت نام کافی است که اینجا، کلیک نمایید.

برای جذب بهتر به نکات زیر دقت نمایید:

  1. متن آگهی کلاس خصوصی خود را با دقت و جذاب و درعین حال صادقانه بنویسید.
  2. موقع ثبت نام، دسته بندی های مناسب فعالیت خود را انتخاب کنید. اگر رشته شما حسایداری بوده ولی در تدریس هندسه و ریاضی مشغول هستید و دروس حسابداری را تدریس نمی کنید، فقط دسته بندی درس هندسه و ریاضی را فعال کنید.
  3. رزومه و سوابق کاری خود را در سایت استادلینک قرار دهید. این کار باعث جلب اعتماد بالاتر شما می شود.
  4. فیلم آموزشی و نمونه تدریس خود را در سایت استادلینک نمایش دهید تا شاگرد و اولیا با روش تدریس شما آشنا شوند.
  5. اگر جزوه و نمونه سوال دارید، آنرا در پروفایل خود قرار دهید. هرچه پروفایل شما قوی تر و پربارتر باشد، شاگردان زیادتری جذب می کنید.

خدمات متمایز ارائه دهید

باگ ها و کاستی های سایر همکارانتان را بررسی کنید و سعی کنید که با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، آنها را در تدریس خودتان برطرف کنید. با این کار وجه تمایز شدیدی در بین رقبای خود پیدا کرده و درآمد بالاتر نیز کسب می کنید.

مقالات مرتبط:

برگزاری کلاس مجازی و آنلاین رایگان در محیط گوگل میت ( برای مشاهدۀ مقاله کلیک نمایید. )

درآمد و هزینه کلاس خصوصی ( برای مشاهدۀ مقاله ضربه بزنید. )

چگونه معلم ریاضی خوب باشیم؟ ( برای مطالعۀ مقاله، کلیک نمایید. )

همه چیز در مورد تدریس خصوصی ( برای مطالعه مقاله، کلیک نمایید. )

 

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک 1 دهم رشته ریاضی فیزیک خرداد 1402 غایبین موجه و مجاز با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی فیزیک امتحان نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 1 دهم رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در […]

دانلود سوالات امتحان نهایی اصول و عقاید 2 یازدهم معارف اسلامی شهریور 1402 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی امتحانات نهایی معارف  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی اصول عقاید 2 یازده م معارف و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی فلسفه 2 دوازدهم انسانی خرداد 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فلسفه 2 رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید