درآمد و هزینه تدریس خصوصی

هزینه و درآمد تدریس خصوصی در استادلینک

درآمد و هزینه تدریس خصوصی

برای کسب درآمد بالا از ندریس خصوصی، خواندن این مقاله را به مدرسین عزیز توصیه میکنیم. درآمد بالا از تدریس خصوصی و کلاس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. اگر معلم خصوصی هستید حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

این مقاله توسط سایت تدریس خصوصی استادلینک تهیه شده و شما مدرسین عزیز می توانید آگهی تدریس خصوصی خود را در سایت استادلینک درج نمایید.

درآمد و هزینه تدریس خصوصی در استاد لینک

تدریس خصوصی ریاضی

یکی از پر طرفدارترین و پر متقاضی ترین دروس مدرسه و دانشگاه، درس ریاضیات است. اگر دبیری باشید که در دروس مختلف ریاضی مانند تدریس هندسه، تدریس حسابان، تدریس گسسته، تدریس هندسه و آمار و تدریس ریاضی تجربی هم زمان تخصص داشته باشید، قاعدتاً می توانید از درآمد بالایی برخوردار باشید.

کلاس خصوصی ریاضی از دورۀ ابتدایی برگزار می شود و خانواده ها تمایل شدیدی دارند که پایۀ ریاضی دانش آموز خود از همان ابتدا از دورۀ دبستان و متوسطۀ اول تقویت شود. اگر دبیر ریاضی خبره در حرفۀ خود هستید، تقریباً در تمامی طول سال شاگرد دارید و از درآمد بالاتر از مدرسه برخودار هستید. اگر دبیر ریاضی هستید می توانید آگهی تدریس خصوصی خود را در سایت استادلینک درج کرده و از امتیازهای بی شمار آن بهره مند شوید.

تدریس خصوصی فیزیک

در کتاب های نظام جدید، معمولاً معلم فیزیک درس علوم در پایۀ هفتم، هشتم و نهم مجزا است. این امر سبب شده تا معلم فیزیک متوسطه دوم نیز بتواند در دورۀ اول نیز تدریس نماید. درس فیزیک علاوه بر فصل هایی از علوم متوسطه اول، از دروس تخصصی رشتۀ ریاضی و تجربی در متوسطۀ دوم می باشد.

درس فیزیک یکی از دروس مهم کنکور ریاضی و کنکور تجربی بوده و معلم خصوصی فیزیک نیز همانند معلم خصوصی ریاضی از درآمد بالایی برخوردار است. اگر در درس فیزیک سبک کنحصر بفردی پیدا کنید و جزوۀ خوبی نیز ذاشته باشید، می توانید از درآمد سرشار آن لذت ببرید. اگر دبیر فیریک هستید، می توانید آگهی تدریس خصوصی خود را در سایت استادلینک قرار دهید و بیشتز از قبل شناخته شوید.

تدریس خصوصی شیمی

یکی از جنجالی ترین و رتبه آورترین دروس کنکور در رشتۀ ریاضی و رشتۀ تجربی، درس شیمی است. شیمی بخاطر ماهیت حفظی – فرمولی بودن خود، از امتیاز منحصر به فردی برخودار است. اساتید شیمی علاوه بر داشتن کلاس های خصوصی شیمی برای متوسطۀ اول و برکزاری کلاس شیمی کنکور، می توانند در دورۀ اول و در درس علوم، بخش های شیمی را در مدارس تدریس نمایند و از آن بخش هم درآمد کسب کنند.

این درس هم همانند درس ریاضی و فیزیک، اگر دبیر بتواند سبک منحصر به فردی در تدریس شیمی پیدا کند و همچنین جزوۀ خوب و منسجم در اختیار دانش آموز قرار دهد، بسیار شناخته شده می شود و درآمد تدریس خصوصی خود را چندین برابر می کند. اگر معلم شیمی هستید می توانید آگهی تدریس خصوصی شیمی خود را در سایت استادلینک گذاشته و از خدمات ما بهره مند شوید.

تدریس خصوصی زیست

گل سر سبد دروس رشتۀ تجربی، درس زیست است. معلم خصوصی بسیار خوب و مسلط به همۀ مباحث در حد کنکور و المپیاد، کمی کمتر از دروس بالا است. اگر دبیر خصوصی زیست بتواند جزوۀ منحصر به فرد به همراه یک سری ویدئوهای انیمیشنی برای دانش آموزان تهیه کند، قطعاً از درآمد بالایی بهره مند خواهد شد. همچنین اغلب معلم های زیست، به تدریس زمین شناسی نیز مشغول هستند و از آنجا که درس زمین شناسی هم از دروس تخصصی رشتۀ تجربی بوده و از کنکور 1402 به بعد که زیر گروه ها حذف می شود این درس از دروس مهم کنکور خواهد شد.

معلم های زیست هم می توانند در مدارس بخش زیست علوم متوسطه اول را نیز تدریس کرده و همچنین کلاس خصوصی زیست علوم را برای پایه های هفتم تا نهم برگزار کنند. اگر دبیر خصوصی زیست هستید می توانید با درج آگهی در سایت تدریس خصوصی استادلینک، شانس بالاتری برای جذب شاگرد پیدا کنید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت استادلینک

خارج از بحث مدرسه و کنکور، زبان انگلیسی یکی از پرمتقاضی ترین زبان ها جهت یادگیری در کل دنیا است. اکثر قریب به اتفاق مطالب علمی و غیر علمی اینترنت به زبان انگلیسی بوده و کسی که زبان انگلیسی بلد باشد، بسیار جلوتر از مابقی می باشد.

زبان انگلیسی از پایۀ هشتم تا دوازدهم و حتی دانشگاه به عنوان زبان تخصصی در رشته های مختلف، تدریس می شود و اگر استاد زبان خبره با سبک طنز و شاد باشید، به هیچ وجه بیکار نخواهید بود. تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مانند تدریس خصوصی ریاضی، بسیار پرطرفدار بوده و خانواده تمایل دارند فرزند خود را از سنین کم برای یادگیری زبان انگلیسی به موسسات زبان مختلف بفرستند.

دبیر زبان علاوه بر کار در مدرسه و موسسات، می تواند در شرکت های مختلف جهت امور مترجمی زبان انگلیسی و … نیز کار کند و از آن راه نیز در آمد داشته باشد. اکر معلم خصوصی زبان انگلیسی یا سایر زبان ها هستید، می تواند آگهی تدریس زبان خود را در سایت استادلینک گذاشته و از خدمات ما بهره مند شوید.

مقالات مرتبط:

برگزاری کلاس مجازی و آنلاین رایگان در محیط گوگل میت ( برای مشاهدۀ مقاله کلیک نمایید. )

چگونه معلم ریاضی خوب باشیم؟ ( برای مطالعۀ مقاله، کلیک نمایید. )

همه چیز در مورد تدریس خصوصی ( برای مطالعه مقاله، کلیک نمایید. )

دانلود سوالات امتحان نهایی سال دوازدهم ( برای مشاهده، اینجا ضربه بزنید. )

دانلود سوالات هماهنگ استانی سال نهم ( برای مشاهده، تینجا کلیل کنید. )

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی خرداد 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی تجربی دوازدهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی دوازدهم تمامی رشته ها شهریور 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی و انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی زبان انگلیسی رشته تجربی، ریاضی و انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک 1 دهم رشته ریاضی فیزیک شهریور 1402 با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی فیزیک امتحان نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 1 دهم رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید