همه چیز در مورد تدریس خصوصی

همه چیز در مورد تدریس خصوصی در سایت استادلینک

همه چیز در مورد تدریس خصوصی

در این مقاله، به جنبه های مختلف تدریس خصوصی از جمله: نحوۀ جذب شاگرد، نحوۀ کلاس داری، قیمت کلاس خصوصی، نحوۀ نوشتن و ارائۀ آگهی تدریس خصوصی، استخدام معلم خصوصی، موفقیت در تدریس خصوصی و …. می پردازیم. ایم مقاله توسط سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک برای شما عزیزان تهیه شده است.

تدریس خصوصی دبستان

دورۀ ابتدایی برای بسیاری از خانواده ها، مهم و پرچالش است. همانطور که می دانید بسیاری از خانواده ها دارای 1 یا 2 فرزند هستند و معمولاً از تجربۀ مناسب برخوردار نیستند. همچنین با تغییر نظام آموزشی به حالت 6-3-3، بسیاری از اولیا با مطالب کتاب های چدید آشنایی ندارند.

از این رو این یک فرصت مناسب برای مدرسین دورۀ ابتدایی می باشد. کلاس های خصوصی دورۀ ابتدایی معمولاً طولانی مدت و در طول سال تحصیلی و به صورت مستمر برگزار می شود.

سایت تدریس خصوصی استادلینک با دارا بودن بهترین معلمان خصوصی دورۀ ابتدایی در سراسر کشور و در بازه های قیمتی متفاوت، یک فرصت مناسب برای خانواده ها و دبیران دورۀ ابتدایی فراهم نموده است. جهت ثبت نام به عنوان معلم حصوصی ابتدایی، اینجا ضربه بزنید.

تدریس خصوصی متوسطه اول

با تغییر پایه، معمولاً دانش آموزان با افت تحصیلی مواجهه می شوند. همچنین خانواده ها در دورۀ ابتدایی راغب هستند که در تابستان بچۀ خود را در کلاس های آموزش ریاضی، علوم و ادبیات بگذارند تا برای سال تحصیلی آینده آماده شوند.

از این رو این یک فرصت مناسب برای معلم خصوصی های دورۀ متوسطۀ اول است.

سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک با داشتن بهترین دبیران متوسطه اول در دروس مختلف ریاضی، علوم، فارسی، زبان انگلیسی، عربی و … در بازه های قیمتی متفاوت، فرصت مناسبی را برای خانوده ها و همچنین مدرسین این دوره فراهم نموده است. جهت ثبت نام به عنوان معلم خصوصی دوره متوسطه اول، اینجا ضربه بزنید.

تدریس خصوصی متوسطه دوم

متوسطۀ دوم با دارا بودن رشته های متنوع از جمله رشتۀ ریاضی، تجربی و …. و همچنین متنوع بودن دروس، دارای بازار و رونق خوبی برای تدریس خصوصی است. همچنین امتحانات هماهنگ کشوری و کنکور نیز به جذابیت آن افزوده است. سایت استادلینک با کنار هم قرار دادن بهترین معلم های خصوصی دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان انگلیسی و …. در یازه های قیمتی متفاوت و مناسب، فرصت استثنایی برای خانواده ها و اساتید این حوزه فراهم نموده است. جهت درج آگهی خود به عنوان معلم خصوصی دوره متوسطه دوم در سایت استادلینک، اینجا کلیک نمایید.

تدریس خصوصی تیزهوشان و نمونه دولتی

مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برای بسیاری از خانواده ها مهم است. در هر دوی این سال ها دانش آموز با تغییر محیط و تغییر پایه همراه بوده و معمولاً با افت تحصیلی مواجهه می شوند. همچنین خانواده ها تمایل شدید دارند که فرزند خود را به مدارس خاص از جمله مدارس تیزهوشان، مدارس نمونه دولتی یا مدارس برتر غیرانتفاعی ببرند.

از این رو خود خانواده ها در طول سال ششم دبستان یا حتی از سال پنجم یا در طول سال نهم متوسطۀ اول یا حتی از سال هشتم، تمایل دارند برای دانش آموز خود معلم خصوصی ویژۀ دروس مهم بگیرند.

سایت جستجوی آنلاین معلم خصوصی استادلینک، با گرد هم قرار دادن بهترین مدرسین تیزهوشان، فرصت مناسبی برای خانواده ها و مدرسین این خوزه فراهم نموده است.

شما هم اگر توانایی تدریس دروس امتحان تیزهوشان و نمونه دولتی را دارید، آگهی تدریس خود را در سایت استادلینک درج کرده و بهتر دیده شوید.

تدریس خصوصی کنکور و امتحان نهایی

به تازگی قانون جدیدی تصویب شده که امتحانات نهایی در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار شود. همچنین تاثیر تاثیر امتحانات نهایی 60% قطعی و تاثیر کنکور 40% باشد. این یک فرصت مناسب برای اساتید دورۀ متوسطۀ دوم است.

شما هم که توانایی تدریس دروس متوسطه دوم در سطح کنکور و امتحانات نهایی را دارید، می توانید با درج آگهی در سایت تدریس خصوصی استادلینک، از فرصت بهتر دیده شدن استفاده نمایید. جهت درج آگهی تدریس خود، اینجا ضربه بزنید.

جذب شاگرد برای کلاس خصوصی

یکی از بهترین روش ها برای جذب شاگرد برای کلاس خصوصی، درج آگهی در سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک است. شما با درج آگهی کلاس خصوصی خود در استادلینک، در سراسر کشور شناخته شده تر خواهید شد و همچنین بر پاره ای از موارد مشاهده شده که مدیران مدارس غیرانتفاعی، برای استخدام معلم در مدارس خود، از ما دبیرانی جهت معرفی خواسته اند.

پس اگر توانایی تدریس در دروس مختلف یا در زمینه های هنری و … را دارید، این فرصت استثنایی را از دست نداده و همین الان در سایت استادلینک، آگهی خود را درج نمایید. برای درج آگهی در سایت استادلینک؛ اینجا کلیک نمایید.

کلاس داری در کلاس خصوصی

نحوۀ کلاس داری در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی کمی متفاوت تر از کلاس های مدرسه و همگانی است. در کلاس خصوصی شما با تعداد دانش آموز کم در حد 1 الی 3 دانش آموز سروکار دارید که خود دانش آموز یا خانوادۀ آن راغب به این کلاس بوده و شیطنت های بچه ها نسبت به کلاس مدرسه کمتر است.

ولی برای برگزاری کلاس ها به صورت مستمر، معلم های خصوصی با چالش هایی روبرو هستند. برای رفع چالش ها، به توصیه های زیر حتماً دقت نمایید.

1- سعی کنید رابطۀ متعادل با دانش آموز داشته باشید. صمیمیت بسیار باعث دردسرهای آتی و گوش ندادن دانش آموز به حرفهای شما و انجام ندادن تکالیف می شود و همچنین خشک بودن بیش از حد نیز باعث می شود دانش آموز از شما فاصله گرفته و کم کم به فکر حذف کلاس خصوصی با شما بیوفتد.

2- خانواده ها را از واقعیت های دانش آموز، با خبر کنید. اگر حس می کنید که دانش آموزی پایه ضعیفی دارد و ابتدا بهتر است آن ضعف ها برطرف شود، این مطلب را با خانواده ها بدون حضور دانش آموز مطرح کنید. خانواده ها از صداقت خوششان می آید و اگر با آنها صادق باشید، جلسات اضافه تری که بابت رفع ضعف های سال گذشته می گذارید را قبول خواهند کرد.

3- سعی کنید از جزوۀ معلم مدرسه پیش بروید و حتماً در آخر هر جلسه تمرین در خانه به دانش آموز دهید. هر از گاهی از دانش آموز امتحان از پیش تعیین شده بگیرید و نمرات آن را به خانواده اعلام نمایید. همچنین امتحانات قبلی که دانش آموز در مدرسه داده را حتماً بررسی کنید تا هم با سبک سوالات معلم آشنا شوید و هم سوالات غلط و نزده را با دانش آموز بررسی و برطرف نمایید.

4- در آخر جلسۀ اول، با اولیا یک جلسه داشته باشید و واقعیت هایی که از دانش آموز برداشت کردید به آنها بگویید. سعی کنید تعداد جلسات حدودی را نیز به آنها بگویید تا آنها بتوانند روی بودجۀ خود برنامه ریزی نمایند.

رعایت موارد بالا، باعث موفقیت در کلاس خصوصی می شود.

قیمت کلاس خصوصی

قیمت کلاس خصوصی به عوامل مختلفی بستگی ذارد از جمله به مقطعی که تدریس می کنید، کلاس مستمر است یا برای رفع اشکال در حد یکی دو جلسه و همچنین قیمت کلاس خصوصی حضوری متفاوت تر از کلاس خصوصی مجازی است.

سایت استادلینک در رنج های مختلف، برای تمام اقشار جامعه دارای بهترین معلم های خصوصی بوده تا هیچ خانواده ای از داشتن آموزش با کیفیت محروم نباشد. برای مشاهدۀ نرخ کلاس خصوصی، به سایت استادلینک (همین سایت) سر بزنید.

نحوه درج آگهی تدریس خصوصی

تدریس خصوصی - درج آگهی کلاس خصوصی - استادلینک

برای ثبت آگهی خود در سایت استادلینک، به نکات زیر در هنگام نوشتن رزومه دقت فرمایید.

1- از آخرین عکس پرسنلی خود در آگهی استفاده کنید. یکی از معیارهایی که باعث ترغیب خانواده به تماس با شما می شود، داشتن ظاهر آراسته و درخور یک معلم است.

2- واقعیت های خود را در متن آگهی بنویسید. اگر در زمان تحصیل دارای رتبۀ بخصوص علمی هستید آنرا درج کنید. اگر در درسی مهارت لازم برای تدریس را هنوز خودتان حس می کنید که ندارید، اصلاً ریسک نکنید و آنرا تا زمان اطمینان جزء دروسی که توانایی تدریس دارید نیاورید. اگر در کار خود خوب عمل کنید مطمئین باشید از طرف خود خانواده ها هم به شما شاگرد معرفی خواهد شد.

3- اگز فیلم نمونه تدریس دارید، حتماً در سایت استادلینک، به عنوان نمونه تدریس قرار دهید. این کار باعث تماس های بیشتر به شما می شود و خانواده ها با لحن صدا و طرز تدریس شما نیز بهتر آشنا می شوند.

4- اگر جزوه و نمونه سوال دارید جتماً در سایت استادلینک در پروفایل خود قرار دهید. هرچه موارد شما در سایت تکمیل تر باشد، شانس تماس از طرف خانواده ها به شما بیشتر خواهد بود و به تبع شاگرد خصوصی بیشتری جذب خواهید کرد. خودتان را جای یک والدین قرار دهید که قرار است ندیده و نشناخته به شما تماس بگیرند.

5- در درج آگهی کلاس خصوصی خود، اطمینان سازی کنید و اگر شمارۀ ثابت، شمارۀ دائم و آدرس به خصوصی دارید ذکر کنید. مهم ترین معیار برای داشتن کلاس خصوصی مستمر، داستن صداقت در کار است.

برای درج آگهی کلاس خصوصی خود، اینجا کلیک نمایید.

مقالات مرتبط:

برگزاری کلاس مجازی و آنلاین رایگان در محیط گوگل میت ( برای مشاهدۀ مقاله کلیک نمایید. )

چگونه معلم ریاضی خوب باشیم؟ ( برای مطالعۀ مقاله، کلیک نمایید. )

هزینه و درآمد تدریس خصوصی ( برای مشاهدۀ مقاله اینجا ضربه بزنید. )

دانلود سوالات امتحان نهایی سال دوازدهم ( برای مشاهده، اینجا ضربه بزنید. )

دانلود سوالات هماهنگ استانی سال نهم ( برای مشاهده، تینجا کلیل کنید. )

 

داغ‌ترین مطالب روز

معلم حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس گسسته دوازدهم رشته ریاضی در موسسه تکلاین ( تکلیف آنلاین ) استاد حل تکالیف گسسته دبیرستان و دانشگاه شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم تجربی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی زیست رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و […]

دانلود تمامی سوالات آزمون جامع قلم چی رشته علوم انسانی نظام جدید از سال 1398 تا کنون به همراه جواب و پاسخنامه تشریحی توجه: استفاده از مطالب سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک با درج نام منبع ( سایت استادلینک ) بلامانع می باشد. دانلود سوالات آزمون جامع قلم چی انسانی 1398 برای دانلود سوالات آزمون […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید