استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی گسسته دوازدهم ریاضی

استاد حل تکالیف، تمرین و سوالات درس گسسته دوازدهم ریاضی معلم حل سوالات امتحانی گسسته

استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی گسسته دوازدهم ریاضی

معلم حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس گسسته دوازدهم رشته ریاضی در موسسه تکلاین ( تکلیف آنلاین )

استاد حل تکالیف گسسته دبیرستان و دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی درس گسسته، حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات گسسته کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد حل تمرین گسسته دوازدهم

درس گسسته دوازدهم ریاضی فیزیک شامل 3 فصل زیر است.

  1. آشنایی با نظریه اعداد
  2. گراف و مدلسازی
  3. ترکیبیات ( شمارش )

 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان سال دوازدهم رشته ریاضی برای حل نمونه سوالات امتحانی درس گسسته دوازدهم می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم حل تکالیف گسسته دوازدهم رشته ریاضی فیزیک

فصل اول گسسته دوازدهم رشته ریاضی فیزیک یعنی « آشنایی با نظریه اعداد » شامل بخش های زیر است:

  1. استدلال ریاضی
  2. بخشپذیری در اعداد صحیح
  3. همنهشتی در اعداد صحیح و کاربردها
 

دانش آموزان دوازدهم رشتۀ ریاضی می توانند از خدمات حل نمونه سوالات امتحانی، حل تکالیف و تمرین های گسسته موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

دبیر حل تکالیف گسسته دوازدهم رشته ریاضی

فصل دو درس گسسته دوازدهم ریاضی یعنی « گراف و مدلسازی » یکی از آسان ترین و در عین حال مفهومی ترین فصل های کتاب گسسته است که در کنکور نیز سوالات متنوعی داشته و شامل بخش های زیر می شود.

  1. معرفی گراف
  2. مدلسازی گراف
 

دانش آموزان دوازدهم رشته های ریاضی و تجربی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های گسسته دوازدهم موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکالیف و نمونه سوالات امتحانی گسسته دوازدهم ریاضی

یکی از جذاب ترین و پر نمره ترین فصل های امتحان نهایی گسسته دوازدهم رشته ریاضی فصل 3 یعنی ترکیبات و شمارش است که یک سوم از نمرۀ امتحان نهایی مربوط به این فصل بوده و شامل مباحث زیر است:

  1. مباحثی در ترکیبات
  2. روش هایی برای شمارش
 

دانش آموزان دوازدهم رشتۀ ریاضی فیزیک می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های حسابان موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکالیف و تست های گسسته کنکورهای آزمایشی

اگر سال دوازدهمی باشید ( یا حتی سال های پایین تر )، در یکی از کنکورهای آزمایشی مانند قلم چی، گزینه 2، گاج، ماز و سنجش شرکت می کنید.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشید که در حل و تحلیل سؤالات دچار چالش شدید شده باشید یا حل و تحلیل این آزمون ها بعنوان تکلیف کلاسی شما در نظر گرفته شده باشد.

شما در این حالت می توانید از خدمات موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی است.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان شبه نهایی فیزیک 2 یازدهم ریاضی فیزیک 27 فروردین 1403 با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی فیزیک ویژه امتحانات نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 2 یازدهم رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم دی ۱۴۰۱ همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی و انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی سلامت و بهداشت تمامی رشته ها و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی حسابان 2 دوازدهم ریاضی شهریور 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی فیزیک در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی حسابان رشته ریاضی و فیزیک و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید