سفارش تبلیغ در استادلینک

سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی دوازدهم

دانلود سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی دوازدهم

شما در این مقاله می توانید تمام سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی دوازدهم را به همراه پاسخ نامه تشریحی آنها دانلود و مطالعه نمایید تا هم با سوالات امتحانی آشنا شوید و آمادگی لازم برای امتحان را کسب کنید و هم نقاط ضعف و اشکالات خود را بفهمید و بتوانید روی آنها کار کنید..علاوه بر آن ما در این مطلب به همه آنچه که برای پاس شدن در امتحان نهایی زبان و موفقیت درکنکور نیاز دارید، اشاره کرده ایم. اگر هم انگلیسی شما بسیار ضعیف است، اصلا نگران نباشید. چون اساتید زبان استاد لینک، با روش های بسیار ساده، زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهند تا آن را به راحتی فرابگیرید. بنابراین فقط کافی است که با مشاهده رزومه اساتید مجرب تیم ما، معلم خصوصی خود را انتخاب کنید و با شرکت در کلاس های آنلاین، در این درس به موفقیت برسید.

مقدمه ای از درس زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از دروس مهم دفترچه عمومی کنکور به حساب می آید که دارای ضریب 2 می باشد. تعداد سوالات کنکور زبان شامل 25 تست هست که در زیر بودجه بندی مبحثی سوالات را آورده ایم.
1. قواعد/ 3 تست
2. لغات / 7 تست
3. کلوز تست / 5 تست
4. درک مطلب ( ریدینگ) / 10 تست
زبان انگلیسی مانند هر درس دیگری روش مطالعه خاص خود دارد که در ادامه به شما می گوییم که زبان را برای امتحان نهایی و کنکور چگونه باید بخوانید تا در این درس موفق شوید. پس حتما تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

خلاصه ای از فهرست مطالب کتاب زبان انگلیسی دوازدهم

Lesson  Grammar
Sense of Appreciation  Passive Voice / see Also (Tag questions)
Look it Up!  Relative Clauses/ See Also (Conditional sentences: Type II)
Renewable Energy Passive Voice with Modals/ see Also (Past perfect tense)

بارم بندی امتحان نهایی زبان دوازدهم تمام رشته ها( خرداد، دی، شهریور)

مهارت ها  بارم بندی نوبت اول  بارم بندی نوبت دوم
Vocabulary ( واژگان) 2 6
Grammar (دستور زبان) 2 7
Writing (نوشتن) 4 8
Reading (خواندن) 4 10
Listening ( شنیدن) 4 9
Speaking ( صحبت کردن) 4 _

توضیحات قسمت Speaking: این قسمت جزو ارزشیابی نوبت اول هست که از 4 بخش تشکیل شده است و نمره این بخش، مجموع نمرات این 4 قسمتی است که در زیر ذکر می کنیم.
1. تک گویی: در این قسمت دانش آموز باید بخش هایی از درس ها و مطالب کتاب را را که خوانده است بیان کند.
2. گفتگو: به صورت مکالمه بین دانش آموزان با هم یا بین دانش آموز و معلم برگزار می شود و در مورد موضوعات کتاب می باشد.
3. ایفای نقش: در این قسمت هر کدام از دانش آموزان مثل موردی که در مکالمات ابتدای درس یا کار گروهی هست، نقشی را برعهده می گیرند و به جای آن نقش صحبت می کنند. در این بخش خلاقیت دانش آموزان بسیار اهمیت دارد.
4. مصاحبه: در این بخش آموزگار، سوالاتی را مثل فرم مصاحبه می پرسد و دانش آموز باید با توجه به اطلاعاتی که دارد به آنها پاسخ دهد.

چگونه در امتحان نهایی زبان انگلیسی پاس شویم؟

بارم امتحان نهایی زبان، 40 نمره می باشد. بنابراین شما برای پاس شدن در آن باید حداقل 20 نمره بگیرید که با توجه به جدول بارم بندی بالا، می توانید با خواندن کامل واژگان و تسلط کافی به بخش ریدینگ (Reading) و رایتینگ(Writing) که در مجموع 24 نمره دارند، پاس شوید. اما توصیه می شود که برای کسب نمره خوب در امتحان زبان، همه بخش ها را مطالعه نمایید و حتما سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی را که در پایین این مقاله برای شما آورده ایم، دانلود و به آنها پاسخ دهید.

بهترین و موثرترین روش مطالعه برای درس زبان انگلیسی

مطالب زبان از دو قسمت درک مطلب و قواعد تشکیل شده است که درک مطلب خود شامل بخش های خواندن (ریدینگ) و لغات می باشد. هر کدام از این قسمت ها هم روش مطالعه مخصوص به خود را دارند که در زیر به آن اشاره می کنیم.

روش مطالعه انگلیسیروش مطالعه لغات زبان انگلیسی:

ابتدا شما باید تمام لغات کتاب زبان را حفظ کنید و به آن مسلط شوید. برای یادگیری و ثبیت بهتر لغات زبان انگلیسی، شما می توانید هر روز تعدادی مشخص از لغات کتابتان را حفظ، تکرار و مرور کنید. همچنین می توانید ابزارهای یادگیری زبان مثل فلش کارت های تصویری را تهیه نمایید تا به روند یادگیری شما سرعت ببخشند. بعد از این که لغات را کاملا فراگرفتید، به سراغ متن و درس بروید تا با نحوه استفاده از این لغات در متن هم آشنا شوید.

روش مطالعه قواعد زبان انگلیسی:

مطالعه و یادگیری بخش قواعد نیز به همان اندازه و حتی بیشتر از بخش لغات مهم است. چراکه اگر شما همه لغات زبان را هم بلد باشید ولی با قواعد آشنا نباشید و نتوانید با آنها جمله بسازید، فایده ای ندارد. پس حتما همان لحظه که معلم شما در حال تدریس قواعد هست، سعی کنید کاملا آن را یاد بگیرید. اگر هم این آموزش برای شما کافی نبود، می توانید از ویدیوهای آموزشی که در سطح اینترنت در دسترس هست استفاده نمایید. بعد از آن که کاملا قواعد درس را فراگرفتید به سراغ تمرین های کتاب بروید و آنها را حل کنید. بعد از حل تمرین های کتاب اصلی نیز بهتر است از کتاب های کمکی که تمرینات و سوالات متنوعی دارد هم استفاده نمایید.

چگونه زبان انگلیسی را برای کنکور بخوانیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، سوالات کنکور زبان به 4 قسمت لغات، قواعد، کلوز تست و درک مطلب تقسیم می شود. بنابراین شما برای کسب درصد بالا در این درس نیاز دارید که به همه ی این 4 بخش تسلط کافی داشته باشید. ما در زیر به شما می گوییم که هر قسمت را چگونه بخوانید تا از درس زبان رتبه خوبی بگیرید.

لغات ( واژگان):

• ابتدا تمام متن کتاب را بخوانید و همه لغات آن را بنویسید. اما دایره لغات خود را فقط به واژگان انتهای کتاب محدود نکنید و سعی کنید که مترادف های کلماتی که در کتاب هست را هم یاد بگیرید.
• به  دلیل این که لغات زبان انگلیسی بسیار فرار هستند، بعد از حفظ و یادگیری توجه داشته باشید که باید به صورت مداوم، واژگان را مرور، تمرین و تکرار کنید تا در ذهن شما تثبیت شوند و به حافظه بلند مدت شما انتقال یابند.
• و در نهایت چند روز بعد از خواندن لغات، باید به سراغ حل تست های این بخش بروید.

قواعد ( گرامر):

در مورد بخش قواعد فراموش نکنید که منبع اصلی شما همان کتاب درسی، جزوه و آموزش های معلمتان می باشد. پس سعی کنید کاملا آنها را مطالعه نمایید تا به یک تسلط نسبی در بخش قواعد و گرامر برسید. سپس به متن کتاب مراجعه کنید تا با نحوه استفاده و کاربرد این قواعد در جملات آشنا شوید. در آخر به محض این که قواعد را مطالعه کردید، به سراغ حل تست های این بخش بروید تا نقاط ضعف و اشکالات خود را متوجه شوید و آنها را رفع نمایید.

کلوز تست:

برای کسب مهارت در حل تست های این قسمت، توصیه ما به شما این است که هر شب یک کلوز تست حل کنید. برای این کار می توانید ابتدا از تست های کنکور سال های گذشته استفاده نمایید و بعد از آن تست های تالیفی این قسمت را کار کنید.

درک مطلب ( ریدینگ):

برای بخش ریدینگ و درک مطلب در کنکور، دو متن داده می شود و شما باید به سوالاتی که از داخل این متن ها طرح می شود، پاسخ دهید. پس برای حل سوالات این بخش، ابتدا صورت سوالات را بخوانید تا متوجه مفهوم متن و آن چیزی که مد نظر سوال هست شوید. بعد از آن به سراغ مطالعه متن داده شده بروید و به دنبال جواب سوالات بگردید.

دانلود سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی دوازدهم ( روزانه و بزرگسالان)

در جدول زیر، لینک سوالات امتحان نهایی زبان انگلیسی پایه دوازدهم رشته های ریاضی، تجربی و انسانی به طور کامل آورده شده است. برای دانلود بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

امتحان نهایی زبان انگلیسی  خردادماه  شهریورماه  دی ماه
1397 _ _ امتحان نهایی زبان انگلیسی دی 97
1398   امتحان نهایی زبان انگلیسی خرداد 98  دانلود امتحان نهایی زبان انگلیسی شهریور 98  امتحان نهایی زبان انگلیسی دی 98
1399 امتحان نهایی زبان انگلیسی خرداد 99   دانلود امتحان نهایی زبان انگلیسی شهریور 99 امتحان نهایی زبان انگلیسی دی 99
1400 امتحان نهایی زبان انگلیسی ریاضی و تجربی خرداد 1400

امتحان نهایی زبان انگلیسی انسانی خرداد 1400

دانلود امتحان نهایی زبان انگلیسی شهریور 1400 امتحان نهایی زبان انگلیسی دی 1400
1401 دانلود امتحان نهایی زبان انگلیسی
خرداد 1401
دانلود امتحان نهایی زبان انگلیسی شهریور 1401 امتحان نهایی زبان انگلیسی دی 1401
1402 دانلود امتحان نهایی زبان انگلیسی خرداد
1402
دانلود امتحان نهایی زبان انگلیسی
شهریور 1402
امتحان نهایی زبان انگلیسی دی 1402

چگونه کلاس آنلاین و مجازی رایگان در سایت استاد لینک برگزار کنیم؟

تیم استاد لینک آموزشی جهت برگزاری کلاس آنلاین و مجازی در اختیار همکاران عزیز قرار داده که می توانید آن را از اینجا مشاهده نمایید.

مقالات مرتبط:

تاریخ 3 دوازدهم انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)
فلسفه دوازدهم انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)
علوم و فنون ادبی دوازدهم انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)
علوم اجتماعی و جامعه شناسی دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
فارسی 3 دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
دین و زندگی 3 دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
عربی، زبان قرآن 3 دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
سلامت و بهداشت دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
جغرافیا 3 دوازدهم انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)
ریاضی و آمار 3 انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)

 

 

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا باگ (ایراد فنی) در سایت مشاهده کرده اید؟

ایراداتی که شما به ما انتقال میدهید باعث رشد ما شده و همچنین باعث میشود با کیفیت بالاتری به شما خدمت رسانی کنیم!

 اشتراک گذاری این مقاله