سفارش تبلیغ در استادلینک

سوالات امتحان نهایی فلسفه 2 دوازدهم انسانی

دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه 2 دوازدهم انسانی

شما برای این که در امتحان نهایی فلسفه نمره خوبی بگیرید، باید هم روش صحیحی برای مطالعه این درس داشته باشید و هم نگاهی به سوالات امتحان نهایی بیندازید تا با سبک سوالات آشنا شوید. ما در این مقاله به بهترین روش برای مطالعه و یادگیری فلسفه و منطق اشاره نموده ایم که به کمک آن می توانید هم در امتحان نهایی و هم در کنکور به موفقیت برسید.علاوه بر آن برای دسترسی سریع و راحت شما، همه سوالات امتحان نهایی فلسفه 2 دوازدهم انسانی به همراه پاسخ نامه تشریحی آن را به طور کامل و یکجا در انتهای همین مقاله قرارداده ایم که می توانید آنها را دانلود نمایید. اگر هم می خواهید یک برنامه ریزی دقیق و جامع برای مطالعه فلسفه کنکور داشته باشید، می توانید از اساتید استاد لینک راهنمایی بگیرید.

درباره فلسفه

درس فلسفه یکی از مهم ترین و مفهومی ترین دروس رشته انسانی می باشد. فلسفه در زیر گروه 1 کنکور انسانی دارای ضریب 9 است و افرادی که داوطلب انتخاب یکی از رشته های این زیر گروه هستند، باید به درس فلسفه توجه ویژه داشته باشند. به عنوان مثال علاقه مندان به رشته های حقوق و علوم قضایی، باید زمان مناسبی را به مطالعه فلسفه اختصاص دهند.

فهرست کتاب فلسفه 2 دوازدهم انسانی

1: پیرامون واقعیت و هستی  2: پیرامون خدا و عقل    3: نگاهی اجمالی به سیر فلسفه در جهان اسلام
هستی و چیستی  خدا در فلسفه- قسمت اول  آغاز فلسفه در جهان اسلام
جهان ممکنات  خدا در فلسفه- قسمت دوم دوره میانی
جهان علی و معلولی عقل در فلسفه- قسمت اول دوران متاخر
کدام تصویر از جهان؟  عقل در فلسفه- قسمت دوم  حکمت معاصر

بارم بندی امتحان نهایی فلسفه 2 پایه دوازدهم انسانی( خرداد- شهریور-دی)

شماره درس  بارم بندی نوبت اول بارم بندی نوبت دوم
1 3  1
2  2/5 1
3  4  1/5
4  3 1
5  4 1/5
6 3/5  1
7 _  2/5
8 _ 2/5
9  _  2
10 _ 2
11 _  2/5
12  _  1/5

برای پاس شدن در امتحان نهایی فلسفه چه کار کنیم؟

شما با خواندن دروس 7 تا 12 کتاب که در مجموع 13 نمره دارد، می توانید این درس را پاس کنید. البته که مطالعه کامل کتاب بهتر است و به نفع شماست. توصیه اساتید استاد لینک به شما این است که بعد از این که کتاب را مطالعه کردید، سوالات امتحان نهایی فلسفه را هم بخوانید و به سوالات آن پاسخ دهید تا نمره خوبی در این درس کسب کنید. برای دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه 2 دوازدهم می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه نمایید.

بهترین روش برای مطالعه فلسفه پایه دوازدهم

برای یادگیری فلسفه شما و موفقیت در امتحان نهایی و کنکور، شما باید روش صحیح و اصولی را برای این مطالعه این درس اتخاذ نمایید. پس حتما به نکاتی که در زیر به آن اشاره می کنیم توجه کنید تا فلسفه را راحت تر فرابگیرید.

روش مطالعه فلسفه برای کنکور

درس جدید را قبل از تدریس پیش خوانی کنید.

این کار باعث می شود که شما آمادگی لازم و قبلی برای درک و فهم راحت تر مطالب را داشته باشید. همچنین می توانید سوالاتی را که در حین پیش خوانی برایتان پیش آمده را در کلاس درس از معلم بپرسید و ابهامات را رفع کنید.

فلسفه دوازدهم را مفهومی بخوانید.

مطالب کتاب فلسفه دوزادهم بسیار مفهومی و پیچیده هستند. بنابراین مباحث این کتاب را با دقت و عمیق بخوانید و مفاهیم آن را کاملا درک کنید تا هر سوالی که مطرح می شود را به راحتی بتوانید پاسخ دهید. البته این کتاب بخش های حفظی نیز دارد که شما با خلاصه برداری از آنها می توانید آنها را راحت به خاطر بسپارید.

خلاصه ای از هر درس فلسفه داشته باشید.

هر درسی را که مطالعه می کنید، خلاصه ای از نکات مهم آن را یادداشت نمایید. این خلاصه نویسی ها به هنگام مرور به شما کمک می کند تا سریع تر و راحت مطالب را به خاطر بیاورید.

مطالب را مرور کنید.

حتما مطالب خوانده شده را مرور کنید. برای مرور می توانید از نکاتی که سر کلاس یادداشت برداری کردید، جزوه و خلاصه هایی که نوشتید استفاده کنید.

تست بزنید.

بعد از مطالعه کامل هر درس و مرور مطالب، باید به سراغ حل تست های مربوط به آن مبحث بروید. شما می توانید ابتدا از تست های آموزشی شروع کنید. در هنگام تست زنی ممکن است جواب بعضی از تست هایی را ندانید. این موضوع نشان می دهد که آن بخش را درست مطالعه نکرده اید. بنابراین کافی است به کتاب درسی تان مراجعه نمایید و دوباره با دقت بیشتری آن قسمت را بخوانید.
بعد از زدن تست های آموزشی، سعی کنید روی تست های ترکیبی نیز کار کنید. چون سوالات ترکیبی بسیار مورد توجه طراحان کنکور می باشد.

پاورقی ها، مثال های داخل متن درس و تمرین های کتاب را با دقت مطالعه نمایید.

این بخش ها را دقیق بخوانید و به آنها جواب دهید. چون طراحان سوالات کنکور به این قسمت ها نیز توجه دارند.

دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه 2 دوازدهم انسانی ( روزانه و بزرگسالان)

امتحان نهایی فلسفه 2 خرداد   شهریور دی
1397 _  _ دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه دی 97
1398 سوالات امتحان نهایی فلسفه خرداد 98 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه شهریور 98 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه دی 98
1399 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه خرداد 99 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه شهریور 99 سوالات امتحان نهایی فلسفه دی 99
1400 سوالات امتحان نهایی فلسفه خرداد 1400 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه شهریور 1400 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه دی 1400
1401 سوالات امتحان نهایی فلسفه خرداد 1401 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه شهریور 1401 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه دی 1401
1402 سوالات امتحان نهایی فلسفه خرداد 1402 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه شهریور 1402 دانلود سوالات امتحان نهایی فلسفه دی 1402

چگونه کلاس آنلاین و مجازی رایگان در سایت استاد لینک برگزار کنیم؟

تیم استاد لینک، آموزشی جهت برگزاری کلاس آنلاین و مجازی در اختیار همکاران عزیز قرار داده که می توانید آن را از اینجا مشاهده نمایید.

مقالات مرتبط:

تاریخ 3 دوازدهم انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)
علوم و فنون ادبی دوازدهم انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)
علوم اجتماعی و جامعه شناسی دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
فارسی 3 دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
دین و زندگی 3 دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
عربی، زبان قرآن 3 دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
زبان انگلیسی دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
سلامت و بهداشت دوازدهم (دانلود سوالات امتحان نهایی)
جغرافیا 3 دوازدهم انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)
ریاضی و آمار 3 انسانی (دانلود سوالات امتحان نهایی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا باگ (ایراد فنی) در سایت مشاهده کرده اید؟

ایراداتی که شما به ما انتقال میدهید باعث رشد ما شده و همچنین باعث میشود با کیفیت بالاتری به شما خدمت رسانی کنیم!

 اشتراک گذاری این مقاله