چرا در استادلینک تبلیغ تدریس خصوصی کنم؟

چرا در استادلینک تبلیغ تدریس خصوصی کنم؟

چرا در استادلینک تبلیغ تدریس خصوصی کنم؟

در این مقاله می خواهیم اثرات تبلیغ تدریس خصوصی در سایت تدریس خصوصی استادلینک و همچنین وجه تمایز سایت استادلینک با سایر سایت های تدریس خصوصی را بررسی کنیم.

ثبت نام آسان در سایت استادلینک

تدریس خصوصی دروس مدرسه در سایت استادلینک

شما اگر مدرس هستید و تمایل دارید در سایت تدریس خصوصی استادلینک ثبت نام نمایید می توانید به آسانی و با صرف زمان بسیار کم این کار را انجام دهید و آگهی خود را در سایت استادلینک قرار دهید.

برخی از سایت های جستجوی معلم خصوصی ممکن است در حین ثبت نام مدرس خصوصی یا بعد از ثبت نام، از شما مدارک بسیاری بخواهند و پس از بررسی این مدارک، پروفایل شما را در دسترس برای عموم کنند که این امر برای بسیاری از مدرسین نامطلوب است.

سایت تدریس خصوصی استادلینک این مورد را برای شما مدریس خصوصی اختیاری کرده و در صورتی که با میل خود مدارکتان را ارسال کنید، ستاره ای در کنار آگهی تدریس خصوصی شما قرار می گیرد که باعث حسن اعتماد بیشتر دانش آموزان و دانشجویان خواهد شد.


درآمد مشاور کنکور چقدر است؟

استادلینک؛ جامع ترین وبسایت جستجوی معلم خصوصی

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی سایت استادلینک
استادلینک یکی از جامع ترین وبسایت های جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی در سراسر کشور است که اکثر دروس مدرسه و دانشگاه و فعالیت های هنری را شامل می شود. شما اگر مدرس هر حوزه ای باشید، می توانید با درج آگهی تدریس خصوصی خود و ایجاد دوره های آنلاین یا آفلاین یا حضوری، به درآمد بالا از برسید و بیشتر شناخته شده شوید. در حال حاضر در موارد زیر می توانید با استادلینک همکاری داشته باشید.

  • تدریس خصوصی دروس مدرسه و دانشگاه
  • مشاوره تحصیلی
  • تبلیغ آموزشگاه و فضای آموزشی جهت دادن اجاره کلاس
  • ایجاد دوره های آموزشی به صورت حضوری، مجازی و یا آفلاین ( پیکیج های از پیش تهیه شده )
  • تولید محتوای علمی آموزشی
  • و …


کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

معرفی شاگرد خصوصی به صورت مستقیم و غیر مستقیم

درج آگهی تدریس خصوصی در سایت استادلینک

استادلینک به صورت غیر مستقیم شاگردان را به صفحات تدریس خصوصی دروس مختلف هدایت می کند و شانس شما به شرطی که چهار مورد زیر را رعایت کنید، در گرفتن شاگرد خصوصی زیاد می شود.

  1. موقع ثبت نام، با دقت دسته بندی های دروسی که توانایی تدریس خصوصی دارید را فعال کنید.
  2. از تعرفه های ستاره، بروزرسانی خودکار و … برای بالاتر دیده شدن شما نسبت به رقبایتان است استفاده نمایید.
  3. آگهی تدریس خصوصی شما به صورت جامع و در عین حال خلاصه و مفید نوشته شده باشد.
  4. در آگهی تدریس خصوصی خود از فیلم نمونه تدریس، جزوه و … استفاده کرده باشید.

همچنین استادلینک می تواند به اساتید ستاره دار و تایید صلاحیت شده به صورت مستقیم شاگرد خصوصی معرفی نماید. همچنین پاره ای از مواقع مدارس غیرانتفاعی و سایر موسسات آموزشی نیاز به مدرس یا مشاور تحصیلی دارند و نیاز خود را به سایت استادلینک اعلام می کنند. در این شرایط نیز استادلینک، لینکی بین مدرس و آموزشگاه خواهد بود.

 


چگونه درآمد خود از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

وبلاگ فعال و پویا و همگانی

تبلیغ تدریس خصوصی در سایت استادلینک

سایت استادلینک از معدود سایت های تدریس خصوصی در ایران بوده که وبلاگی فعال و پویا داشته و روزانه هزاران دانش آموز و دانشجو، وبلاگ سایت تدریس خصوصی استادلینک را بازدید می کنند.

استادلینک این ظرفیت را دارد که محتواهای آموزشی شما مدرسین عزیز را با نام خودتان در بخش وبلاگ منتشر کند و با این کار از نام شما، برندسازی انجام شود.

همچنین این امکان وجود دارد که محتواهای آموزشی شما به صورت رایگان یا به صورت هزینه دار به طوری که خود شما هزینه را تعیین می کنید در وبلاگ و صفحۀ آگهی شما قرار داده شود.


کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

پشتیبانی قوی و فعال

سایت تدریس خصوصی استادلینک

سایت استادلینک از پشتیبانی قوی و بالایی در شبکه های اجتماعی و همچنین پشتیبانی قوی از سوالات مدرسین محترم در بخش تیکت برخوردار است.

تیکت، پیام رسانی داخلی سایت است که مدرسین می توانند درخواست های خود را در آن ثبت نمایند و برای ارسال تیکت کافی است هر مدرس پس از وارد کردن یوزر و پسورد خود و ورود به صفحه پروفایل شخصی اش از بخش تیکت پیام خود را ارسال کند تا پشتیبانی استادلینک در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهد.


همه چیز در مورد تدریس خصوصی

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی تاریخ دوازدهم انسانی خرداد 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی تاریخ 3 رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود رایگان آزمون آزمایشی 13 اردیبهشت 1403 ماز ( بیوماز ) به همراه پاسخنامه تشریحی تمامی رشته ها ( دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی، تجربی و انسانی ) توجه: گردآوری مطالب این بخش توسط تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک انجام شده و استفاده از مطالب آن با ذکر نام منبع ( سایت استاد لینک […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی 1 دهم خرداد 1402 نوبت عصر همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی ویژه امتحانات نهایی فارسی  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فارسی 1 دهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید