چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟ - استادلینک

چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

یکی از مسائل مهم در هر شغلی، بحث درآمد است. در زمینۀ تدریس خصوصی نیز مدرسین این بخش دغده های مالی دارند و همواره در تلاش هستند درآمد خود را از آن بالا ببرند.

در این مقاله که توسط سایت تدریس خصوصی استادلینک برای شما مدرسین خصوصی تهیه شده است، به راهکارهای افزایش درآمد از تدریس خصوصی می پردازیم.

1- افزایش تعداد شاگرد خصوصی

اولین قدم در افزایش درآمد کلاس خصوصی، افزایش تعداد شاگردان خصوصی شما است. برای زیاد شدن تعداد شاگردان خصوصی خود، می توانید موارد زیر را انجام دهید.

  1. از شاگردانی که دارید بخواهید شما را به دوستان خود ( در صورت رضایت از عملکرد شما ) معرفی نمایند.
  2. در سایت استادلینک، آگهی تدریس خصوصی خود را درج کنید. برای این کار کافی است در سایت استادلینک، به عنوان مدرس ثبت نام نمایید. برای ثبت نام در سایت استادلینک، اینجا کلیک نمایید.
  3. ویدئوی نمونه تدریس از خود تهیه کنید و آنرا در سایت استادلینک و سایر شبکه های اجتماعی قرار دهید.
  4. متن آگهی خود را صادقانه، جذاب و قانع کننده بنویسید. خودتان را به جای خانوادۀ شاگرد بگذارید که می خواهد ندیده و نشناخته به شما تماس گرفته و به شما اعتماد کند. تا جایی که می توانید پروفایل حود را تکیل تر نمایید.
  5. نمونه سوال و جزوات خود را در پروفایلتان در سایت استادلینک و شبکه های اجتماعی قرار دهید.
  6. فن بیان و روش های کلاس داری خود را بروز کنید.

2- استفاده از راه های جدید جذب شاگرد

از روش های نوین جذب شاگرد برای کلاس خصوصی نهراسید. در گذشته مرسوم بود که شما به عنوان مدرس آگهی کلاس خصوصی خود را در روزنامه های کثیر الانتشار به چاپ برسانید. ولی اکنون می توانید در سایت هایی مانند استادلینک، شیپور و …. این اقذام را انجام دهید.

حسن سایت استادلینک نسبت به سایت های دیگری مانند دیوار این است که ما تخصصی در زمینۀ تدریس خصوصی فعال هستیم و امکانات بی نظیری در پروفایل استاد خصوصی برای بهتر دیده شدن و جذب شاگردان بیشتر در اختیار شما قرار می دهیم. همچنین استادلینک محیط غنی از انواع رشته ها را دارا بوده که شاگرد را از سایت های مشابه دیگر بی نیاز می کند.

3- آگهی تدریس خود را در سایت استادلینک ویژه کنید

تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از شاگرد خصوصی

شما می توانید با استفاده از پکیج های تبلیغاتی مختلفی که در سایت استادلینک (همین سات) وجود دارد، با این کار اعتماد خانواده ها به شما بیشتر شده و به تبع شاگردان زیادی را جذب می کنید و درآمد شما نیز به شدت افزایش پیدا می کند. برای اطلاع از پیکیج های تبلیغاتی سایت استادلینک، پس از ثبت نام، به پروفایل خود مراجعه نمایید.

4- برطرف کردن مشکل شاگرد

برای روشن شدن موضوع این بیت از حضرت مولانا را در نظر بگیرید ” آن حکیم خارچین استاد بود – دست می زد جابجا می آزمود”

سعی کنید در کلاس خصوصی مشکل شاگرد خود را ریشه ای برطرف کنید. با این کار شما می توانید کلاس های مستمر بیشتری با او داشته باشید و علاوه بر افزایش درآمد و رضایت خانوادۀ او از شما، به سایرین نیز معرفی شوید.

ابتدا هدف خود را یادگیری دانش آموز و افزایش نمرات او در مدرسه یا دانشگاه قرار دهید و پس از آنکه روحیه و اعتماد به نفس شاگرد خصوصی شما به واسطۀ علکرد بهتر در مدرسه بهبود پیدا کرد، با او در سطوح اضافه تر کار کنید.

5- هزینه متناسب با کیفیت تدریس خصوصی

هرچه از سابقۀ تدریس شما بگذرد و در زمینۀ تدریس حرفه ای تر و خبره تر شوید، هزینۀ کلاس شما نیز بالاتر خواهد رفت. این سخن به این معنا نیست که دیگر تلاشی برای آپدیت و بروز کردن خود نکنید. شما هرچند در کار خود بهترین باشید ولی اگر نتوانید با شرایط روز پیش بروید، درآمدی نخواهید داشت.

به عنوان مثال در دوران کرونا و مجازی شدن کلاس ها، شما باید آموزش برگزاری کلاس خصوصی در گوگل میت و سایر پلتفرم ها را فرا بگیرید و حتی بهتر است کار با شبکه های اجتماعی، کار با برنامه های ادیت فیلم و کار با پاورپوینت و ورد را نیز فرا بگیرید؛ در این صورت است که در این بازار پر رقابت دوام می آورید.

توجه داشته باشید که اگر بعنوان مثال تدریس خصوصی ریاضی در سطوح مختلف مدرسه، تیزهوشان و المپیاد انجام می دهید، هزینۀ کلاس خصوصی آنها متفاوت است و حتماً بین آنها تفاوت قائل شوید.

منبع: استادلینک

مقالات مرتبط:

راهکارهای جذب شاگرد | چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنیم؟

راهکارهای برتر تدریس ریاضی

دانلود سوالات امتحان نهایی دوازدهم

دانلود سوالات هماهنگ استانی نهم

 

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی جغرافیا 3 دوازدهم انسانی دی 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جغرافیا 3 رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود سوالات امتحان شبه نهایی ریاضی 1 دهم علوم تجربی و ریاضی فیزیک 1 اردیبهشت 1403 با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی ریاضی ویژه امتحانات نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی 1 دهم ریاضی و تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی گسسته دوازدهم ریاضی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی گسسته رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

2 پاسخ

  1. پاسلام برای تدریس خصوصی قانون وتعرفه گمر کی وحق العمل کاری گمرک چه گونه باید اقدام نمایم

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
      از طریق ایتا یا تلگرام یا روبیکا به آیدی زیر با ما در تماس باشید
      OstadLink_Support

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید