سفارش تبلیغ در استادلینک

ریاضیات مهندسی کنکور دکتری برق 1401 - سایت استادلینک

پاسخ تشریحی ریاضیات مهندسی دکتری برق 1401

باز هم مثل همیشه افتخار داریم که اولین پاسخ تشریحی کنکور ارشد و دکتری را برای شما عزیزان در سایت استادلینک ارائه نماییم.

بهترین منبع تستی ریاضیات مهندسی

در بازار کتاب های متنوعی برای درس ریاضی مهندسی وجود دارد که شما می توانید با توجه به وقت و بودجۀ خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. به نظر ما بهتر است که اگر فرصت کافی دارید، ابتدا کتاب های مرجع درس ریاضی مهندسی را مطالعه کرده و سپس نمونه سوالات ارشد و دکترای رشته های مختلف را به همراه پاسخ تشریحی از سایت استادلینک دانلود کرده و با سبک سوالات تستی و نحوۀ پاسخگویی به آنها آشنا شوید.

همچنین اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید می توانید از اساتید ریاضی سایت استادلینک کمک گرفت که سریعاً برای کنکور ارشد و دکتری آماده شوید.

درصد مناسب ریاضی مهندسی

بسته به هدف و دانشگاهی که قصد رفتن به آن دارید این درصد متغییر است. این جمله کلی بوده و از سالی به سال دیگر متفاوت است. اگر قصد این را دارید که به یک دانشگاه دولتی به نسبت خوب بروید، حدود درصد 25 الی 35% به بالا برای شما مناسب است.

همچنین این نکته را درنظر داشته باشید قبولی شما در مقطع دکتری فقط کنکور بستگی ندارد بلکه به مقالات و پژوهش هایی که در مقطع کارشناسی داشته اید نیز بسیار بستگی دارد. اگر مقالۀ مناسب ندارید می توانید از اساتید هم رشتۀ خود در سایت استادلینک کمک بگیرید.

توجه داشته باشید که در مصاحبۀ حضوری از شما سوالاتی به زبان انگلیسی نیز پرسیده خواهد شد که هدف آن تسلط شما به زبان انگلیسی و به خصوص زبان تخصصی رشتۀ برق است. اگر پایۀ ضعیفی در درس زبان و مکالمۀ زبان انگلیسی دارید می توانید از اساتید زبان استادلینک کمک بگیرید.

مهاجرت تحصیلی در مقطع دکتری

هدف بیشتر دانشجویان از شرکت در مقطع دکتری، جمع آوری رزومۀ خوب برای اپلای به یک دانشگاه سطح بالا در قارۀ اروپا و آمریکا است. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به خارج کشور را دارید می توانید با مشاوران استادلینک مشورت نمایید. جهت مشاوره به پشتیباینی استادلینک از طریق واتساپ پیام دهید. کافی است روی جعبۀ واتس اپ ضربه بزنید تا ارتباط شما برقرار شود.

پاسخ تشریحی ریاضی مهندسی دکتری برق 1401

برای دانلود پاسخ تشریحی ریاضی مهندسی کنکور دکترا برق 1401، اینجا ضربه بزنید.

توجه1: استفاده از این پاسخ تشریحی با ذکر منبع بلامانع است. بدیهی است هرگونه استفاده بدون ذکر منبع (استادلینک) موجب نارضایتی تیم استادلینک و مهندس امید نجفی پور خواهد شد.

توجه2: این پاسخ تشریحی، از اولین پاسخ های تشریحی بعد از انتشار سوالات و قبل از انتشار کلید پاسخ ها توسط سنجش است. بدیهی است به خاطر سرعت عمل در تهیه و انتشار آن برای شما عزیزان، همراه با خطاهایی باشد. لطفاً در صورت مشاهدۀ موردی، آنرا به پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک یا در بخش نظرات در پاسسن این صفحه قرار دهید.

اگر در درس ریاضی مهندسی ضعف دارید ، کافی است به سایت استادلینک مراجعه کرده و از اساتید ما به بهترین نحو بهره ببرید.

مقالات مرتبط کنکور دکتری برق 1401

پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور دکتری 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی کنکور دکتری 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

پاسخ تشریحی تحلیل سیستم انرژی کنکور دکتری 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

برای مشاهدۀ پاسخ تشریحی سالهای مختلف کنکور دکترای برق قدرت، اینجا ضربه بزنید.

برای مشاهدۀ حل تشریحی کنکور ارشد برق قدرت همۀ دوره ها، اینجا ضربه بزنید.

حواشی کنکور دکتری 1401

لطفاً دوستانی که در کنکور 1401 شرکت کرده اند، در مورد سختی و آسانی سوالات و حواشی برگزاری آزمون دکتری 1401 در شرایط کرونا، در بخش نظرات، مطالب و تجربیات خود را بنویسند تا سایر دوستان شما نیز ار آن بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا باگ (ایراد فنی) در سایت مشاهده کرده اید؟

ایراداتی که شما به ما انتقال میدهید باعث رشد ما شده و همچنین باعث میشود با کیفیت بالاتری به شما خدمت رسانی کنیم!

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید