سفارش تبلیغ در استادلینک

حل تشریحی ماشین های الکتریکی دکتری 1401 برق - سایت تدریس خصوصی استادلینک

پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی کنکور دکتری 1401

باز هم مثل هرسال مفتخریم که اولین حل تشریحی درس ماشین های الکتریکی کنکور دکتری برق قدرت را در اختیار شما از طریق سایت استادلینک قرار دهیم.

چرا دکتری شرکت کنم؟

یکی از چالشی ترین سوالاتی که از مشاورین استادلینک پرسیده می شود یا کشاورین ما از شما میپرسند این است که چرا مدرک دکتری بگیریم؟

پاسخ این سوال برای فرد به فرد افراد متفاوت است ولی در کل اگر کسی علاقه به علم و دانش را دارد بهتر است که مدرک دکتری خود را بگیرد.

معمولاً هدف بیشتر دانشجویان مقطع دکتری، گرفتن چند مقاله و اپلای به یک دانشگاه قارۀ اروپا یا قارۀ آمریکاست. در دوران دکتری اگر شخص دغدغۀ مالی چندانی نداشته باشد، بیشتر تمرکز خود را به دروس، مقالات و زبان انگلیسی می گذارد تا در حین یا پس از گرفتن مدرک ( در صورت نداشتن مشکلاب خدمت سربازی ) به دانشگاهی خارج از ایران برود.

چه دروسی برای کنکور دکتری مهم است؟

تقریباً همۀ دروسی که در کنکور می آید به علت کم بودن تعداد سوالات و تعداد دروس، مهم هستند. معمولاً هدف از طرح این سوال، این است که با چه درصدهایی در چه دانشگاههایی قبول می شوید.

این جواب بسیار کلی و بسته به شرایط سال به سال متفاوت است. ولی اگر میانگین دروس شما حدود 25 تا 35% باشد، در یک دانشگاه دولتی به نسبت خوب در رشته و گرایش های برق قدرت قبول می شوید.

بهترین کتاب تست برای درس ماشین های الکتریکی

کتاب های تست زیادی در بازار موجود هستند و شما می توانید بسته به حجم و بودجۀ خود آنها را تهیه نمایید. بهترین توصیه این است اگر وقت کافی دارید از کتاب های مرجع استفاده کرده و برای آنکه با سبک سوالات آشنا شوید، سوالات کنکور دکتری و ارشد برق چند سال اخیر را از سایت استادلینک دانلود نمایید. با مشاهدۀ پاسخ های تشریحی، به سبک پاسخگویی با سوالات آشنا می شوید.

چگونه اپلای ( مهاجرت تحصیلی ) کنیم؟

جهت گرفتن وقت مشاورۀ اپلای ( مهاجرت تحصیلی )، روی باکس واتساپ ضربه زده و هماهنگی لازم جهت مشاوره را انجام دهید.

دانلود پاسخ تشریحی ماشینهای الکتریکی کنکور دکتری 1401

برای دانلود پاسخ تشریحی ماشینهای الکتریک دکترا 1401، اینجا کلیک نمایید.

توجه1: این پاسخ تشریحی یکی از اولین پاسخ های تشریحی پس از انتشار دفترچه و قبل از انتشار کلید اولیه توسط سنجش است. بدیهی است بخاطر سرعت عمل در حل و انتشار آن، خالی از ایراد نباشد. لطفاً در صورت مشاهدۀ موردی آنرا در بخش نظرات پایین همین صفحه اعلام نمایید.

توجه2: استفاده از این پاسخ تشریحی با ذکر منیع (استادلینک) بلامانع است. درصورت عدم ذکر منبع، نارضایتی تیم استادلینک و مهندس امید نجفی پور به همراه خواهد داشت.

استادلینک؛ سایت جستجوی معلم و مشاور خصوصی

مقالات مرتبط کنکور دکتری برق 1401

پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور دکتری 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

پاسخ تشریحی تحلیل سیستم انرژی کنکور دکتری 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

پاسخ تشریحی ریاضیات مهندسی کنکور برق دکتری 1401 ( برای دانلود ضربه بزنید. )

برای مشاهدۀ پاسخ تشریحی سالهای مختلف کنکور دکترای برق قدرت، اینجا ضربه بزنید.

برای مشاهدۀ حل تشریحی کنکور ارشد برق قدرت همۀ دوره ها، اینجا ضربه بزنید.

حواشی کنکور دکتری 1401

لطفاً دوستانی که در کنکور 1401 شرکت کرده اند، در مورد سختی و آسانی سوالات و حواشی برگزاری آزمون دکتری 1401 در شرایط کرونا، در بخش نظرات، مطالب و تجربیات خود را بنویسند تا سایر دوستان شما نیز ار آن بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا باگ (ایراد فنی) در سایت مشاهده کرده اید؟

ایراداتی که شما به ما انتقال میدهید باعث رشد ما شده و همچنین باعث میشود با کیفیت بالاتری به شما خدمت رسانی کنیم!

 اشتراک گذاری این مقاله