پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور دکتری 1401

حل تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور دکتری 1401 - سایت معلم خصوصی استادلینک

پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور دکتری 1401

باز هم مثل همیشه سایت استادلینک مفتخر است اولین پاسخ تشریحی درس مدارهای الکتریکی کنکور دکتری برق را برای شما عزیزان ارائه نماید.

با چه درصدهایی در کجا قبول می شوم؟

پاسخ این سوال کلی است و از سالی به سال دیگر متفاوت است. معمولاً در کنکور ارشد و دکترای برق قدرت، با داشتن میانگین 25 تا 35% برای هر درس، شما در یک دانشگاه دولتی به نسبت خوب قبول می شوید.

البته شایان ذکر است که قبولی در مقطع دکتری فقط به کنکور بستگی نداشته و مصاحبۀ حضوری هر دانشگاه نیز سهم به سزایی در قبولی شما در آن خواهد داشت. داشتن مقاله در دوران کارشناسی ارشد و همچنین تسلط به زبان انگلیسی به خصوص زبان تخصصی برق نیز بسیار زیاد در پذیرش شما کمک می کند.

بهترین کتاب تست درس مدارهای الکتریکی

توصیه ما این است که اگر فرصت کافی دارید، حتماً کتاب های مرجع را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای آشنایی با سبک سؤالات، سوالات کنکور دکتری و ارشد درس مدارهای الکتریکی را به همراه پاسخ تشریحی از سایت استادلینک دانلود نمایید تا با نوع سوالات و نحوۀ حل آنها آشنا شوید.

مهاجرت تحصیلی ( اپلای )

جهت مشاوره برای مهاجرت تحصیلی و همچنین جهت گرفتن معلم خصوصی زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس و تافل و GRE، به پشتیبانی سایت استادلینک در واتساپ پیام دهید.

انجام مقالات و پروژه های دکتری و ارشد برق

اگر در انجام مقالات و پروژه ها و شبیه سازی های مقطع ارشد و دکترای برق مشکل دارید می توانید از تیم استادلینک کمک بگیرید. برای این کار کافی است به سایت استادلینک مراجعه کرده یا به پشتیبانی سایت در واتساپ پیام دهید.

دانلود حل تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور دکتری 1401

برای دانلود پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور دکترا 1400، اینجا کلیک نمایید.

توجه1: این پاسخ تشریحی یکی از اولین پاسخ های تشریحی پس از انتشار دفترچه و قبل از انتشار کلید اولیه توسط سنجش است. بدیهی است بخاطر سرعت عمل در حل و انتشار آن، خالی از ایراد نباشد. لطفاً در صورت مشاهدۀ موردی آنرا در بخش نظرات پایین همین صفحه اعلام نمایید.

توجه2: استفاده از این پاسخ تشریحی با ذکر منیع (استادلینک) بلامانع است. درصورت عدم ذکر منبع، نارضایتی تیم استادلینک و مهندس امید نجفی پور به همراه خواهد داشت.

استادلینک؛ سایت جستجوی معلم و مشاور خصوصی

مقالات مرتبط کنکور دکتری برق 1401

پاسخ تشریحی ماشینهای الکتریکی کنکور دکتری 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

پاسخ تشریحی تحلیل سیستم انرژی کنکور دکتری 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

پاسخ تشریحی ریاضیات مهندسی کنکور برق دکتری 1401 ( برای دانلود ضربه بزنید. )

برای مشاهدۀ پاسخ تشریحی سالهای مختلف کنکور دکترای برق قدرت، اینجا ضربه بزنید.

برای مشاهدۀ حل تشریحی کنکور ارشد برق قدرت همۀ دوره ها، اینجا ضربه بزنید.

حواشی کنکور دکتری 1401

لطفاً دوستانی که در کنکور 1401 شرکت کرده اند، در مورد سختی و آسانی سوالات و حواشی برگزاری آزمون دکتری 1401 در شرایط کرونا، در بخش نظرات، مطالب و تجربیات خود را بنویسند تا سایر دوستان شما نیز ار آن بهره ببرند.

داغ‌ترین مطالب روز

استاد ماهر و حرفه ای و مسلط حل سوالات امتحانی شیمی آزمون تولک TOLC ایتالیا به صورت آنلاین و حضوری در موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین). قبولی تضمینی در پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و رشته های مهندسی ایتالیا استاد حل سوالات آزمون تولک TOLC ایتالیا شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی خرداد 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

معرفی بهترین پانسیون مطالعاتی پسرانه در اصفهان – معرفی پانسیون مطالعاتی پسرانه رتبه های برتر اصفهان معرفی پانسیون مطالعاتی رتبه برترهای اصفهان در این قسمت می خواهیم بهترین پانسیون مطالعاتی های پسرانه شهر اصفهان را که رتبه های برتر کنکور در آن درس خوانده اند را به شما عزیزان معرفی نماییم پانسیون مطالعاتی روبیک | […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید