سفارش تبلیغ در استادلینک

آزمون مجدد کنکور 1401 | تخلفات داوطلبان در کنکور 1401

آزمون مجدد کنکور 1401 | تخلفات داوطلبان در کنکور 1401

در این مقاله به طور مفصل در مورد آزمون مجدد کنکور 1401، تخلفات داوطلبان در کنکور 1401، و پاسخ به اینکه از چه کسانی کنکور مجدد گرفته می شود و سازمان سنجش به چه کسانی شک می کند، می پردازیم.

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی بوده که می توانید لیست بهترین اساتید و مشاوران را به همراه رزومه و فیلم نمونه تدریس آنها مشاهده کرده و مستقیم با آنها در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با استادلینک - شماره تماس استادلینک - آیدی استادلینک

قبل از مطالعۀ این مقاله حتماً ابتدا مقالۀ « آزمون مجدد کنکور سازمان سنجش » را مطالعه کنید تا با روند اینکه در کنکور 1400 از چه کسانی کنکور مجدد گرفته شد و همچنین سازمان سنجش در کنکور 1400 به چه افرادی شک کرد و چه کسانی را به دعوت به آزمون مجدد کنکور نمود، آشنا شوید.

از چه کسانی آزمون مجدد کنکور گرفته می شود؟

به طور کلی با توجه به اتفاقاتی که در کنکور 1400 رخ داد می توان استدلال کرد که:

  • اگر نمزات و سوابق تحصیلی شما با رتبۀ شما هم خوانی چندانی نداشته باشد.
  • اگر در حوزۀ امتحانی شما تقلب شده باشد.
  • اگر برای شما توسط مراقب یا داوطلب دیگر گزارش تخلف حین یا بعد از آزمون رد شده باشد.
  • اگر عضو کانال های تلگرامی فروش سوالات کنکور بوده باشید.
  • و …

در حالت های بالا احتمال دارد شما دعوت به آزمون مجدد کنکور در سال 1401 شوید.

چگونه متوجه شویم مشمول آزمون مجدد کنکور 1401 هستیم؟

آزمون مجدد کنکور 1401

در ابتدا برای شما از سازمان سنجش پیامکی خواهد آمد و در آن ذکر می کنند که شما جز افرادی هستید که از آنها آزمون مجدد در کنکور 1401 گرفته می شود.

احتمال زیاد ممکن است از دبیرخانۀ سازمان سنجش نیز به شما تماس گرفته شود و توضیحات ابتدایی برای شما به صورت تلفنی گفته شود و از شما بخواهند آدرس پستی خود را تایید کنید تا برای شما نامه محرمانه را ارسال کنند.

اما به هر صورت پیامک توسط سازمان سنجش یا تماس تلفنی از سازمان سنجش یا هر دوی آنها، برای شما نامه ای محرمانه از طرف سازمان سنجش ارسال می شود که نمونه های این نامه ها را می توانید در مقالۀ « آزمون مجدد سازمان سنجش » که مربوط به تخلفات داوطلبان در کنکور 1400 است را مشاهده نمایید.

البته اگر این مقاله را می خوانید و برای شما تا کنون نامه یا پیامک ارسال نشده یا تماسی گرفته نشده است، اصلاً به خود استرس وارد نکنید.

پس از ارسال نامه توسط سازمان سنجش چه کار کنیم؟

از سوالات متداول داوطلبان کنکور 1401 از سایت تدریس خصوصی استادلینک این است که برای ما قرار است نامه تخلف در امتحان توسط سازمان سنجش ارسال خواهد شد، حالا چه اقداماتی باید انجام شود؟

برای پاسخ به این سوال نمی توان برای همۀ افراد یک پاسخ ارائه کرد و بهتر است عکس متن نامۀ خود را از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک ارسال نمایید تا با توجه به متن نامۀ شما و بر اساس تجربۀ کنکور مجدد سازمان سنجش در سال 1400، پاسخی مناسب برای شما توسط تیم مشاوره استادلینک گفته شود.

متن نامۀ شما هرچه که باشد، ده روز کاری پس از ارسال نامۀ محرمانۀ سازمان سنجش مبنی بر تخلف یا شک بر تخلف شما به منزلتان، حق دفاعیه و ارسال نامه و مدارک به صورت پستی را برای سازمان سنجش را دارید.

چگونه متن نامه اعتراضی و دفاعیات کنکور را برای سازمان سنجش بنویسیم؟

شما می توانید با مشورت از یک وکیل یا تیم مشاوران سایت تدریس خصوصی استادلینک، متن نامۀ اعتراضی و مدارک خود را تنظیم کنید و ممکن است با یک دفاعیۀ خوب، از لیست مشمولان کنکور مجدد 1401 خارج شوید.

توجه داشته باشید که ملاقات حضوری و رفتن به دفتر سازمان سنجش، بر احتمال موفقیت شما تاثیر چندانی ندارد و بهتر است که با نامه نگاری و با حفظ صبر و خونسردی، به تلاش خود ادامه دهید. البته همۀ ما حس اضطراب شما را درک میکنیم و منعی برای رفتن حضوری شما وجود ندارد.

انواع تخلفات داوطلبان در کنکور سراسری

انواع تخلف در کنکور سراسری

تخلفات داوطلبان را در کنکور سراسری می توان به دو دستۀ کلی زیر تقسیم بندی کرد:

  1. تخلفات بالقوه
  2. تخلفات بالفعل

1- تخلفات بالقوه در کنکور؛ آزمون مجدد کنکور 1401

این نوع تخلفات، تخلفاتی هستند که شما به صورت واقعی یا برحسب تردید سازمان سنجش، قصد انجام آنرا داشتید ولی موفق به انجام آن نشده اید. به طور مثال گوشی موبایلی را به صورت مخفی و خاموش به سر جلسه برده اید و حتی استفاده هم نکرده اید ولی توط شخصی بعد از آزمون کنکور، برای شما گزارش رد شده است. ( اگر در این مثال، برای سازمان سنجش محرز شود که گوشی به سر جلسه برده اید، جزء تخلفات بالفعل محسوب می شود. )

توجه داشته باشید که ممکن است شما هیچگونه تخلفی در کنکور سراسری نداشته اید ولی براساس مواردی که قبلاً گفته شد، سازمان سنجش به شما مشکوک شده باشد و در لیست تخلفات بالقوه کنکور سراسری قرار بگیرید و احتمالاً مشمول کنکور مجدد شوید.

2- تخلفات بالفعل در کنکور

صورتجلسه تخلف در کنکور سراسری

به سری تخلفاتی که در سر جلسۀ کنکور و بعد از آن برای سازمان سنجش محرز شود، تخلفات بالفعل می گویند. مانند اینکه در سر جلسۀ کنکور تلفن همراه برده و توسط بازرسان سازمان سنجش، کشف شود.

حتی اگر در درب ورودی از شما موبایل جاسازی شده یا هر وسیلۀ غیر مجازی کشف شود، با اینکه از آن استفاده نکرده اید، ولی چون نیت استفاده از آنرا را داشته اید برای سازمان سنجش تخلف در کنکور شما مسلم است و حتی اگر اجازۀ ادامۀ آزمون را داشته باشید، برای شما صورت جلسه رد خواهد شد.

توجه شود این داوطلبانی که در این دسته تخلف قرار می گیرند ممکن است اصلاً آزمون مجدد کنکور برای آنها برگزار نشود و با محرومیت هایی از کنکور تا جزای نقدی محکوم شوند.

در ادامه پیامکی که برای یکی از داوطلبین کنکور 1401 که قصد ورود موبایل جاسازی شده را به سر جلسۀ کنکور داشته و توسط بازرسان کشف شده را می خوانیم.

پیامک سازمان سنجش به داوطلبی که در کنکور موبایل برده

داوطلب گرامی آزمون سراسری سال 1401

با سلام

طبق صورت جلسه حوزه برگزاری آزمون، شما در جلسۀ آزمون مرتکب تخلف شده ایدکه برابر قانون رسیدگی به تخلفات در آزمون سراسری مصوب 1384/7/6 مجلس شورای اسلامی به وضعیت ما رسیدگی خواهد شد. لذا براین اساس تا اطلاع ثانوی برای شما اعلام نتیجه آزمون نخواهد شد. ضمناً موضوع تخلف، کتباً نیز برای شما ارسال شده و لازم است دفاعیۀ خود را حداکثر تا ده روز به هیات بدوی ارسال نمایید.

هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری ( سازمان سنجش آموزش کشور )

نامه سنجش به دواطلبان متخلف کنکور 1401

نامه سنجش به دواطلبان متخلف کنکور 1401

داوطلب محترم آزمون سراسری سال 1401
با سلام

طبق صورتجلسه حوزه برگزاری آزمون، شما در جلسۀ آزمون یاد شده مرتکب رفتار ذیل شده اید که بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری مصوب 1384/7/6 مجلس شورای اسلامی تخلف محسوب می گردد؛ بنابراین به استناد ماده 12 آیین نامه اجرایی قانون مذکور، مصوب 1385/5/8 هیات وزیران، از تاریخ ابلاغ این نامه ظرف مدت ده روز می توانید دفاعیۀ خود را کتباً به دبیرخانه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری به نشانی: کرج، صندوق پستی «3166-31535» سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایید.

ضمناً از مراجعۀ حضوری خودداری نموده و هرگونه تغییر نشانی را به دبیرخانه هیات بدوی اعلام نمایید. شایان ذکر است دفاعیه بدون امضا و تاریخ، فاقد اعتبار می باشد. در دفاعیۀ ارسالی خود، حتماً به شماره پرونده xxxxx اشاره نمایید.

موارد تخلف:

1- تبانی و برنامه ریزی قبلی برای تقلب در جلسه آزمون به وسیله تجهیزات ارتباطی الکترونیکی

2- همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل یادداشت تقلب یا وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار

چگونه متن نامه دفاعیه تقلب در کنکور را برای سازمان سنجش بنویسیم؟

برای نوشتن متن این نامه، که بسیار تاثیر گذار است، بهتر است با یک وکیل یا شخصی که تجربۀ کافی در این زمینه را دارد مشورت کنید. تیم مشاوران سایت تدریس خصوصی استادلینک نیز می توانند شما را در این زمینه کمک کنند.

کافی است شرح دقیق وقایعی که اتفاق افتاده را از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک، ارسال نمایید تا راهنمایی ها لازم توسط تیم مشاوره استادلینک به شما ارائه گردد.

عدم نمایش درصدهای و رتبه در کارنامه اولیه کنکور 1401

طبق اعلام قبلی سازمان سنجش، افرادی که در جلسۀ کنکور تخلف کرده بودند و برای آنها صورتجلسه رد شده، نمی توانند جزئیات کارنامه اولیه کنکور خود را یعنی درصدها، رتبه و … را تماشا کنند و فقط می توانند مجاز شدن یا نشدن در انتخاب رشته های روزانه و پیام نور و … را تماشا کنند.

برای این افراد قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور 1401، پیامک تخلف در کنکور  و نامۀ تخلف و تقلب در کنکور ارسال شده که در بالای همین صفحه نمونه های آنرا تماشا کردید.

عدم نمایش رتبه و درصدها کنکور بخاطر بررسی های فنی بیشتر

عدم نمایش رتبه و درصدها کنکور 1401 بخاطر بررسی های فنی بیشتر

برای عده ای از دانش آموزان کنکور 1401 که از قبل پیامک و نامه تخلف در کنکور از طرف سنجش ارسال نشده، موقع نمایش کارنامه اولیه کنکور 1401 و ورود به سایت سازمان سنجش، متن زیر به نمایش گذاشته می شود و رتبه و درصدهای کارنامه اولیه کنکور آنها مخفی است.

متن اطلاعیه سنجش برای عدم نمایش اطلاعات کارنامه اولیه کنکور 1401

نتیجه آزمون شما در گروه آزمایشی علوم تجربی در حال بررسی های فنی می باشد و در این مرحله برای شما نتیجه اعلام نخواهد شد. برای پیگیری می توانید از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و یا به شماره تلفن 02636182190 و 02636182295 تماس حاصل نمایید.

علت عدم نمایش اطلاعات در کارنامه اولیه کنکور 1401 چیست؟

طبق بررسی های برخی از دانش آموزان و تماس با شماره های مذکور سازمان سنجش، و پاسخی که از طرف مسئولین سازمان سنجش دریافت کرده اند، می توان علت این عدم نمایش درصد و رتبه در کارنامه اولیه کنکور را چنین دانست:

  1. برای بررسی های بیشتر روی کارنامه بخاطر عدم تطابق درصدها و سوابق تحصیلی
  2. بررسی فنی به خاطر شباهت کارنامه به کارنامه های افراد دیگر در حوزۀ امتحانی شما
  3. تخلف به نسبت گسترده در حوزه امتحانی شما
  4. و …

تمام این موارد به خاطر تقلب یا تخلف شخص شما در کنکور نیست و طبق گفتۀ مسئولین سازمان سنجش در مکالمه تلفنی با دانش آموزان، نتیجه برای آنها ظرف 1 تا 4 هفتۀ آینده ارسال خواهد شد. بهترین کار در این زمان صبر کردن و حفظ خونسردی است تا اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آید.

درضمن تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک هیچ یک از این مکالمات بالا را تایید یا تکذیب نمی کند و اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید می توانید از بخش دیدگاه در پایین همین صفحه یا از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک ارسال نمایید.

جواب سیستم پاسخگویی سنجش به برخی داوطلبین

داوطلبی که کارنامۀ آن اولیه کنکور برای او صادر نشده و با متن ” کارنامه شما در دست بررسی های فنی می باشد ” پس از اعتراض از طریق سیستم پاسخگویی سنجش، با این متن روبرو شد:

متن سیستم پاسخگویی سنجش به داوطلب مشکوک به تقلب در کنکور 1401

با سلام

نظر به این که با تاثیر سوابق تحصیلی در نمره کل سازی – نمره کل داوطلب کمتر از نمره کل حاصل از نمرات آزمون شده لذا با در نظر گرفتن اعمال مثبت سوابق تحصیلی همان نمره کل حاصل از نمرات آزمون داوطلب ملاک عمل قرار می گیرد.

تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک متن بالا را تایید یا تکذیب نمی کند و اگر دوستان دیگری در این زمینه اطلاعاتی دارند در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه اطلاع رسانی نمایند.

تاریخ برگزاری کنکور مجدد 1401

نامه دفاعیه سازمان سنجش - چگونه نامه دفاعیه کنکور مجدد برای سازمان سنجش بنویسیم؟

طبق آخرین اخبار رسیده به سایت تدریس خصوصی استادلینک، سازمان سنجش شروع به تماس با داوطلبانی که مشکوک به تقلب در کنکور سراسری بوده اند کرده و گفته برای مهرماه خود را برای آزمون مجدد کنکور 1401 آماده کنید. در بخش زیر پیامک و نامۀ ارسال شده از طرف سازمان سنجش به داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری 1401 را مشاهده می کنید.

در ضمن تاریخ برگزاری کنکور مجدد 1401 پیش بینی می شود در یکی از تاریخ های 21 یا 22 یا 28 یا 29 مهرماه 1401 برگزار شود که به محض اعلام رسمی از طرف سازمان سنجش، منتشر می کنیم.

کلاس های خصوصی آمادگی در کنکور مجدد

شما می توانید برای بازآموزی و آمادگی برای کنکور مجدد، از کلاس های خصوصی سایت تدریس خصوصی استادلینک استفاده نمایید. برای آگاهی از شرایط کلاس خصوصی می توانید به پشتیبانی واتساپ سایت تدریس خصوصی استادلینک پیام دهید.

پیامک سازمان سنجش به داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور 1401

با سلام
پیرو پیام داده شده به شما در کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 به اطلاع می رساند وضعیت شما به دلیل مغایرت سوابق تحصیلی با نمره و رتبه اکتسابی در هیات بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به مستندات قانونی مقرر گردید از شما در دروس ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی در مهرماه سال جاری آزمون مجدد به عمل آید.

موضوع فوق به صورت کتبی طی نامه شماره xxxxx مورخ 1401/5/30 به نشانی شما ارسال گردد.
زمان و مکان دقیق آزمن مجدد متعاقباً از طریق نامه و پیامک اعلام خواهد شد. هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری

نامه سازمان سنجش به داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور 1401

متقاضی محترم آزمون سراسری سال 1401

با سلام

پیرو پیام ارائه شده به جنابعالی در کارنامه نتایج اولیه، به اطلاع می رساند؛ وضعیت علمی آزمون سراسری سال 1401 شما با توجه به تفاوت قابل توجه بین سوابق تحصیلی و آزمونی و نیز مشابهت غیرمتعارف پاسخنامه امتحانی شما با پاسخنامه متقاضیان دیگر، در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری مطرح گزدید و به دلیل احراز شبهه در نتیجه آزمون، به استناد ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری مصوب 1384/07/06 مجلس شورای اسلامی، و همچنین مستند به ماده 28 آئین نامه اجرایی قانون مذکور مصوب 1385/05/08 هیات وزیران، مقرر گردید از شما در مهرماه سال 1401 در دروس: (ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست) آزمون مجدد بعمل آید.

ضمن تاکید بر ضرورت شرکت در آزمون مجدد، شما می توانید نامه دفاعیه خود را در این خصوص کتباً به دبیرخانه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری واقع در سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: کرج، صندوق پستی: 315353166 ارسال نمایید.

در نامه دفاعیه ارسالی خود، حتماً به شماره پرونده « xxxxx » اشاره نمایید.
زمان دقیق و محل برگزاری آزمون متعاقباً به صورت مکتوب و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

اعلام تاریخ برگزاری آزمون کنکور مجدد از طریق پیامک

متن زیر برای برخی از داوطلبین مشکوک به تقلب بابت تاریخ برگزاری آزمون کنکور مجدد از طرف سازمان سنجش ارسال شده است. البته ناگفته نماند عده ای از دوستان نامه دفاعیه برای سازمان ارسال نکرده اند و حذف یک درس از طرف سازمان سنجش مساعدتی برای اکثر داوطلبان بوده و ظاهراً هنوز به نامه های دفاعیه رسیدگی نشده است.

داوطلب آزمون سراسری سال 1401

با سلام

پیرو پیامک قبلی و مکاتبه انجام شده با شما بدین وسیله به اصلاع می رساند؛ با توجه به مساعدت انجام شده، یک درس از دروس آزمون مجدد کنکور شما حذف شده و مقرر گردید از شما صرفاً در سه درس (ریاضی/زیست/فیزیک) در روز پنجشنبه مورخ 1401/07/21 آزمون مجدد بعمل آید.

مکان آزمون کنکور مجدد متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری

کلاس های آمادگی برای کنکور مجدد و نوشتن نامه دفاعیه

کلاس خصوصی آمادگی در کنکور مجدد - کلاس آنلاین و مجازی آمادگی کنکور مجدد

شما می توانید برای بازآموزی و آمادگی برای کنکور مجدد، از کلاس های خصوصی سایت تدریس خصوصی استادلینک استفاده نمایید. برای آگاهی از شرایط کلاس خصوصی می توانید به پشتیبانی واتساپ سایت تدریس خصوصی استادلینک پیام دهید.

همچنین می توانید برای مشورت در مورد طریقۀ نوشتن نامه دفاعیه نیز به پشتیبانی واتساپ استادلینک پیام دهید. توصیه می کنیم ضمن نوشتن نامه دفاعیه خوب و قوی برای سازمان سنجش توسط تیمی باتجربه، خود را برای کنکور مجدد آماده کنید و برای سرعت عمل بیشتر و کاهش استرس از کلاس های خصوصی استادلینک استفاده نمایید.

نمایش کارنامه های در دست بررسی فنی

طبق خبرهای رسیده از برخی از داوطلبان کنکور 1401 که کارنامۀ اولیۀ کنکور آنها در درست بررسی فنی قرار گرفته بود و درصدها و رتبۀ آنها مخفی شده بود، ظاهراً این دوستان در روزهای اخیر توانسته اند درصدها و رتبۀ خود را مشاهده نمایند.

فعلاً خبر رسمی از طرف سازمان سنجش منتشر نشده ولی دو مورد زیر پیش بینی می شود:

  1. شاید خوشبختانه این دوستان رفع اتهام شده اند و بزودی با سازگاری که سازمان سنجش اعلام می کند می توانند انتخاب رشته کنند.
  2. شاید متاسفانه این دوستان رفع اتهام نشده اند و صرفاً برای آنکه عملکرد خود را در کنکور مشاهده کرده و خود را برای حد نصاب قبولی در آزمون مجدد کنکور آماده کنند، کارنامه اولیه کنکور آنها به نمایش در آمده است.

ظاهراً دوستانی که برای آنها کارنامه به نمایش در آمده است، از آزمون مجدد کنکور سازمان سنجش تبرئه شده اند و در نیمۀ دوم شهریور ماه می توانند انتخاب رشته کنند. اگر شما هم تجربۀ مشابه دارید می توانید در بخش دیدگاه ها در پایین همین صفحه، تجربۀ خود را به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتخاب رشته افراد تبرئه شده از آزمون مجدد کنکور سازمان سنجش

متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش ؛

بدين‌ وسيله‌ به ‌اطلاع‌ مجازين به انتخاب رشته در آزمون‌ سراسري سال 1401 که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده اند مي ­رساند، تسهيلاتي فراهم گرديده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاريخ 1401/6/15 لغايت 1401/6/17 با مراجعه به سایت سنجش نسبت به تکميل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمايند.

این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای كارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده ولی موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ 1401/6/17 تمدید نمی شود. ( یعنی کسانی که انتخاب رشته کرده اند حق ویرایش ندارند. یعنی فقط افرادی که از آزمون مجدد کنکور سازمان سنجش تبرئه شده اند یا کسانی که کارنامه برای آنها صادر شده ولی انتخاب رشته نکردند می توانند در این مورد اقدام کنند. )

انتخاب رشته در رشته­ هاي داراي آزمون عملي و طراحی (رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و همچنین رشته های گروه آزمایشی هنر موضوع اطلاعیه­ های مورخ 1401/4/22و 1401/5/23) به افرادی توصیه می­شود که در آزمون عملی این رشته ها قبلاً شرکت نموده باشند.

اگر اقدام به انتخاب رشته ­هاي دارای شرايط خاص و مصاحبه می نمایید، توجه داشته باشید در صورت داشتن شرایط و همچنین نمره علمی، همزمان با اعلام نتایج نهایی برای انجام مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت معرفی خواهید شد.

از رتبه های شبه دار کنکور، آزمون مجدد کنکور گرفته می شود

از رتبه های شبه دار کنکور، آزمون مجدد کنکور گرفته می شود

مروتی، معاون امور آزمون های سازمان سنجش کشور:

  • عده ای هستند که وسیله و ابزار تقلبی از آنها گرفته نشده است؛ اما رتبه های شبه دار آورده اند.
  • ما با توجه به مقایسه سوابق تحصیلی و یا رتبه های کنکور گذشته آنها و همچنین میزان مطابقت پاسخ آنها با پاسخنامه کلیدی، تقلب این افراد را شناسایی کرده ایم.
  • با بررسی مراجع ذی صلاح بعضی افراد جدید نیز شناسایی شده اند که در گروه های سازمان دهی شده برای تقلب در کنکور سراسری حضور داشته اند.
  • افرادی که رتبه شبه دار دارند؛ برای رفع شبه از این افراد در یک، دو یا حتی چند درس، امتحانی دوباره ( آزمون مجدد کنکور ) گرفته می شود که اگر قبول شوند ادامۀ راه خود را می روند. اگر نمره قبولی نیاورند رتبه و کنکور آنها لغو می شود.

ارسال نامه و پیامک های دعوت به آزمون مجدد کنکور ادامه دارد!

ظاهراً عده ای از داوطلبان که برای آنها کارنامۀ اولیه کنکور صادر شده و درصدها و رتبه کنکور خود را مشاهده کرده اند، دارند با پیامک از طرف سازمان سنجش دعوت به آزمون مجدد کنکور می شوند. متن این پیامک را در زیر مشاهده می کنید.

اگر شخصی نیز تجربۀ مشابه دارد در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه نظر خود را با دیگران به اشتراک قرار دهد.

داوطلب آزمون 1401

با سلام

بدین وسیله به اطلاع می رساند وضعیت علمی شما به دلیل مغایرت سوابق تحصیلیبا نمره و رتبه اکتسابی یا مشابهت پاسخنامه شما با افراددیگر مستند به قانون 11 هیات بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت و مقرر گردید از شما در دروس زیست شناسی و فیزیک در مهر ماه سال جاری آزمون مجدد بعمل آید.

موضوع فوق به صورت کتبی نیز به نشانی شما ارسال می گردد. زمان و مکان دقیق آزمون مجدد کنکور متعاقباً از طریق نامه و پیامک اعلام خواهد شد.

لطفاً از مراجعه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور خودداری نمایید و در صورت پرسش با شماره های 02636182190 و 02636182295 تماس حاصل نمائید.

هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری

ارسال نامه به دسته سوم داوطلبان مشکوک به تقلب و دعوت به آزمون مجدد کنکور

برای سه گروه از داوطلبان کنکور 1401، نامه و پیامک ارسال شده:

  1. افرادی که از آنها سر جلسه وسیله گرفته اند. این افراد دعوت به امتحان آزمون مجدد کنکور نشده اند.
  2. افرادی که برای آنها کارنامه اولیه صادر نشد و مشکوک به تقلب بودند. از این افراد وسیله ای در جلسه کنکور گرفته نشد ولی حق انتخاب رشته نداشته و دعوت به آزمون مجدد کنکور شدند.
  3. افرادی که توانستند کارنامه اولیه کنکور خود را مشاهده کرده و انتخاب رشته هم انجام دادند ولی نتیجۀ نهایی انتخاب رشتۀ آنها قابل مشاهده نبود. اسن افراد هم به آزمون مجدد کنکور دعوت شده انذ.

در قسمت زیر نامۀ ارسالی به یکی از داوطلبان دستۀ سوم را مشاهده می نمایید.

متقاضی محترم آزمون سراسری سال 1401

با سلام

پیرو پیامک ارسالی مورخ 1401/06/16 این هیات، به اطلاع می رساند؛ با نوجه به تفاوت قابل توجه بین سوابق تحصیلی و آزمونی و نیز مشابهت غیرمتعارف پاسخنامه امتحانی شما با پاسخنامه متقاضیان دیگر، موضوع وضعیت علمی آزمون سراسری سال جاری شما در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری مطرح گردید و به دلیل احراز شبهه در نتیجه آزمون، به استناد ماده 11 قانون رسیدگی به به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری مصوب 1384/07/06 مجلس شورای اسلامی و همچنین مستند به ماده 28 آئین نامه اجرایی قانون مذکرو مصوب 1385/05/08 هیات وزیران، مقرر گردید از شما در مهر ماه سال 1401 در دروس (ریاضی/فیزیک/شیمی/زیست) آزمون مجدد کنکور بعمل آید.

لذا ضمن تاکید بر ضرورت شرکت در آزمون مجدد کنکور، در صورت تمایل شما می توانید نامه دفاعیه خود را در این خصوص کتباً به دبیرخانه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری واقع در سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: کرج، صندق پستی 315353166 ارسال نمایید.

در نامه دفاعیه ارسالی خود، حتماً به شماره پرونده « xxxxx » اشاره نمایید.

زمان دقیق و محل برگزاری آزمون مجدد کنکور متعاقباً به صورت مکتوب و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشتن نامه دفاعیه کنکوری ها برای دیوان عدالت اداری

نوشتن نامه شکایت برای کنکوری ها به دیوان عدالت اداری در خصوصی آزمون مجدد کنکور 1401

کنکوری هایی که حس می کنند در دفاعیه سازمان سنجش، خدایی ناکرده، حق آنها تضیعع شده می توانند دفاعیه ای برای دیوان عدالت اداری توسط افراد یا گروه باتجربه تنظیم و ارسال نمایند. قبل از ارسال نامه دفاعیه برای دیوان عدالت اداری به چند نکته توجه کنید.

  • ابتدا بهتر است که یک نامه دفاعیه قوی برای سازمان سنجش ارسال کنید و تا رسیدن نتیجۀ آن صبر کنید.
  • پس از رد درخواست شما توسط سازمان سنجش در خصوص برگزاری آزمون مجدد کنکور، اقدام به نوشتن نامه دفاعیه قوی برای کمیسیون اصل 90 مجلس کنید.
  • در صورتی که از دو مورد بالا نتیجه نگرفتید، برای دیوان عدالت اداری اقدام نمایید.
  • بهتر است برای نوشتن متن نامه دفاعیه، از وکیل یا تیم استادلینک راهنمایی بگیرید.
  • توصیه می شود به هیچ وجه مرور درس ها را فراموش نکنید و جای ریسک برای خود قرار ندهید. شما می توانید از کلاس های خصوصی و مجازی (آنلاین) سایت تدریس خصوصی استادلینک برای بازآموزی دروس امتحانی آزمون مجدد کنکور خود، استفاده نمایید.
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های خصوصی بازآموزی دروس امتحانی آزمون مجدد کنکور، به پشتیبانی واتساپ سایت تدریس خصوصی استادلینک پیام دهید.

نوشتن نامه به کمیسیون اصل 90 مجلس

نامه دفاعیه آزمون مجدد کنکور به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی

شما از سه طریق زیر می توانید در مورد آزمون مجدد کنکور اقدام نمایید:

  1. نوشتن نامه دفاعیه برای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش
  2. نوشتن نامه برای کمیسیون اصل 90 مجلس
  3. نوشتن نامه برای دیوان عدالت اداری

در خصوصی مشورت در مورد نوشتن نامه دفاعیه قوی و همچنین کلاس های باز آموزی ویژۀ کنکور مجدد 1401، می توانید از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید.

ترمیم معدلی ها حتماً بخوانند

تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک مطلع شده که گویا برخی از داوطلبین کنکور 1401 که برای ترمیم معدل در خرداد ماه اقدام کرده اند، ظاهراً سایت سازمان سنجش از نمرات قبلی آنها برای تاثیر مثبت یا حتی فراخوانی برای آزمون مجدد کنکور استفاده کرده است.

برای بررسی این موضوع به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و در جایی که کارنامه اولیه خود را مشاهده می کنید گزینه ای به نام ” مشاهدۀ سوابق تحصیلی دیپلم ” وجود دارد. بر روی آن ضربه زده و نمرات خود را با نمرات ترمیم معدل چک کنید.

برای مشاهده نمرات ترمیم معدل می توانید به سایت ساهت مراجعه کنید ولی قبل از آن نام کاربری و رمز خود را باید از آموزش و پرورش منطقه خود دریافت کرده باشید و سپس نمرات داخل سایت سنجش و نمرات ترمیم معدل خود را مطابقت دهید. اگر تجربه مشابه دارید آنرا در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید.

جهت دانلود سوالات امتحان نهایی با پاسخ تشریحی برای آمادگی در امتحانات ترمیم معدل، به بخش « مقالات مرتبط » در پایین همین صفحه مراجعه نمایید. همچنین می توانید در کلاس های خصوصی استادلینک جهت آمادگی در امتحانات ترمیم معدل ثبت نام نمایید. برای اطلاعات بیشتر به پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک پیام دهید.

پیام های هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش

پیام های زیر، پیام های منتسب به هیات بدوی تخلفات سازمان سنجش می باشد که عزیزان مسئول صحبت هایی برای خانوده های معترض که فرزند آنها دعوت به امتحان آزمون مجدد کنکور 1401 شده اند، کرده اند.

دانلود صدای اول منتسب به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش
دانلود صدای دوم منتسب به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش
دانلود صدای سوم منتسب به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش

مکان برگزاری امتحان آزمون مجدد کنکور مشخص شد

طبق اطلاعات رسیده به سایت تدریس خصوصی استادلینک پیرو پیامک ارسالی به داوطلبان مشکوک به تقلب در آزمون سراسری مورخ 18 مهر 1401 ساعت 18، مکان آزمون به این دسته از داوطلبان اعلام گردید.

طبق بررسی های میدانی تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک امتحان آزمون مجدد کنکور 1401 در دانشگاه های برگزیده در مرکز استان یا بوم هر منطقه برگزار شده و الزماً در استان تهران نیست.

در ضمن خبرهای غیر رسمی مبنی بر این است که امتحان آزمون مجدد کنکور 1401 به غیر از تاریخ 21 مهر ماه، حدود 1/5 ماه بعد و در تهران نیز برگزار خواهد شد. اگر دوستانی اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه اعلام نمایند.

نشانی و کدپستی سازمان سنجش؛ شماره تماس و فکس هیات بدوی تخلفات

برای دسترسی سریع تر شما عزیزان، نشانی و کد پستی سازمان سنجش و همچنین شماره تماس و شماره فکس هیات بدوی تخلفات سازمان سنجش را در این قسمت در اختیار شما عزیزان در سایت تدریس خصوصی استادلینک قرار گرفته است.

آدرس و کد پستی سازمان سنجش

دبیرخانه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری واقع در سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: کرج، صندق پستی 315353166

شماره های تماس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش

شماره های 02636182190 و 02636182295 برای تماس با هیات بدوی تخلفات سازمان سنجش می باشند.

شماره های فکس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش

شماره های 02636270049 و 02636182235 برای ارسال فکس به هیات بدوی سازمان سنجش می باشند.

توجه: اگر قصد ارسال فکس به هیات بدوی سازمان سنجش را دارید، حتماً به هر دو شمارۀ ذکر شده ارسال نمایید.

شماره دفتر آقایان پورعباس، مروتی و حراست سازمان سنجش

شماره دفتر آقای پورعباس 02143591890 – شماره تماس دفتر آقای مروتی 02143591806 – شماره حراست سنجش 02143591315

دانلود سوالات کنکور مجدد و نحوه سوالات امتحان آزمون کنکور مجدد

سوالات آزمون مجدد کنکور

متأسفانه سؤالات آزمون مجدد کنکور نه در سال 1400 و سال های قبل و نه در کنکور امسال تا به حال منتشر نشده است و به توجه به صداهایی که در بالا منتسب به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش است، بنابر انتشار این سؤالات نیست.

پس سؤالاتی در که در سایت ها یا کانال ها دیگر موجود است یا تقلبی بوده یا تعدادی سوالی محدود از برداشت هر داوطلب در بعد از آزمون مجدد کنکور می باشد.

نحوه و سختی سوالات امتحان آزمون مجدد کنکور 1401

با توجه به تحقیقات میدانی تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک از داوطلبانی که امتحان آزمون مجدد کنکور شرکت داشته اند؛ به این نتیجه رسیدیم که:

  1. تعداد سوالات امتحان آزمون مجدد در هر درس و زمان هر درس دقیقاً مشابه کنکور سراسری بوده است. مثلاً درس زیست 50 سؤال در 50 دقیقه زمان برایش تعیین شده بود.
  2. تمام سوالات دروسی که یک داوطلب مجبور به پاسخ آن بود در یک دفترچه به همراه یک پاسخبرگ قرار داشته است. مثلاً اگر شما سه درس زیست، شیمی و ریاضی را باید امتحان مجدد می دادید، همگی در یک دفترچه با یک پاسخبرگ قرار داشته است.

دوستانی که در آزمون مجدد شرکت کرده اید لطفاً اگر سوالات امتحان آزمون مجدد کنکور را به خاطر دارید در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه برای دیگران به اشتراک بگذارید.

سختی سوالات درس زیست شناسی در امتحان آزمون مجدد کنکور 1401

با توجه به تحقیقات میدانی تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک، سوالات زیست شبیه کنکور 1400 و 1401 داخل و خارج کشور بوده ولی تله های تستی آن بیشتر بوده است.

اگر داوطلبی صرفاً با حفظ کردن سوالات این دو کنکور در آزمون مجدد شرکت می کرده، به گواهی اکثر بچه هایی که با مطالعه کامل و با کمک کلاس های خصوصی سایت استادلینک وارد این آزمون مجدد کنکور شده بودند، در تلۀ تست به دام می افتاد.

در مجموع سوالات زیست را می توان در دسته استاندارد و نرمال و از لحاظ سختی متوسط در نظر گرفت.

سختی سوالات درس ریاضی در امتحان آزمون مجدد کنکور 1401

به گواه اکثر دانش آموزان شرکت کننده در آزمون مجدد کنکور، یکی از سخت ترین دروس آزمون مجدد، درس ریاضی بوده است. بیشتر بچه ها از اعداد بد و غیر رند، زمان بر بودن سوالات و غیر استاندارد بودن سوالات درس ریاضی گلایه دارند.

مباحثی که برخی از داوطلبان آنرا به خاطر دارند به این صورت است:

  • دنباله هندسی
  • شمارنده
  • کاربرد مشتق و مشتق با تعداد سوالات بیشتر از خود کنکور 1401
  • در کدام بازه نمودار f بالاتر از g است.
  • نمودار توابع و سوال از آن در مورد وارون تابع، معادله خط و …
  • و …

سختی سوالات درس فیزیک در امتحان آزمون مجدد کنکور 1401

سطح فیزیک هم مانند ریاضی بالاتر از حد کنکور 1401 در آزمون مجدد کنکور بوده است. ولی طبق صبحت بچه ها، درس ریاضی بسیار سخت و درس فیزیک در سطح سخت قرار گرفته است.

مباحثی که در آزمون کنکور مجدد 1401 در بحث فیزیک به گفتۀ دانش آموزان آمده است به شرح زیر است:

  • مدارها
  • توان در مدار
  • تعادل گرمایی سه جسم

سختی سوالات درس شیمی در امتحان آزمون مجدد کنکور 1401

سوالات شیمی آزمون مجدد کنکور هم در دستۀ بسیار سخت همانند درس زیست توسط بچه ها قرار گرفته است. سوالات اکثراً از مسائل بوده و حتی سوالات شمارشی هم اکثراً از مسائل داده شده بود.

دوستانی که در آزمون مجدد شرکت کرده اید لطفاً اگر سوالات امتحان آزمون مجدد کنکور را به خاطر دارید در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه برای دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود فرم تقاضای برگزاری مجدد آزمون کنکور مجدد

با پیگیری های دوستانی که در تاریخ 21 مهر 1401 آزمون مجدد کنکور داده اند و به خاطر سختی سوالات کنکور مجدد معترض بودند، ظاهراً سازمان سنجش موافقت کرده که با ارسال درخواست و پس از بررسی در کمیسیون هیات بدوی تخلفات، دوباره در تاریخ دیگری از این عزیزان آزمون مجدد کنکور گرفته شود.

عزیزان می توانند از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با شرکت در کلاس های آمادگی برای آزمون کنکور مجدد سایت تدریس خصوصی استادلینک خود را برای این امتحان آماده کنند.

شایان ذکر است تاریخ برگزاری دقیق آزمون مجدد دوم مشخص نیست ولی پیش بینی می شود در تاریخ 26 آبان یا 3 آذر این آزمون مجدد کنکور برگزار شود.

دانلود فرم تقاضای برگزاری مجدد آزمون کنکور مجدد

چه تعدادی در امتحان آزمون مجدد کنکور 1401 شرکت کرده اند؟

 

مجازات داوطلبان متخلف بستگی به نوع تخلف از اخطار تا محرومیت کنکور سراسری

این مطلب به نقل از باشگاه خبرگزاری جوان می باشد.

مروتی سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشورگفت: در سال ۱۴۰۱ یک قولی به افراد داده شد که عدالت آموزشی رعایت و حق فردی ضایع نشود.

او افزود: داوطلبانی با وسایل مخصوص تقلب وارد جلسه آزمون شده که صورت جلسه شده و مجازات آن ها بستگی به نوع تخلف از اخطار تا محروم از آزمون سراسری است.

داوطلبانی که شبهه در آزمون دارند که در حدود هزار نفر هستند که ۷۷۷نفر در آزمون مجددا شرکت کرده اند و تعدادی از این داوطلبان حد نصاب را کسب و هشت نفر بالاتر از کنکور نمره شان بالاتر شده است و احتمال دارد بین ۳۰ تا ۵۰ نفر نمره لازم حد نصابی را کسب و رفع شبهه خواهد شد و بقیه محرومیتی برای شرکت در آزمون بعدی اینگونه داوطلبان نخواهند شد.

پیامک سنجش به داوطلبین مشکوک به تقلب در کنکور که در امتحان آزمون مجدد رد شده اند

داوطلب گرامی

با سلام

به اطلاع می رساند نتیجه امتحان آزمون مجدد شما ( عدم کسب حد نصاب یا غیبت در آزمون ) در قالب دادنامه به آدرس پستی جنابعالی ارسال گردید.

چنانچه درخواستی مبنی بر تجدید نظر ( شرکت در آزمون مجدد در تاریخ 1401/09/04 منحصراً در شهر نهران ) دارید می توانید تقاضای کتبی خود را از طریق سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک به آدرس Darkhast.sanjesh.org به این سازمان ارسال نمایید.

ضمناً در صورت تمایل برای شرکت در آزمون مجدد لازم است نسبت به پرداخت هزینۀ برگزاری آزمون مجدد به مبلع 180 هزار تومان حداکثر تا روز پنجشنبه مورخ 1401/08/26 از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

لازم به یادآوری است این آخرین فرصت می باشد که برای رفع شبهه جنابعالی در نظر گرفته شده است.

لینک خرید کارت اعتباری : https://epay.sanjesh.org/payment

لینک ثبت کارت اعتباری خریداری شده: https://servicedesk.sanjesh.org

دومین تاریخ برگزاری امتحان آزمون مجدد کنکور مشخص شد

طبق درخواست کتبی که برخی از داوطلبین مشکوک به تقلب از سازمان سنجش کرده بودند، زمان دومی برای برگزاری آزمون مجدد این افراد توسط سازمان سنجش مشخص شد. این پیامک در تاریخ 10 آبان ماه برای برخی از داوطلبین مشکوک به تقلب در کنکور سراسری ارسال شده است.

متن پیامک سنجش به داوطلبان مشکوک به تقلب در آزمون سراسری

داوطلب مشکوک به تقلب

با سلام

پیرو پیامک قبلی و مکاتبه انجام شده با شما، بدین وسیله به اطلاع می رساند؛ با توجه به مساعدت انجام شده، مقرر گردید از شما از دروس ( ریاضی، فیزیک ، شیمی و زیست ) در روز جمعه مورخ 1401/08/20 منحصراً در شهر تهران آزمون مجدد کنکور بعمل آید. مکان دقیق امتحان آزمون مجدد کنکور متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمن تأکید بر ضرورت شرکت در آزمون مجدد، همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکسدار جهت شرکت در آزمون مجدد کنکور الزامیست.

هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری

تاریخ دومین آزمون مجدد کنکور 1401 تغییر کرد

طبق اطلاعات رسیده به تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک، تاریخ برگزاری آزمون مجدد کنکور از 20 آبان 1401 به 4 آذز ماه 1401 تغییر یافت.

پیامک اصلاحیه سازمان سنجش

داوطلب گرامی مشمول آزمون مجدد کنکور سراسری

با سلام و احترام

پیرو پیامک روز سه شنبه 17 آبان به اطلاع می رساند، آزمون مجدد کنکور شما به تعویق افتاد و در روز جمعه 4 آذرماه منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. مکان برگزاری آزمون متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

هیات بدوی تخلفات آزمون سازمان سنجش آموزش کشوز

سومین تاریخ برگزاری آزمون مجدد کنکور 1401

داوطلب مشمول آزمون مجدد سراسري سال 1401
با سلام
با لحاظ رافت اسلامي و به منظور مساعدت بيشتر به داوطلبان، هيات تجديد نظر رسيدگي به تخلفات آزمونهاي سراسري به کليه داوطلبان تجديد نظر خواه اجازه داده است در آزمون مکرر تاريخ 1401/10/16 شرکت نمايند به شرط آنکه علاوه بر تقاضاي تجديد نظرخواهي و ارسال درخواست کتبی شرکت در آزمون مذکور تا قبل از تاريخ 1401/09/20 به دبيرخانه هيات تجديدنظر از طریق سامانه ارسال درخواست الکترونیک:
Darkhast.sanjesh.org،
نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون به مبلغ 1/800/000 (یک میلیون و هشتصد هزار) ریال و ثبت اطلاعات کارت اعتباری از روز یکشنبه 1401/9/13 لغایت روز یکشنبه مورخ 1401/9/20 از طریق لینک ذیل اقدام نمایید. عدم درخواست تجديد نظر خواهي و عدم شرکت در آزمون مکرر مذکور به منزله استنکاف منظور شده و اعتراض يا هرگونه پيگيري مسموع نخواهد بود. ضمناً این آزمون آخرین فرصت برای داوطلبان تجدید نظر خواه است.
تاکيد مي گردد صرفاً از داوطلباني که از طريق لينک ذيل ثبت نام مي کنند آزمون مجدد گرفته خواهد شد.

لینک خرید کارت اعتباری:
https://epay.sanjesh.org/payment/

لینک ثبت کارت اعتباری خریداری شده:
https://servicedesk.sanjesh.org

سرنوشت داوطلبان امتحان آزمون مجدد کنکور چه شد؟

در مقالۀ زیر می توانید به طور کامل در مورد سرنوشت داوطلبان آزمون مجدد کنکور مطالعه نمایید.

سرنوشت داوطلبان امتحان آزمون مجدد کنکور چه شد؟

سوالات متداول در مورد آزمون مجدد کنکور 1401

سوالات متداول در کنکور مجدد 1401

سوال: من سر جلسۀ کنکور بخاطر استرسی که داشته ام نتونستم خوب عمل کنم و حتی کارم به بیمارستان کشید. آیا می تونم در آزمون مجدد شرکت کنم؟
پاسخ: خیر. فقط افرادی که مشکوک به تقلب در کنکور هستند، به آزمون مجدد دعوت می شوند.

سوال: چه روز و تاریخی برای آزمون مجدد کنکور، قرار گرفته است؟
پاسخ: تاریخ آزمون مجدد به صورت کتبی توسط سازمان سنجش به شما اعلام می شود و معمولاً چند تاریخ است که از بین آنها می توانید یکی را انتخاب کنید.

سوال: حتی اگر در دانشگاه پذیرفته شویم، احتمال آن وجود دارد که دعوت به آزمون مجدد کنکور شویم؟
پاسخ: با توجه به اتفاقاتی که در کنکور 1400 رخ داد، برای دانشجویان ترم 1 و 2 هم دعوت به آزمون مجدد ارسال شد.

سوال: اگر در آزمون مجدد شرکت نکنم، چه می شود؟
پاسخ: اگر دانشجو باشید، با توجه به موارد سال گذشته، ممکن است برای شما انصراف از تحصیل رد شود و مجبور باشید سال آینده دوباره در کنکور شرکت کنید و اگر هنوز داوطلب کنکور هستید، مجاز به انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه در سال 1401 نمی شوید و باید در کنکور 1402 شرکت کنید.

سوال: سوالات کنکور مجدد در چه حدی است؟
پاسخ: در حد همان کنکور 1401 خواهد بود. بهتر است سوالات کنکور 1401 و سال های قبل را از پایین همین صفحه در بخش مقالات مرتبط، دانلود کرده و همان ها را مطالعه کنید.

سوال: من در سر جلسه کنکور وسیلۀ غیر مجاز برای تقلب برده ام ولی استفاده نکرده ام. آیا باز هم مجرم هستم؟
پاسخ: بله، طبق قانون بردن وسایل غیر مجاز مانند موبایل چه در حالت روشن چه در حالت خاموش ( با استفاده و بدون استفاده ) جرم است و درصورت صورتجلسه شدن، پیگیری های قانونی بدنبال دارد. در پایین همین صفحه در بخش مقالات مرتبط، می توانید از قانون تخلفات در کنکور مطلع شوید.

سوال: از من سر جلسه کنکور وسیله ای کرفته و صورتجلسه نشده و حتی پیامک و نامه ای از طرف سازمان سنجش دریافت نکرده ام پس چرا موقع مشاهدۀ کارنامۀ اولیۀ کنکور، برای من نوشته ” در حال بررسی فنی” و درصدها و تراز من به نمایش در نمی آید؟
پاسخ: احتمالاً به خاطر مغایرت های تحصیلی، تقلب گسترده در حوزۀ امتحانی شما و مواردی از این قبیل، شما مشکوک به تقلب در کنکور هستید و به احتمال زیاد از شما در یک یا چند درس و یا حتی کل کنکور آزمون مجدد کنکور گرفته خواهد شد. با دنبال کردن استوری های پیج اینستاگرام استادلینک، از آخرین اخبار می توانید مطلع شوید.

سوال: من سر جلسه کنکور تقلب نکردم و از من هیچ وسیله ای گرفته نشده ولی باز هم برای من نامه ای مبنی بر تقلب در کنکور از طرف سازمان سنجش آمده، علت چیست؟
پاسخ: به احتمال زیاد شما در روزهای منتهی به کنکور در کانال های تقلب تلگرامی عضو و مدارکی ارسال کرده اید. به هیچ عنوان پیشنهاد می کنیم در این گروه ها عضو نشوید و مدارکی ارسال نکنید چون مصداق جملۀ « آش نخورده و دهان سوخته » می شوید.

سوال: آیا خواننده ( قرائت کننده ) کلید سوالات و همچنین شخصی که خط موبایل به نام او بوده نیز مجرم هستند؟
پاسخ: بله

سوال: اگر در آزمون مجدد سرکت نکنم آیا از کنکور سال آینده محروم می شوم؟
پاسخ: طبق تجربه سال 1400 خیر ولی برخی از داوطلبینی که پارسال کنکور مجدد شرکت نکرده و امسال در کنکور 1401 شرکت کرده اند دوباره برای کنکور مجدد دعوت شده است!

آزمون مجدد کنکور سراسری - نوشتن نامه دفاعیه برای سازمان سنجش

سوال: اگر نامه دفاعیه ارسال کنیم، امکان تبرئه شدن در آزمون مجدد کنکور 1401 را داریم؟
پاسخ: اصلاً مشخص نیست. شما با داشتن یک نامه دفاعیه قوی می توانید شانس خود را برای تبرئه شدن افزایش دهید ولی توصیه می کنیم علاوه بر نوشتن نامه دفاعیه قوی به کمک گروهی با تجربه، خود را نیز برای کنکور مجدد آماده کنید.

سوال: آیا می توان تاریخ آزمون مجدد کنکور را تغییر داد؟
پاسخ: فعلاً چیزی اعلام نشده است ولی در کنکور 1400 چندین تاریخ برای کنکور مجدد اعلام شده بود که می توانستید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم خود را برای تاریخ اعلامی آماده کنید.

سوال: سطح سوالات کنکور مجدد چگونه است؟
پاسخ: شبیه کنکور 1401 خواهد بود. شما می توانید سوالات کنکور داخل و خارج نظام جدید از سال 98 تا 1401 را به همراه پاسخنامه کلیدی از بخش « مقالات مرتبط » در پایین همین صفحه دانلود و مطالعه نمایید و همچنین از کلاس های خصوصی سایت استادلینک برای آمادگی برای کنکور مجدد استفاده نمایید.

سوال: چه درصدی باید در آزمون مجدد بگیرم تا قبول شوم؟
پاسخ: طبق تجربۀ کنکور 1400، بین 50% تا 70% نمرۀ قبلی خود در آزمون مجدد کنکور موفق خواهید بود. مثلاً اگر در کنکور درس ریاضی را فکر میکنید 80 درصد زده اید، الان با حدود 40% الی 56% هم از این آزمون سر بلند بیرون خواهید آمد.

سوال: اگر در آزمون مجدد کنکور شرکت نکنیم چه اتفاقی می افتد؟
پاسخ: با توجه به نامه ای که از طرف سنجش به داوطلبان مشکوک به تقلب در آزمون سراسری 1401 آمده و تاکید سنجش بر ضرورت شرکت در آزمون مجدد، ممکن است در صورت شرکت نکردن در آزمون مجدد، با محرومیت هایی همراه شوید.

سوال: اگر در آزمون مجدد کنکور حد نصاب نمره را نیاورم چه می شود؟
پاسخ: طبق سخن معاون امور آزمون های سازمان سنجش کشور، رتبه و کنکور این افراد لغو می شود.

سوال: تا کنون برای نوشتن نامه دفاعیه به سازمان سنجش اقدام نکرده ام. آیا دیر نشده؟
پاسخ: خیر دیر نشده ولی سعی کنید تا قبل از شروع مهرماه یک نامه دفاعیه قوی توسط تیمی باتجربه تهیه کرده و برای سازمان سنجش ارسال کنید و شانس تبرئه شدن خود از آزمون مجدد کنکور را افزایش دهید.

سوال: من که آخر باید در آزمون مجدد کنکور شرکت کنم پس چرا باید دفاعیه بنویسم و نتیجه نوشتن این نامه دفاعیه چیست؟
پاسخ: نوشتن دفاعیه یک حق است که سازمان سنجش به شما داده و بهتر است با نوشتن یک نامه دفاعیه قوی، از این حق خود به نحو احسنت استفاده کنید. شما ممکن است به خاطر زمان کمی که تا برگزاری آزمون مجدد کنکور دارید و یا استرس های ناشی از اعلام نشدن نتایجتان، عملکرد مطلوبی در کنکور مجدد نداشته باشید و با ارائه یک نامه دفاعیه قوی که توسط گروهی با تجربه نوشته شده باشد، از حق خود به بهترین نحو دفاع کرده باشید و جای پشیمانی و حسرت برای خود قرار ندهید.

سوال: آیا کسانی که دعوت به آزمون مجدد کنکور شده اند ولی انتخاب رشته هم کرده اند، می توانند نتیجۀ نهایی را مشاهده کنند؟
پاسخ: خیر؛ این اشخاص موقع روئیت نتیجۀ نهایی با پیغام « مشخصات شما جزو افراد قبول یا مردود در آزمون انتخاب شده وجود ندارد. لذا امکان ثبت درخواست وجود ندارد. » روبرو شده اند.

سوال: برای من نه نامه و نه پیامک برای آزمون مجدد کنکور ارسال نشده است ولی نمی توانم نتیجه انتخاب رشتۀ خود را مشاهده کنم. مشکل در چیست؟
پاسخ: بهتر است به روابط عمومی سنجش تماس بگیرید. یا این مورد بخاطر باگ سایت سنجش است که متاسفانه این باگ ها و خطاها در کنکور 1401 زیاد مشاهده شد، یا ممکن است شما دعوت به آزمون مجدد کنکور شده باشید.

سوال: آیا امکان دارد به جای 21 مهر 1401، تاریخ دیگری نیز برای برگزاری کنکور مجدد اعلام شود؟
پاسخ: خبرهای پراکنده ولی تایید نشده ای به گوش می رسد که احتمالاً در آبان ماه هم امتحان آزمون مجدد کنکور برگزار می شود ولی تا اعلام نشدن خبر رسمی روی آن حساب باز نکنید.

سوال: مکان آزمون مجدد کجاست؟
پاسخ: پارسال آزمون مجدد کنکور فقط در تهران برگزار شد. مکان و آدرس و ساعت دقیق آزمون از طریق پیامک سازمان سنجش به شما عزیزان اطلاع رسانی می شود ولی احتمالاً این آزمون در مرکز استان یا مرکز بوم هر منطقه برگزار شود.

سوال: نتایج امتحان آزمون مجدد کنکور چه زمانی اعلام میشود؟
پاسخ: حدود ده تا بیست روز کاری پس از آزمون

دعوت به همکاری در سایت تدریس خصوصی استادلینک

دعوت به همکاری در سایت تدریس خصوصی استادلینک

شما می توانید نامه ها و پیامک های ارسالی از طرف سنجش یا مواردی از این قبیل را برای پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک ارسال کنید و بدون ذکر نام و شماره های شما و با حفظ کامل حریم خصوصی، مانند نامۀ بالا، برای کمک به داوطلبان دیگر و پاسخ به سوالات شما توسط دیگران، در سایت استادلینک در همین مقاله قرار گیرد.

در ادامه اگر سوالی داشتید می توانید در بخش ارسال دیدگاه ها در پایین همین صفحه یا از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک، ارسال نمایید.

مقالات مرتبط :

چگونه در کنکور سراسری تقلب می شود؟

دانلود تمامی سوالات کنکور ریاضی نظام جدید

دانلود تمامی سوالات کنکور تجربی نظام جدید

دانلود تمامی سوالات کنکور انسانی نظام جدید

مجازات تخلف و تقلب در کنکور سراسری چیست؟

0 تا 100 کنکور دیماه و پاسخ به شبهات برگزاری 2 کنکور در سال

دانلود تمامی سوالات امتحان نهایی با پاسخ تشریحی برای ترمیم معدل

125 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر وقتی رتبه و درصد هام نیومده چطور انتخاب رشته کنم و اگه زمان بگذره برای کنکور مجدد
    دانشگاه و انتخاب رشته چی میشه لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم این همه زحمت کشیدم درس خوندم

    1. با سلام
      لطفا خونسردی خود را حفظ کنید
      تا زمانی که از طرف سازمان سنجش اطلاع رسانی کافی نشه، نمی توان اظهارنظر قطعی کرد ولی احتمال داره تا 1 الی 4 هفته آینده برای شما پیامک و نامه بیاد.
      در مورد انتخاب رشته هم نگران نباشیذ برای این عزیزان قطعا فرایند مجزای انتخاب رشته وجود خواهد داشت
      سوالی داشتید بپرسید

      1. لطفا پیشنهاد خود را با ذکر جزئیات بفرمایید تا مابقی دوستان هم استفاده ببرند.

      2. سلام خسته نباشید،میشه لطفاراهنمایی کنید،برای من پیامک نیومده وسرجلسه هم تخلف نکردم ولی معدلم پایینه براهمین میخوان ازمون مجددبگیرن چیکارکنم؟

        1. سلام
          احتمالا تا اوایل شهریور، پیامک یا نامه تفهیم اتهام واستون بیاد
          فعلا بادی منتظر باشیم

  2. بدون دلیل سازمان سنجش نمیتونه کارنامه داوطلبارو مخفی کنه
    معدل پایین کتبی و تفاوت نمره نهایی با درصد کنکور هیچ کدام دلیل بر این تخلف سنجش نمیشه
    و سازمان سنجش موظفه که کارنامه این افراد رو صادر کنه و هیچ حقی نسبت به برگزاری آزمون مجدد نداره
    در صورت مشکل به دیوان شکایت کنید.
    فقط در صورتی میتونه کارنامه افراد رو نشون نده که سر جلسه کنکور ازش تقلب گرفته باشن

  3. سلام برای رشته های نیاز به دعوت به مصاحبه مثل دبیری که در هفته اول شهریور دعوت به مصاحبه میشوند تکلیف ما چه میشود

    1. سلام
      واقعا نظری در این مورد ندارم ولی طبق کنکور مجدد 1400، انتخاب رشته و ورود به دانشگاه برای افرادی که مجبور به امتحان مجدد هستند، محفوظ می ماند.

  4. سلام استاد خسته نباشید برای کنکور مجدد سطحش مثل ۱۴۰۱ هست یا فرق میکنه و حوزه تهرانه ؟از الان شروع به مرور کنم یا صبر کنم تاریج امتحان رو معین کنن؟

    1. با سلام
      بهتر است خودتون را برای کنکور مجدد به خصوص در دروس اختصاصی آماده کنید.
      سطح سختی سوالات به اندازه کنکور 1401 هست
      می تونید کلیه دفترچه سوالات کنکور تجربی و ریاضی نظام جدید را از بخش مقالات مرتبط در همین به همراه پاسخ نامه کلیدی آنها دانلود کنید.
      پیشنهاد می کنم مباحث و سوالات مشترک در دو رشتۀ ریاضی و تجربی مطالعه و حل شود

    1. سلام بله سال پیش در چندین نوبت برگزار شد.
      تاریخ کنکور مجدد فعلاً مشخص نشده
      استوری های پیج استادلینک را دنبال کنید تا از آخرین اخبار مطلع باشید.
      @ostadlink

  5. سلام خسته نباشید واسه من کارنامه صادر نشده دلیلش هم مشخص نیست تخلفی هم نکردم فقط معدلم پايينه اگر حضوری برم سنجش ميتونم نتیجه بگیرم؟ممنونم

    1. سلام مال منم همین طوریه خیلی نگرانم نه خبری نه هیچی به روی خودشون نمیارن به نظرت میتونن کلا بی خیالش بشن باید برای سال بعد بخونیم؟

  6. سلام وقت بخیر، برای من کارنامه اولیه صادر نشده، تخلفی هم از من گزارش نشده ونکردم ومعدلمم پايينه، زنگ زدم گفتن به احتمال زیاد کنکور مجدد ميگيرن ازت به نظرتون حضوری برم میتونم نظرشونو عوض کنم؟

    1. سلام
      حضوری زیاد فایده نداره
      بهتره خونسردی خودتون را حفظ کنید و از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام کنید و منتظر جواب باشید.

      1. واقعا خیلی مسخره هستش که اول میان میگن برای کنکور ۱۴۰۱ با تمهیداتی که انجام دادیم هیچ تقلبی صورت نگرفته ولی بعدا اینجور میان کارنامه نشون نمیدن و علت کم بودن معدل ذکر میکنن…یعنی نمیشه کسی معدل دیپلمش کم باشه ولی رتبه کنکورش خوب بشه؟این چه استدلالی هستش که سنجش پیش گرفته!

      2. واقعا خیلی مسخره هستش که اول میان میگن برای کنکور ۱۴۰۱ با تمهیداتی که انجام دادیم هیچ تقلبی صورت نگرفته ولی بعدا اینجور میان کارنامه نشون نمیدن و علت کم بودن معدل ذکر میکنن…یعنی نمیشه کسی معدل دیپلمش کم باشه ولی رتبه کنکورش خوب بشه؟این چه استدلالی هستش که سنجش پیش گرفته!

      3. سلام استاد اگه در آزمون مجدد شرکت نکنیم آیا محرومیت از کنکور سال بعد شامل ما میشه ؟

        1. سلام
          طبق تجربه کنکور مجدد سال 1400، خیر
          ولی برخی از دوستانی که سال پیش در کنکور مجدد شرکت نکردند و امسال کنکور دادند، دوباره دعوت به آزمون مجدد کنکور سال 1401 شدند!!!

  7. سلام استاد خسته نباشید اصلا کارنامه های بررسی فنی خبری نشده به روی خودشون نمیارن خیلی نگرانم به نظرتون چیکار کنم ؟بشینم برای سال بخونم؟میتونن کلا بی خیال اینا بشن و هیچی نگن؟

  8. سلام وقت بخیر
    یعنی برای کنکور مجدد سوالات جدید طرح میکنند؟ یا از سوالات کنکور های چند سال اخیر برای ازمون مجدد انتخاب میکنند.

  9. سلام استاد اگه در آزمون مجدد شرکت نکنیم آیا محرومیت از کنکور سال بعد شامل ما میشه ؟

  10. سلام استاد برای من رفع اتهام شده وکارنامه واسم اومده اما برای انتخاب رشته هیچ چیزی نیست باید چیکار کنم خودشون تماس میگیرن نگرانم

    1. kowsaraslani
      کوچک بیکران
      البنه کارنامه برایمنم اومده اما پیامکی از سنجش نیست
      میخوام بی خبر نمونم

      1. احتمال داره برای که بدونید در کنکور مجدد چه درصدی را کسب کنید، کارنامه تون به نمایش دراومده
        الان داشتن درصدها و رتبه ها فایده ای نداره چون انتخاب رشته ای در کار نیست
        پیام یا نامه ای واستون نیامده؟

    2. سلام
      پیامی مبنی بر اینکه رفع اتهام شدین اومده یا صرفاً درصدهاتون به نمایش در آمده؟

  11. سلام من نامه از سازمان سنجش برام ارسال شد و دفاعیه هم فرستادم ولی الان ک تقریبا یه ماه میگذره هیچ نامه از از طرف سازمان سنجش برام نیومده و ضمنا هنوز هم دسترسی به درصدا کنکورم ندارم

  12. سلام استاد خسته نباشید
    من واسم پیامک ولی چون ناقص‌بود نتونستم متوجه بشم زنگ زدم گفتند باید تو سه درس ازمون مجدد بدی و قطع کردند هیچ توضیحی ندادن نامه هم نیومده سیستم پاسخگویی هم جواب نمیده.چیکار کنم من

    1. اگر اسم دروس را می دونید که کفایت می کنه و شروع به مرور دروس کنید
      همچنین می توانید برای بازآموزی دروس امتحان مجدد کنکور خود از کلاس های خصوصی و آنلاین سایت تدریس خصوصی استادلینک کمک بگیرید.
      در کنار مرور درس ها هم می توانید یک نامه دفاعیه قوی بنویسید و شانس تبرئه شدن خود را افزایش دهید.
      برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوۀ نوشتن نامه دفاعیه سازمان سنجش و کلاس های خصوصی بازآموزی کنکور مجدد، به پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک پیام دهید.

  13. سلام یه سوال مطمئنین شبیه سوالا۹۸ تا ۱۴۰۱ میاد ما به این سوالات کامل مسلط باشیم کافیه ؟؟

    1. سطح سختی سوالات کنکور مجدد شبیه کنکورهای نظام جدید به خصوص کنکور 1401 هست
      پیشنهاد می کنیم از کلاس های خصوصی و آنلاین استادلینک برای بازآموزی دروس در کوتاهترین زمان اقدام نمایید.

  14. سلام
    من زنگ زدم به من گفتن به این زودی به پرونده هاتون جواب داده نمیشه گفتند که هنوز به پرونده های بچه های سال قبل هم جواب ندادن الان چه طوری به بعضی ها پیامک دادن؟

      1. سلام وقتتون بخیر
        برا آزمون مجدد مهرماه سوالای سال های قبل استفاده میشه یا سوالای جدید طرح میشه؟
        سطح سوالا چطوریه؟

      2. سلام وقتتون بخیر
        برا آزمون مجدد مهرماه سوالای سال های قبل استفاده میشه یا سوالای جدید طرح میشه؟
        سطح سوالا چطوریه؟

        1. با درود و سپاس از اینکه سایت تدریس حصوصی استادلینک را انتخاب کرده اید
          سطح سختی سوالات شبیه کنکور 1401 خواهد بود ولی اینگه نیست که همان سوال ها با اعداد متفاوت استفاده شود
          شما می توانید از خدمات سایت استادلینک برای کلاس خصوصی و بازآموزی جهت آمادگی برای کنکور مجدد بهره گرفته تا در کمترین زمان برای دروس آماده شوید.

      3. سلام
        من هیچ تخلفی در کنکور نداشتم و فکر کنم برای یک امتحان نهایی که سر جلسه نرفتم برام عدم مطابقت سوابق تحصیلی زدند.
        به نظر شما چند درصد احتمال داره اگر من دفاعیه بنویسم دیگه لازم به امتحان مجدد ندارم.
        بر اساس تجربه شما چ افرادی با چ ویژگی دفاعیه آنها پذیرفته می شود.

    1. سلام
      برای من نامه اومد که آزمون مجدد بدم و حق اعتراض هم قائل شدن ، نامه دفاعیه رو چند روز پیش فرستادم ، کی به اعتراض ها پاسخ داده میشه؟ آیا تا به حال به اعتراض کسی پاسخ دادن؟

      1. با درود و سپاس از اینکه مجموعه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب کردید
        زمان پاسخگویی به اعتراضات مشخص نیست ولی دوستانی که مرتکب تخلف در سر جلسه کنکور سراسری شدند و از آنها وسیله گرفته شد، احتمالاً تا آخر شهریور به دفاعیه های این عزیزان پاسخ داده می شود.

  15. سلام خسته نباشید این نامه کنکور مجدد واسه من اومد در حالی که هیچ گونه تقلب و…. نکردم ولی به دلیل فوت رفیقم واقعا توان کنکور مجدد رو ندارم الان چیکار باید بکنم

    1. با درود و عرض تسلیت
      چاره ای نیست
      بهترین کار نوشتن یک نامه دفاعیه قوی توسط فردی با تجربه برای سازمان سنجش و همزمان مرور درس ها هست
      می توانید از خدمات کلاس خصوصی استادلینک کمک بگیرید.

        1. با سلام
          از اینکه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب نموده متشکریم
          متاسفانه خیر قابل نمایش برای دوستانی که کنکور مجدد دارند نیست

    2. از این که سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب کرده اید سپاسگزاریم
      اول از همه به شما تسلیت می گوییم
      دوم از همه شما دو کار می توانید انجام دهید
      1. نامه دفاعیه قوی تهیه کرده و برای سازمان سنجش ارسال کنید.
      2. به کمک کلاس خصوصی، دروس را حتماً مرور و باز آموزی داشته باشید
      هر دو خدمات بالا را استادلینک می تواند برای شما انجام دهد. برای دریافت جزئیات بیشتر به پشتیبانی واتساپ استادلینک پیام دهید.

  16. سلام من هیچ اشتباهی مرتکب نشده ام و حتی حوضه ای ک امتحان دادم حوضه اصلی شهر بود دستگاه فلزیاب و اشکار ساز داشتن همه رو خوب گشتن .. هیچ تقلبی اونروز گزارش نشد از هیچکدوم از بچه ها ؛ الان واقعا درک نمیکنم طبق قانون هیچی سر جلسه از ما نگرفتن حالا چون خوندیم و تلاش کردیم چقدر هزینه کلاس کنکور دادیم اومدن نوشتن سوابق تحصیلیت پایین هست . . من با خود خوانی بدون کلاس اینا رو پاس کردم همه تمرکزم رو کنکورم بوده چ ربطی داره ؟؟؟؟؟ الان با این استرس و اینک ۳ ماهه کتاب بستیم چی یادمون هست بیایم باز ازمون مجدد بدیم مسخرمون کردید؟! الان من از کجا باید شکایت کنم ؟من ن پول دوباره کلاس رفتن دارم نه وقت مرور دارم ک دعوت شدم واسه مهر ماه نه با این استرس ک بهم وارد کردید تمرکز گذاشتین واسم … خودتون بارها تو تلوزیون اعلام کردید تقلب نشده حالا ما مشکوک ب تقلبیم پاشین جمعش کنید تروخدا من پول کلاس کنکورمم با قسط و قرض دادم این همه هزینه این همه تلاش این همه بیخوابی کشیدم حالا واسه ینمره ای ک پایانی خوب نگرفتم حقم این نیست پ اونای ک بالا تا پایین کارنامشون ۲۰ گرفتن ولی کنکور خراب کردن چرا قبول نمیکنید دانشگاه ؟ این چ عدالتی هس . . لطفا یکی راهنمایی کنه چطور میتونم شکایت کنم ؟؟؟

    1. با درود و سپاس از اینکه مجموعه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب کرده اید
      اولین توصیه ما به شما حفظ خونسردی است که البته کمی انجام آن سخت است
      این موضوع نه برای شما بلکه برای بسیاری از بچه ها رخ داده
      بهترین کار این است که هم نامه دفاعیه قوی برای سازمان سنجش تهیه و ارسال کنید و همزمان تمرکز خودتون را روی مرور درس ها بگذارید.

  17. با سلام اگر بعداز انتخاب رشته پیامک برای حضور در امتحان مهر دریافت کنیم آیا انتخاب رشته ما ملغی خواهد شد وقبولی ما به شخص دیگری واگذار خواهد شد؟اگر در امتحان مهر ماه نمره قبولی بیاوریم قبولی ما وقتی ظرفیت رشته ها پر شده به چه نحوی خواهد بود چون قبولی ما به شخص دیگری واگذارشده ،یا سازمان سنجش ظرفیت ما را حفظ خواهد کرد

    1. با درود و سپاس از اینکه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب کرده اید
      به احتمال زیاد نتیجه نهایی انتخاب رشته شما قابل روئیت نباشد
      ظرفیت ها و انتخاب رشته شما قاعدتاً باید محفوظ بماند و در صورتی که نامه دفاعیه شما پذیرفته شود یا در کنکور مجدد نتایج قابل قبول را کسب کنید؛ می توانید وارد دانشگاه شوید

  18. درود. من هیچ تخلفیمرتکب نشدم. 23 شهریور پیام اومده 3تادرس امتحان مجدد.رو مقایسه با سوابق تحصیلی، من که تخلفی ندارم.ذهنم هم به جایی نمیرسه چیزی. به مدیرمدرسمون زنگ زدم. درسها را اسم بردم زد تو سیستم مدرسه. گفت همین درسها خرداد نمره نداره شهریور نمره اوردی. یادم اومد که موقع امتحان نهایی پارسال یکماهی حالم خوب نبود یهو تپش قلب میگرفتم 2 بار هم فشارخون بالا. روهمین اون درسا غایب شدم خرداد. ممکنه؟ سیستم سنجش فک کرده تجدید اوردم و شهریور نمره قبولی. بعد فکر کرده باشه چطور دانشاموزی که این 3 درس تجدید شده حالا بالاترین درصد همین درسا شده کنکورش؟ توراخدا بهم بگید دفاعیه ممکنه کمکم کنه اگر مشکل از این باشه؟ به چه طریق چه ادرس یا سامانه ای دفاعیه بدم؟

    1. با درود و آرزوی سلامتی برای شما و ممنون به خاطر انتخاب سایت تدریس خصوصی استادلینک
      شما در دو مورد حتماً اقدام کنید
      اول نوشتن نامه دفاعیه قوی برای سازمان سنجش
      دوم مرور درس ها به کمک کلاس خصوصی و بازآموزی آنها
      هر دو مورد بالا را ما می توانیم برای شما انجام دهیم
      برای دریافت جزئیات بیشتر، به پشتیبانی واتساپ استادلینک پیام دهید.

    2. سلام
      بچها بیاین با هم همدیگه بریم در سنجش اعتراض کنیم از روز یکشنبه آخه این چه قانون من درآوردیه مگه میشه تو این مدت یادشون نبوده باشه توی یکسال بهمون بگن یهو این معدل که هچ تاثیری تا ۱۴۰۰ نداشته چرا باید بعد اعلام نتایج یادشون بیفته آخه چرا انقدر زور میگین به بچها ی بدبخت خدا خیرتون نده به حق پنج تن…من خودم به عنوان ی دانش آموز بدشانس و بدبخت که زاده ی مملکت بی در و پیکری مثل ایرانه من از رورز یکشنبه میرم در سازمان سنجش کرج و تهران ببینم کجا بچها بیشترن….بچه ها تروخدا بیاین اعتراض کنیم

  19. سلام من یازدهمی هستم و مثل خیلی از همکلاسیام و به پیشنهاد مدرسه آزمایشی شرکت کردم الان چون درصدام خیلی خوب بوده میگن چطور ممکنه دانش آموزی از منطقه محروم در مدرسه دولتی که دوازدهم رو نخونده این رتبه رو بیاره! در حالی که خودشون میگن پاسخنامه ت با کلید تقلبی هیچ همخوانی نداشته…! و اینکه سوابقمو در آوردن متوجه شدن معدلم بالا هست ولی من دعوت به آزمون مجدد شدم … ! مگه پورعابد قسم نخورد گفت تقلبی صورت نگرفته😂؟ ما که میریم آزمون می‌دیم ولی روسیاهیش میمونه برا اونا…خدایی چه مملکتیه😂😂

  20. سلام .تکلیف رتبه و انتخاب رشته مون چی میشه ؟اگه ازمون مجدد قبول بشیم با توجه به اینکه دانشگاهها ظرفیتشون پر شده چطوری باید ادامه تحصیل بدیم ؟قطعا رتبه های خوب مشکوک هستند که پر میشن و دیگه ثبت نام ندارند .اونموقع سازمان سنجش در برابر این تهمت چیکار برامون میکنه؟

  21. سلام ایا اینکه من نمیتونم نتایج انتاب رشتمو ببینم اینکه این پیامک را دریافت کردم ؟

    1. درود بر شما
      سپاسگزاریم از اینکه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب نموده اید.
      احتمالاً جزء افرادی شده اید که دعوت به آزمون مجدد کنکور می شوند.
      برای پیگیری های بیشتر، حتماً به روابط عمومی سازمان سنجش تماس بگیرید.

  22. سلام روزتون بخیر الان که واتسپ ها قطعه برای کلاس خصوصی باید به کجا مراجعه کنیم؟

    1. درود بر شما
      می توانید از طریق ایتا یا تلگرام به آیدی @ostadlink_support با ما در ارتباط باشید
      همچنین میتوانید به شماره های زیر تماس بگیرید
      09302024173
      03132505232

  23. سلام ايا از دانش آموزانتون پارسال كسي ازمون مجدد شركت كرده؟ سطح سوالا و شكل سوالها چطور بوده؟ تونستن موفق بشن؟

  24. سلام
    وقت بخیر
    من کنکور دادم و قبول شدم،سپس انتخاب رشته کردم،ولی نتیجع نیومد سپس یک نامه از طرف سازمان سنجش برابم امد ک باید دوباره ازمون مجدد بدهم،الان هم قراره ک ۲۱مهره ماه دوباره امتحان بدم،الان هم استرسم خیلی زیاده ،،اگه مثلا من در حین برگزاری ازمون حالم بد بشه و نتونم امتحانو بدم،اونوقت چی میشه؟
    ایا رتبه کنکور من ابطال میشه؟
    یا اینکه دوباره از من امتحان میگیرن..؟
    درضمن الان هم ی پیامک اومد که ازمون در استان خودمون میخاد برگزار بشه…

  25. بالا گفته شده نتایج آزمون مجدد ۱۰ روز بعدش اعلام میشه ولی حالا ۱۴ روز گذشته و هنوز اعلام نشده، کی اعلام میشه؟

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب کردید بسیار سپاسگزاریم
      طبق آخرین شنیده ها تا یکشنبه 8 آبان نتایج اعلام می شود.
      موفق و پیروز باشید.

    1. با درود و سپاس از اینکه سایت تدریس خصوصی استاد لینک را اننخاب کردید
      بله ولی نتیجۀ اولیه احتمالاً به صورت پیامک یا تماس تلفنی یا حتی نامه به شما اعلام خواهد شد.
      احتمالاً هم یک انتخاب رشته در صورت پذیرفته شدن خواهید داشت.

    1. قرار شد اونایی که قبول بشن تا روز پنج شنبه بهشون زنگ بزن واگر قبول نشدن تا دو هفته دیگه براشون پیام میاد

  26. قرار شد اونایی که قبول بشن تا روز پنج شنبه بهشون زنگ بزن واگر قبول نشدن تا دو هفته دیگه براشون پیام میاد

  27. تا حالا به کسی زنگ نزدن ؟ اگه به کسی زنگ زدن لطفا اینجا تو دیدگاه بزارید تا ما هم اطلاع پیدا کنیم

    1. زنگ زدن ولی خب از کجا بدونیم امسال میشه شرکت کرد تو آزمون یانه
      به شما زنگ زدن؟

      1. نه به من زنگ نزدن ،خب ولی هر کی قبول شه تا پنج شنبه بهش خبر میدن ،یعنی به شما زنگ زدن چی گفتن؟

    2. این رو الان دیدم،👇

      مروتی مطرح کرد: 50 نفر در آزمون مجدد پذیرش شدند و آزمون مابقی حذف می‌شود اما محرومیتی نداریم

      ⁉️ از هزار نفر فقط ۵۰ نفر؟!

  28. راستی رها خانم بهتون زنگ زدن،ولی دیروز که من به سازمان سنجش زنگ زدم گفتن تا حالا به کسی زنگ نزدیم ولی تا پنج شنبه هرکس که قبول شده باشه بهشون زنگ میزنیم اونایی هم که قبول نشدن تا دوهفته دیگه براشون پیامک ارسال میشه که قبول نشدن

    1. والا ساعت نه و نیم روز شنبه 30 مهر به من زنگ زدن و بهم تبریک گفتن و… این حرفو برای جلوگیری از اعتراضات بهتون گفتن احتمالا …) موفق باشید

      1. خب گفتن چی قبول شدی یا نه اگه امکان داره یه شماره بزاری من بهتون زنگ بزنم یا من شماره بدم شما بهم زنگ بزنید

  29. خب گفتن چی قبول شدی یا نه اگه امکان داره یه شماره بزاری من بهتون زنگ بزنم یا من شماره بدم شما بهم زنگ بزنید

  30. الان نتایج اعلام شده واسه کسانی که تبرئه شدند؟!؟ تکلیف آزمون مجدد چی شد یکشنبه ۱۴ آبان گفتین اعلام میکنن هنوز هیچ خبری نیست ؟

  31. ادمین. دوستان خبری نشد؟ خبری شد اینجا تو دیدگاه ها بنویسین تا بقیه هم با خبر بشن مردیم از استرس و فشار روحی 😐
    اگه قبول نشدیم خب درست خبر بدین تا پیگیر کارمون بشیم

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت تدریس خصوصی استاد لینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
      برخی از دوستان به هیأت بدوی ظاهراً تماس گرفتن و از نتیجه آزمون مجدد خود اطلاع پیدا کردند
      فردا شما هم در تایم اداری و ترجیحاً با شمارۀ ثابت تماس بگیرید.
      ان شاء الله که موفق باشید

  32. سلام
    واسه کسانی که زده کارنامه در حال بررسی آیا میتونن فعلا کنکور دی ماه ثبت نام کنن ؟کسی تونسته ثبت نام کنه؟

    1. با درود بر شما
      از اینکه سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسند هستیم
      بله؛ افراد شبه داری که وسیله در سر جلسه از آنها گرفته نشده است، هیچ مانعی برای ثبت نام در کنکورهای آینده را ندارند.
      موفق و پیروز و شادکام باشید

  33. سلام وقت بخیر من نامه دفاعیه فرستادم ب سازمان سنجش و ۲۱ مهر هم درازمون مجدد شرکت کردم . اما الان هیچ نتیجه ای دریافت نکردم تماس هم میگیرم کسی پاسخگو نیست . اما ازمونم خوب دادم تکلیف چیه ؟ اصلا نامه و امتحان مارو برسی کردن ؟؟ چطور میتونیم بفهمیم چکار کردیم خب اگ خراب کردیم ۲ روز بیشتر فرصت نیست تو سایت برا ثبت نام کنکور دی ماه چرا مشخص نمیکنن و مارو تو انتظار گذاشتن … خیلی بی انصافیه واقعا

      1. درود
        از اینکه مجموعه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
        جهت مشاوره به پشتیبانی سایت استاد لینک پیام دهید
        با تشکر

  34. دقیقا الان تکلیف ما چیه همین حرف دل منو زدین
    هرچی هم به هیئت بدوی زنگ می‌زنیم جواب نمیدن الان ما چیکار کنیم دقیقاً تکلیفمون چیه تو این ناعدالتی موندیم

  35. اگر تا حالا باهاتون تماس نگرفتن یعنی حد نصاب رو کسب نکردید با من تماس گرفتن دو هفته قبل و گفتن که درصدات بهتراز قبل بود …اگر وسیله ای سر جلسه ازتون نگرفته باشن محرومیت برای کنکور دی ندارید حتما ثبت نام کنید و منتظر نتیجه دیگه نباشید… در ضمن دفاعیه بچه های کنکور 1400تا حالا بررسی نشدن 😑

    1. ب هیچکس دوهفته قبل زنگ نزدن همین فقط ب شما زنگ زدن !؟؟😂 یلطف کن کم چرت و پرت بنویس حق هر داوطلبی هست حداقل بدونه چ درصدی زده و چکار کرده استرس کسی رو بیشتر نکن

  36. سلام واقعیت داره که اگه ما در ازمون دی ماه شرکت کنیم رتبه مون در کنکور 1401حذف میشه

    1. محدثه جان شما تونستی با هیات بدوی تماس بگیری ؟ ممکنه ماروهم در جریان بزاری ک چرا زنگ نمیزنن بهمون

    2. به اون اقایی که شمارشو همینجا گذاشته زنگ بزنید تا تو گروه اددتون کنه یفکری به حالمون بکنیم

      1. ب کدوم شماره پیام بدیم از کدوم برنامه ؟؟
        من خودم مطمئنم ک عالی دادم حتی درصد گرفتم برگشته میگ مردودی !!!

  37. من صبح با هیت بدوی زنگ زدم مطئنم ک قبول میشم چون درصد زدم ولی بهم گفت مردود شدی؟ کجا باید اعتراض کنیم

  38. دوستان به هرکی زنگ نزدن تاالان ینی قبول نشده،لطفا بیاین یفکری به حال خودمون بکنیم منم صبح زنگ زدم گفتن قبول نشدی،نمیشه ک از حقمون بگذریم

  39. لطفا به اون اقایی ک شمارشو اینجا گذاشته زنگ بزنید ک شمارو تو گب ادد کنه تا یفکری به حالمون بکنیم

  40. سلام من تقلب نکردم ولی بخاطر اینکه در آزمون مجدد نرفتم احتمالا محروم شدم و هیچ حکمی فعلا برای من نیومده گفتم میتونم الان دانشگاه دیگ ای ثبت نام کنم مثل پیام‌نور یا آزاد و غیرانتفاعی ؟ یا کلا اگر محروم شده باشم نمیتونم جایی بنویسم؟

  41. سلام، یه سوال اگه کسی پشت کنکوری باشه و کنکور بده رتبش خوب دراد، ولی کنکور قبلیشو چون حالش بد بوده تقریبا سفید داده باشه، مجبور به دادن آزمون مجدد میشه؟!
    و اینکه برفرض مثال در ازمون مجدد که مهر یا شهریور میگیرن نمره قبولی رو بیاره، تکلیف انتخاب رشته و دانشگاهش چی میشه؟؟ رتبه قبلیش رو تایید میکنن و میزارن انتخاب رشته کنه و از بهمن (نیمسال دوم) بره دانشگاه؟؟

  42. سلام کسانی که مهر امتحان دادن چه موقع انتخاب رشته کردند ؟ و به دانشگاه رفتند ؟ ایا باید یک سال صبر کنند یا همان موقع رفتند دانشگاه؟

  43. سلام چرا سازمان سنجش رسیدگی نمی کنه خیلیا با خریدن سوالا و تقلب قبول شدن خودم شاهد چند نفرشون هستم به راحتی بدون هیچ درد سری قبول شدن بدون اینکه این افراد درسی خونده باشن چرا از این قبیل افردا خواست آزمون مجدد نشده چرا پیگیر نمی کنند

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک را انتخاب کرده اید بسیار خرسند هستیم.
      برای راهتمایی بیشتر در این مورد به واتساپ، ایتا یا تلگرام پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک لطفاً پیام دهید.
      با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا باگ (ایراد فنی) در سایت مشاهده کرده اید؟

ایراداتی که شما به ما انتقال میدهید باعث رشد ما شده و همچنین باعث میشود با کیفیت بالاتری به شما خدمت رسانی کنیم!

 اشتراک گذاری این مقاله