سفارش تبلیغ در استادلینک

سرنوشت داوطلبان کنکور مجدد 1401 چه شد؟ | جزئیات امتحان آزمون مجدد 1401

سرنوشت داوطلبان کنکور مجدد 1401 چه شد؟ | جزئیات امتحان آزمون مجدد 1401

در این مقاله که بر اساس مصاحبه به چند داوطلب آزمون مجدد کنکور 1401 نوشته شده، با سرنوشت داوطلبان کنکور مجدد 1401 و جزیئات بیشتر در مورد امتحان کنکور مجدد مطلع خواهید شد.

توجه: کلیت مصاحبه مورد تأیید یا رد تیم سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک نبوده و این سایت فقط دیدگاه مصاحبه شوندگان را منتقل کرده است و همچنین برای حفظ حریم خصوصی، نامی از مصاحبه شوندگان در سایت استادلینک برده نخواهد شد.

بهترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی

شماره تماس استادلینک - آیدی استادلینک - راه ارتباط با پشتیبانی استادلینک - سایت تدریس خصوصی استادلینک

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی در سراسر کشور است که با سابقۀ طولانی در زمینۀ کنکور و مشاوره تحصیلی و … همراه همیشگی شما داوطلبان کنکور به خصوص داوطلبان آزمون مجدد کنکور می باشد.

شما می توانید جهت مشورت در مورد خدمات استادلینک مانند:

  • کلاس های خصوصی جهت آمادگی در امتحان آزمون مجدد کنکور
  • برنامه ریزی درسی دقیق برای قبولی در امتحان آزمون مجدد
  • مشاوره حقوقی جهت نوشتن نامه دفاعیه برای خیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش
  • مشاوره حقوقی جهت نوشتن نامه برای دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل 90 مجلس
  • و …..

از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید. هم اکنون به واتساپ سایت استادلینک یا تلگرام سایت استادلینک یا ایتا سایت استادلینک پیام دهید.

چه تعداد از داوطلبان آزمون مجدد 1401 قبول شده اند؟

بر اساس آمار اولیه سازمان سنجش و آموزش کشور، از حدود 1000 نفر داوطلب آزمون مجدد کنکور 1401، تنها حدود 50 نفر ( حدود 5 درصد از داوطلبان آزمون مجدد ) در آزمون مجدد کنکور 1401 پذیرفته شده و مابقی مردود علمی بیان شده اند.

برای اطلاع از آمار دقیق و اخبار آزمون کنکور مجدد 1401، روی لینک زیر کلیک نمایید و مقاله را از ابتدا تا انتها به دقت مطالعه کنید.

سرنوشت نامه های دفاعیه داوطلبان آزمون مجدد کنکور 1401 چه شد؟

نوشتن نامه دفاعیه برای هیات بدوی سازمان سنجش نوشتن نامه دفاعیه برای کمیسیون اصل 90 مجلس و دیوان عدالت اداری

طبق مصاحبه ای که سایت تدریس خصوصی استادلینک با برخی از داوطلبان آزمون مجدد کنکور 1401 داشته، تمام پرونده ها و نامه های دفاعیه داوطلبانی که به آزمون امتحان مجدد کنکور اعتراض داشته اند از هیأت بدوی تخلفات سازمان سنجش واقع در کرج، به هیأت تجدید نظر تهران منتقل شده و هم اکنون به طور دقیق در حال بررسی و مطالعه توسط مسئولان مربوطه است.

معیار قبولی در آزمون مجدد کنکور 1401 چه بوده؟

کلاس های خصوصی آمادگی امتحان آزمون مجدد کنکور

طبق مصاحبه ای که با چند تن از داوطلبان آزمون مجدد کنکور 1401 در سایت تدریس خصوصی استادلینک داشته ایم، ظاهراً ملاک قبولی در امتحان آزمون مجدد 1401 از بعد تاریخ 16 ام، 30 درصد مجموع نمره داوطلب در دروس امتحانی آزمون مجدد بوده است.

به طور مثال، اگر شما مجبور آزمون مجدد در سه درس زیست، ریاضی و فیزیک بوده اید و در کنکور اصلی این سه درس را به ترتیب 70، 60 و 50 درصد در کنکور زده باشید ( مجموعاً 180 درصد برای سه درس ) طبق گفتۀ مصاحبه شوندگان، حالا باید مجموع درصد این سه درس 60 درصد ( 180 * 30% ) شود تا شما مورد پذیرش در آزمون جدد کنکور واقع شوید.

همچنین طبق ادعای مصاحبه شوندگان سایت استادلینک، لازم نیست شما 30% نمرۀ قبلی را در هر درس اکتساب کنید و اگر به فرض در مثال گفته شده، زیست = 20 ، ریاضی = 30 و فیزیک = 10 درصد در امتحان مجدد آورده باشید و مجموع درصدها ( 20 + 30 + 10 ) همان 30 درصد مجموع نمرۀ اکتسابی در کنکور اصلی شده باشد، کفایت می کند.

چگونه در آزمون مجدد کنکور قبول شویم؟

توصیه اکید داوطلبان آزمون مجددی که سایت تدریس خصوصی استادلینک با آنها مصاحبه کرده، بر خواندن دروس امتحانی و به دور از هرگونه حواشی است. عده ای از داوطلبان بخاطر اینکه از پسِ امتحان آزمون مجدد کنکور بر نمی آیند، شما را با گفتن جملات « همه جا پارتی بازی هست » ، « عمداً ما را در کنکور قبول نکرده اند تا صندلی هایمان را بفروشند » و …. نا امید و دلسرد می کنند.

به گفتۀ یکی از داوطلبان امتحان آزمون مجدد کنکور 1401 که بسیار پیگیر روند قبولی خود بوده، حتی داوطلبی که پدرش رئیس شورای عالی یکی از استان ها بوده و هر هفته با رئیس جمهور جلسه داشته یا داوطلب دیگری چون پدرش در سازمان بازرسی کل کشور بودن با توجه به اینکه هر دو داوطلب عزیز در سر جلسه آزمون مجدد ، برگۀ خود را سفید داده ( تا به قول خودشان مدرکی به سازمان سنجش نداده باشند! ) هر دو مردود علمی شده اند.

پس هیچ کس بدون آزمون مجدد، و گرفتن حد نصاب نمره قبول نشده است. البته عده ای با داشتن یک دفاعیه قوی و منطقی در شهریور ماه قبول شدند که جزئیات آن در مقالۀ « آزمون مجدد کنکور 1401 سایت استادلینک » گفته شده است.

کلاس های آمادگی امتحان آزمون کنکور مجدد استادلینک

کلاس های خصوصی آمادگی امتحان آزمون مجدد کنکور استادلینک سرنوشت داوطلبان کنکور مجدد

سایت تدریس خصوصی استادلینک با توجه به تجربۀ بالای خود در زمینۀ آمادگی داوطلبان برای کنکور سراسری و همچنین با توجه به تجربۀ خوب قبولی داوطلبان آزمون مجدد سال های گذشته، یاری مطمئین برای قبولی شما عزیزان در امتحان آزمون مجدد است.

برای مشاوره و رزرو کلاسهای خصوصی آمادگی در آزمون مجدد، از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید و به واتساپ سایت استادلینک یا تلگرام سایت استادلینک یا ایتا سایت استادلینک پیام دهید.

در نمونه تدریس زیر که توسط استاد امید نجفی پور انجام شده، تقریباً 2 یا 3 تست کنکور درس ریاضی نهفته است. البته این تدریس بیشتر جنبۀ تشریحی داشته ولی بهتر است با دقت تا انتها آنرا مطالعه نمایید.

پذیرفته شدگان کنکور مجدد در کجا قبول شده اند؟

ظاهراً داوطلبانی که در امتحان آزمون مجدد کنکور پذیرفته شده اند، مشکلی برای قبولی در رشته انتخاب خود مطابق آنچه با رتبۀ کنکور اصلی خود می آورند نداشتند ولی در انتخاب دانشگاه مورد نظر بسیار محدود بودند و نمی توانستن در دانشگاه دلخواه خود ثبت نام کنند.

ظاهراً سازمان سنجش و آموزش کشور برنامه ریزی درست و منسجمی برای قبولی این داوطلبان نداشته و مجبور شده چند ظرفیت در دانشگاه های غیر مادر برای این عزیزان اضافه کند.

امید است با برنامه ریزی دقیق تر و شفاف تر در آینده مشکلی برای داوطلبی پس نیامده و شاهد کنکور و امتحانات سالم و بدور از تقلب و حاشیه ای باشیم.

برگزاری امتحان آزمون مجدد در اردبیهشت 1402

با توجه به شنیده هایی تأیید نشده از برخی از داوطلبان امتحان آزمون مجدد کنکور، ظاهرآ سازمان سنجش قصد دارد امتحان کنکور مجدد دیگری در اردیبهشت سال 1402 برگزار نمایید. چنانجه اطلاعات دقیق تری در این رابطه دارید در پایین این مقاله در بخش دیدگاه، نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

توجه: چنانچه در بخش دیدگاه ایمیل صحیح خود را وارد نمایید، در صورت پاسخگویی مشاوران سایت تدریس خصوصی استادلینک و یا سایرین، از پاسخ آنها در ایمیل خود مطلع خواهید شد.

10 پاسخ

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
      اگر مدرکی دال بر این قضیه دارید ارسال بفرمایید تا رسانه ای شود.

  1. اطلاعی از پاسخ سازمان سنجش به اعتراض داوطلبان به تجدید نظر ندارید؟ بیش از سه ماه است که اعتراض کردیم ولی سازمان سنجش حتی با مراجعه حضوری هم پاسخگو نیست و کارکنان سازمان سنجش می گویند اطلاع نداریم.

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
      سایت استادلینک را مرتب چک بفرمایید در صورت اطلاع در سریع ترین زمان ممکن در سایت تدریس خصوصی استادلینک قرار خواهد گرفت.

  2. سلام من همین امروز در کنکور هنر شرکت کردم در پرسش نامه تست ها رو زدم ولی فرصت نکردم جواب ها رو به پاسخ نامه انتقال بدم و برگم رو گرفتن راهی هست که بشه این مساله رو حل کرد؟

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
      متاسفانه هیچ راهکاری برای این قضیه طبق قوانین موجود وجود ندارد و بهتر است خود را برای کنکور سال آینده آماده کنید.

      لطفا سایت استادلینک را به دوستان خود معرفی نمایید.
      http://www.OstadLink.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا باگ (ایراد فنی) در سایت مشاهده کرده اید؟

ایراداتی که شما به ما انتقال میدهید باعث رشد ما شده و همچنین باعث میشود با کیفیت بالاتری به شما خدمت رسانی کنیم!

 اشتراک گذاری این مقاله