ارسال نامه به متخلفان کنکور 1402 دی و تیرماه | تخلفات کنکور 402

ارسال نامه به متخلفان کنکور 1402 دی و تیرماه | تخلفات کنکور 402

ارسال نامه به متخلفان کنکور 1402 دی و تیرماه | تخلفات کنکور 402

ارسال نامه به افراد متقلب و متخلفان کنکور سراسری 1402 ، کنکور دی و تیرماه 1402 ، نوبت اول و دوم از طرف سازمان سنجش و ارسال دفاعیه به سازمان سنجش و آموزش کشور – چگونه نامه دفاعیه سنجش بنویسیم؟

توجه: مطالب گردآوری شده در این مقاله با استناد به مصاحبه و گفتگو با داوطلبان آزمون کنکور 1402 بوده و تا زمانی که توسط سایت سازمان سنجش مطرح نگردد، مورد تأیید یا رد تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک نمی باشد.

توجه: استفاده از مطالب سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک، با ذکر نام منبع ( سایت استادلینک ) بلامانع می باشد.

تذکر: شما می توانید تجربۀ خود را در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی در سراسر کشور است که با سابقۀ طولانی در زمینۀ کنکور و مشاوره تحصیلی و … همراه همیشگی شما داوطلبان کنکور به خصوص داوطلبان آزمون مجدد کنکور می باشد.

شما می توانید جهت مشورت در مورد خدمات استادلینک مانند:

  • کلاس های خصوصی جهت آمادگی در امتحان آزمون مجدد کنکور
  • برنامه ریزی درسی دقیق برای قبولی در امتحان آزمون مجدد کنکور
  • مشاوره حقوقی جهت نوشتن نامه دفاعیه برای هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش
  • مشاوره حقوقی جهت نوشتن نامه برای دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس
  • و …..

از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید. هم اکنون به واتساپ سایت استادلینک یا تلگرام سایت استادلینک یا ایتا سایت استادلینک پیام دهید.

نوشتن نامه دفاعیه برای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش

احتمالاً مانند سال های گذشته، شما هنگام دعوت به امتحان آزمون مجدد کنکور یا بررسی تقلب و تخلف صورت جلسه شده در کنکور، حق ارسال دفاعیه از خود را خواهید داشت.

در سال 1401، سازمان سنجش درصدد  ایجاد سامانه ای الکترونیک برای ارسال نامه های دفاعیه داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری شد تا از شیوه های سنتی پست نامه جلوگیری شود.

شما می توانید برای نوشتن نامه دفاعیه آزمون مجدد کنکور، از خدمات سایت استادلینک استفاده نمایید.

برای این کار کافی است به پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک پیام دهید.

نامه سنجش به متقلبان و متخلفان کنکور دیماه 1402

در کنکور دیماه 1402 ( کنکور نوبت اول 402 ) تیم استادلینک با داوطلبی مصاحبه کرد که ظاهراً از طرف سنجش 

طبق مصاحبه ای که یکی از داوطلبان آزمون کنکور دیماه 1402 ( کنکور نوبت اول 402 ) با سایت تدریس خصوصی استادلینک داشته، ظاهراً سازمان سنجش و آموزش کشور با شمارۀ 02142163000 با این داوطلب تماس داشته است.

طبق گفته های این داوطلب با تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک، ظاهراً کارنامه اولیه کنکور دی ماه 1402 برای این داوطلب صادر نشده و برای آن غیبت در آزمون خورده است و طبق تماس تلفنی که هیئت رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش و آموزش کشور با این داوطلب داشته، بیان شده که به خاطر عدم تطابق عکس این داوطلب با آزمون های قبلی او و همچنین کسب نمرات خوب نسبت به آزمون های قبلی، فعلاً برای وی کارنامه اولیه کنکور دیماه 1402 صادر نمی شود و به احتمال زیاد دعوت به آزمون مجدد کنکور می شود.

شما هم اگر تجربه ای در این زمینه دارید می توانید در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین می توانید به پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک پیام داده و مشاوره دریافت نمایید.

نامه سنجش به متقلبان و متخلفان کنکور تیرماه 1402

از حوالی 9 و 10 مرداد سال 1402، سازمان سنجش و آموزش کشور شروع به ارسال نامه به داوطلبان متقلب و متخلف آزمون سراسری 1402 که در سر جلسۀ آزمون برای آنها صورت جلسۀ تقلب و تخلف در آزمون سراسری رد شده بود، کرده است.

در ادامه با متن نامه ارسالی به داوطلبان متقلب و متخلف آزمون سراسری 1402 آشنا خواهید شد.

متن نامه سنجش به متقلبان و متخلفان کنکور سراسری 1402

داوطلب آزمون سراسری سال 1402 ( نوبت دوم )

با سلام

طبق صورتجلسه حوزه برگزاری آزمون، شما در جلسه آزمون یاد شده مرتکب تخلف ذیل شده اید که بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری مصوب 1384/7/6 مجلس شورای اسلامی تخلف محسوب می گردد.

بنابراین به استناد ماده 12 آیین نامه اجرایی قانون مذکور  مصوب 1385/5/8 هیأت وزیران، از تاریخ ابلاغ این نامه ظرف مدت ده روز می توانید دفاعیه خود را کتباً به دبیرخانه هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری به نشانی کرج، صندوق پستی 3166-31535، سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایید.

ضمناً از مراجعه حضوری خودداری نموده و هرگونه تغییر نشانی را به دبیرخانه هیأت بدوی اعلام نمایید. شایان ذکر است دفاعیه بدون امضا و تاریخ فاقد اعتبار می باشد.

موارد تخلف در آزمون سراسری 1402

  1. همراه داشتن یادداشت تقلب در جلسه آزمون
  2. استفاده از یادداشت تقلب در جلسه آزمون

شماره تماس سازمان سنجش و هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات

برای دسترسی سریع تر شما عزیزان، نشانی و کد پستی سازمان سنجش و همچنین شماره تماس و شماره فکس هیات بدوی تخلفات سازمان سنجش را در این قسمت در اختیار شما عزیزان در سایت تدریس خصوصی استادلینک قرار گرفته است.

آدرس و کد پستی سازمان سنجش

دبیرخانه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون های سراسری واقع در سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: کرج، صندق پستی ۳۱۵۳۵۳۱۶۶

شماره های تماس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش

شماره های 02142163000 و ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۹۰ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۲۹۵ برای تماس با هیات بدوی تخلفات سازمان سنجش می باشند.

شماره های فکس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش

شماره های ۰۲۶۳۶۲۷۰۰۴۹ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۲۳۵ برای ارسال فکس به هیات بدوی سازمان سنجش می باشند.

توجه: اگر قصد ارسال فکس به هیات بدوی سازمان سنجش را دارید، حتماً به هر دو شمارۀ ذکر شده ارسال نمایید.

شماره دفتر آقایان پورعباس، مروتی و حراست سازمان سنجش

شماره دفتر آقای پورعباس ۰۲۱۴۳۵۹۱۸۹۰ – شماره تماس دفتر آقای مروتی ۰۲۱۴۳۵۹۱۸۰۶ – شماره حراست سنجش ۰۲۱۴۳۵۹۱۳۱۵

قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری

در فایل زیر متن کامل قانون رسیدگی به تخلفات در آزمون سراسری را مشاهده می کنید.

کلاس های آمادگی امتحان آزمون کنکور مجدد استادلینک

کلاس های خصوصی آمادگی امتحان آزمون مجدد کنکور استادلینک سرنوشت داوطلبان کنکور مجدد

سایت تدریس خصوصی استادلینک با توجه به تجربۀ بالای خود در زمینۀ آمادگی داوطلبان برای کنکور سراسری و همچنین با توجه به تجربۀ خوب قبولی داوطلبان آزمون مجدد سال های گذشته، یاری مطمئین برای قبولی شما عزیزان در امتحان آزمون مجدد کنکور است.

برای مشاوره و رزرو کلاسهای خصوصی آمادگی در آزمون مجدد، از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید و به واتساپ سایت استادلینک یا تلگرام سایت استادلینک یا ایتا سایت استادلینک پیام دهید.

در نمونه تدریس زیر که توسط استاد امید نجفی پور انجام شده، تقریباً ۲ یا ۳ تست کنکور درس ریاضی نهفته است. البته این تدریس بیشتر جنبۀ تشریحی داشته ولی بهتر است با دقت تا انتها آنرا مطالعه نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

کلاس های خصوصی حضوری و مجازی و آنلاین آمادگی در آزمون استخدامی بانک ملت توسط سایت تدریس خصوصی استادلینک برگزار می شود. سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی در سراسر کشور است که می توانید با مراجعه به صفحۀ اصلی سایت استاد لینک، […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید