بهترین مشاور انتخاب رشته اصفهان 1402 | رزرو، آدرس و شماره تماس

بهترین مشاور انتخاب رشته اصفهان 1402 | رزرو، آدرس و شماره تماس

بهترین مشاور انتخاب رشته اصفهان 1402 | رزرو، آدرس و شماره تماس

بهترین مشاور انتخاب رشته اصفهان و شماره مشاور تحصیلی در اصفهان وارد سامانه استادلینک – انتخاب رشته تخصصی رشته تجربی، ریاضی و انسانی در شهر اصفهان توسط برترین مشاوران انتخاب رشته

شماره برترین مشاوران انتخاب رشته اصفهان

در قسمت زیر با بهترین مشاوران تحصیلی و درسی و انتخاب رشته کنکور سراسری رشته های ریاضی، تجربی و انسانی آشنا می شوید. برای مشاهده شماره تماس، رزومه و سابقه کار و نظر شاگردان قبلی، بر روی “مشاهده پروفایل” کلیک نمایید.

امید نجفی پور
استاد امید نجفی پور

تدریس حضوری و آنلاین

امین مرجوی - مشاور انتخاب رشته در اصفهان
استاد امین مرجوی

تدریس حضوری و آنلاین

محمد نیکنام - مشاور تحصیلی در اصفهان
استاد محمد نیکنام

تدریس حضوری و آنلاین

دانلود چک لیست انتخاب رشته کنکور اصفهان

حتماً قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری، چک لیست انتخاب رشته کنکور سراسری را که توسط تیم مشاوران سایت استادلینک تهیه شده است، مطالعه نمایید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور اصفهان

انتخاب رشته آخرین گام شما برای ورود به دانشگاه است. شما برای ورود به دانشگاه 2 گام از 3 گام را برداشته اید.

  • در گام اول برای کنکور مطالعه و تلاش کردید.
  • با گام دوم جلسه کنکور را پشت سر گذاشتید.
  • گام سوم و نهایی، انتخاب رشته کنکور می کنید.

انتخاب رشته آخرین قدم در راه رسیدن به آرزوی دیرینه ورود به دانشگاه است، نتیجه زحمات نه تنها یک سال گذشته، بلکه ۱۲ سال درس خواندن و تلاش شما به یک انتخاب رشته صحیح و منطقی بستگی دارد که سازنده آینده شغلی و اجتماعی شما خواهد بود.

پس از دوازده سال زندگی دانش آموزی به زمان «مهم ترین انتخاب زندگی خود» رسیده اید، تصمیم داریم کنار شما باشیم و تجربیات سال ها مشاوره انتخاب رشته کنکور اصفهان و برخورد با افراد مختلفی که در این مرحله بودند را در اختیارتان بگذاریم.

روند شناخت برترین مشاور انتخاب رشته کنکور اصفهان

شماره بهترین مشاورین انتخاب رشته کنکور

برای شناخت بهترین مشاور انتخاب رشته در اصفهان باید از روند کلی این مهم اطلاعات داشته باشید. انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مهمترین تصمیماتی است که دانش‌آموزان و داوطلبان پس از مشاهده کارنامه کنکور خود در پیش دارند. در ادامه به بررسی مراحل مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در اصفهان به اختصار می‌پردازیم:

  •  شناخت رشته‌های مختلف

شناخت رشته‌های مختلف در کنکور سراسری ابتدایی‌ترین مرحله برای مشاوره انتخاب رشته است. در بسیاری از موارد داوطلب درک درستی از رشته ای که در ذهن پرورانده ندارد و به اشتباه تصور میکند رشته مورد علاقه خود را یافته. یکی از اولین مراحل مشاوره شناخت دقیق رشته هاست.

  • تحلیل رتبه کنکور و سوابق تحصیلی

در این مرحله، مشاور به تحلیل سوابق تحصیلی، رتبه، نمرات کارنامه کنکور، درصد ها، و نمره تراز پرداخته و با توجه به شرایط کنونی شخص و با در نظر گرفتن آخرین قبولی های هر کد رشته محل در دانشگاه ها و رشته های مختلف گزینه های قابل انتخاب برای داوطلب را ارائه میدهد.

  •  بررسی علاقه شخصی

علاقه شخصی نیز یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری است. پس از گزینش رشته های قابل انتخاب علایق شخصی داوطلب زیر ذره بین قرار میگیرد. بسیار مهم است که شخص از تحصیل و کار در رشته ی انتخابی خود لذت ببرد. شخصی که به رشته خود علاقه دارد مستمر در آن تلاش میکند و در شغل اینده خود نیز موفق خواهد بود.

  • تست های شخصیت و شناسایی توانایی‌ها و مهارت‌ها

علاقه های دانش آموز مشخص شده است اما آیا همیشه رشته ای که شخص به آن علاقه دارد بر شخصیت و استعداد های او منطبق است؟ خیر. به عنوان مشاور، باید توانایی‌ها و مهارت‌های دانش‌آموز شناسایی شود که این بخش شامل توانایی در حل مسائل، تفکر منطقی، مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی و… است.

بسیار پیش آمده داوطلب به رشته ای علاقه داشته اما از لحاظ استعداد ذاتی و تیپ شخصیتی با رشته مورد نظر خود مغایرت داشته. البته این موضوع کاملا بر پایه تجربه است و دقیقا به همین خاطر نظرات مشاوران اهمیت فراوان پیدا میکند.

  • بررسی محیط خانوادگی و فرهنگی

محیط خانوادگی و فرهنگی نیز می‌تواند بر روی انتخاب رشته تأثیر داشته باشد. باید توجه داشت که آیا خانواده و فرهنگ دانش‌آموز به یک رشته خاص یا یک دانشگاه مطابقت دارد یا خیر. این موضوع می‌تواند در انتخاب رشته مناسب برای دانش‌آموز تأثیر داشته باشد.

برای مثال تصور کنید خانواده و یا خود دانشجو بنا به هر دلیلی بخواهد در شهر خود ادامه تحصیل دهد. به این صورت باز هم بخشی از رشته هایی که تا به اینجای کار باقی مانده بود ممکن است ریزش کند.

  • اولویت بندی رشته ها و ارائه راهکارهای مناسب

بعد از بررسی موارد گفته شده، به مهمترین بخش این فرآیند یعنی اولویت بندی کد رشته محل ها می پردازیم. تا این مرحله در واقع رشته ها در هر مرحله غربال میشدند تا در نهایت به تعدادی رشته که شخص میتواند در آن قبول شود و به آن علاقه دارد برسیم.

تست شخصیت شناسی و استعدادیابی در اصفهان

یکی از مهمترین بخش های مشاوره انتخاب رشته تست استعدادیابی و شخصیت شناسی در انتخاب رشته کنکور، ابزارهایی هستند که به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا رشته مناسب برای خود را پیدا کنند.

تست استعداد یابی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف شناسایی کنند. با انجام این تست، دانش‌آموزان می‌توانند بفهمند که آیا برای رشته‌های خاصی علوم تجربی، ریاضی، انسانی و هنر، توانایی لازم را دارند یا خیر. همچنین، تست استعداد یابی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را در هر زمینه‌ای شناسایی کنند و با بررسی نتایج، رشته مناسب برای خود را انتخاب کنند.

شخصیت شناسی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر بفهمند که کدام رشته تحصیلی با شخصیت و تمایلاتشان مطابقت دارد. با انجام تست شخصیت شناسی، دانش‌آموزان می‌توانند نقاط قوت و ضعف شخصیتی خود را شناسایی کنند و با توجه به این نتایج، رشته مناسب برای خود را انتخاب کنند. برای مثال، اگر دانش‌آموز از شخصیتی خود برای کار در یک محیط گروهی و همکاری با دیگران استفاده می‌کند، ممکن است رشته‌هایی همچون مهندسی، پزشکی و حقوق برایشان مناسب باشد.

ترکیب تست استعداد یابی و شخصیت شناسی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بهتر بفهمند که کدام رشته تحصیلی با توانایی‌ها، شخصیت و تمایلاتشان مطابقت دارد. این ترکیب، دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا با توجه به نتایج تست استعداد یابی و شخصیت شناسی، رشته مناسب برای خود را انتخاب کنند و بهترین تصمیم را در انتخاب رشته کنکور بگیرند.

داغ‌ترین مطالب روز

استاد حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس شیمی دهم تجربی و ریاضی دبیرستان در موسسه تکلیف آنلاین ( تکلیف آنلاین ) استاد حل تکالیف شیمی دبیرستان و دانشگاه شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید […]

حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس ریاضی 2 یازدهم تجربی در موسسه تکلیف آنلاین ( تکلیف آنلاین ) حل تکالیف ریاضی دبیرستان و دانشگاه شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی گسسته دوازدهم ریاضی شهریور 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی گسسته رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید