استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی یازدهم تجربی

استاد حل تکالیف، تمرین و سوالات درس ریاضی یازدهم تجربی معلم حل نمونه سوالات امتحان ریاضی 2 یازدهم علوم تجربی استاد حل سوال ریاضی

استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی یازدهم تجربی

حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس ریاضی 2 یازدهم تجربی در موسسه تکلیف آنلاین ( تکلیف آنلاین )

حل تکالیف ریاضی دبیرستان و دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی، حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات ریاضی کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد حل تمرین های فصل اول حسابان یازدهم

فصل اول ریاضی 2 یازدهم رشته علوم تجربی در مورد هندسه مختصاتی است که در بسیاری از سوالات کنکور به صورت غیر مستقیم استفاده می شود و خود شامل 3 بخش زیر است:

  1. هندسه تحلیلی
  2. معادله درجه 2 و تابع درجه 2
  3. معادلات گویا و معادلات رادیکالی

 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان برای حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی یازدهم تجربی می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم حل تکالیف ریاضی فصل ۲ یازدهم رشته تجربی

یکی از سخت ترین و چالشی ترین قسمت های ریاضی که در کنکور تجربی دارای 3 سوال نیز هست، فصل 2 ریاضی یازدهم تجربی یعنی هندسه می باشد که بچه های تجربی از این فصل فراری هستند و خود شامل 3 بخش زیر است:

  1. ترسیم های هندسی
  2. استدلال و قضیۀ تالس
  3. تشابه مثلث ها
 

دانش آموزان یازدهم رشتۀ تجربی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های ریاضی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

دبیر حل تکالیف فصل ۳ ریاضی یازدهم تجربی

یکی از جذاب ترین و پر تست ترین قسمت های ریاضی، مبحث تابع است. فصل 3 ریاضی یازدهم رشته تجربی در مورد تابع بوده و خود شامل زیر بخش های زیر می باشد:

  1. آشنایی با برخی از انواع توابع
  2. تابع یک به یک و وارون آن
  3. اعمال جبری روی توابع
 

دانش آموزان یازدهم رشتۀ تجربی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های ریاضی یازدهم تجربی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

معلم حل تکالیف و نمونه سوالات امتحانی ریاضی یازدهم تجربی

فصل 4 ریاضی یازدهم تجربی مورد مثلثات بوده که مبحث مثلثات در هر 3 کتاب متوسطه دوم آمده و پیوسته می باشد. فصل پنجم مبحث بسیار جدید و کاربردی لگاریتم و توابع نمایی است که شامل بخش های زیر است:

  1. تابع نمایی و ویژگی های آن
  2. تایع لگاریتمی و ویژگی های آن
  3. نمودارها و کاربردهای توابع نمایی و لگاریتمی
 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان برای حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی 2 یازدهم دبیرستان رشته تجربی می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

حل تکالیف و تست های ریاضی کنکورهای آزمایشی

اگر سال دوازدهمی باشید ( یا حتی سال های پایین تر )، در یکی از کنکورهای آزمایشی مانند قلم چی، گزینه 2، گاج، ماز و سنجش شرکت می کنید.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشید که در حل و تحلیل سؤالات دچار چالش شدید شده باشید یا حل و تحلیل این آزمون ها بعنوان تکلیف کلاسی شما در نظر گرفته شده باشد.

شما در این حالت می توانید از خدمات موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی می باشند.یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 1 دهم معارف اسلامی شهریور 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی و جواب + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی امتحان نهایی عربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی 1 دهم رشته معارف اسلامی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و […]

دانلود سوالات امتحان شبه نهایی فلسفه 1 یازدهم ریاضی و تجربی 27 فروردین 1403 با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی شیمی ویژه امتحانات نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فلسفه 1 رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی 1 دهم خرداد 1402 نوبت صبح همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی ویژه امتحانات نهایی فارسی  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فارسی 1 دهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید