چگونه نامه دفاعیه تقلب در کنکور بنویسیم؟ | نحوه نوشتن دفاعیه کنکور

چگونه نامه دفاعیه تقلب در کنکور بنویسیم؟ نحوه نوشتن نامه حرفه ای برای سنجش

چگونه نامه دفاعیه تقلب در کنکور بنویسیم؟ | نحوه نوشتن دفاعیه کنکور

در کنکور تقلب کرده ام و از طرف سنجش نامه ای آمده که نامه دفاعیه خود را ارسال کنم؟ چگونه نامه دفاعیه کنکور برای سازمان سنجش بنویسیم؟ بهترین تیم حرفه ای برای نوشتن نامه دفاعیه را به من معرفی نمایید.

مکالمات بالا بخش هایی از گفتگوهای افرادی است که در کنکور تقلب کرده اند و از تیم استادلینک تقاضا دارند نامه دفاعیه حرفه ای برای آنها نوشته و آنها را از اتهام تقلب در کنکور تبرئه نماییم.

توجه: استفاده از مطالب سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک، با ذکر نام منبع ( سایت استادلینک ) بلامانع می باشد.

تذکر: شما می توانید تجربۀ خود را در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی در سراسر کشور است که با سابقۀ طولانی در زمینۀ کنکور و مشاوره تحصیلی و … همراه همیشگی شما داوطلبان کنکور به خصوص داوطلبان آزمون مجدد کنکور می باشد.

شما می توانید جهت مشورت در مورد خدمات استادلینک مانند:

  • کلاس های خصوصی جهت آمادگی در امتحان آزمون مجدد کنکور
  • برنامه ریزی درسی دقیق برای قبولی در امتحان آزمون مجدد کنکور
  • مشاوره حقوقی جهت نوشتن نامه دفاعیه برای هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش
  • مشاوره حقوقی جهت نوشتن نامه برای دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس
  • و …..

از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید. هم اکنون به واتساپ سایت استادلینک یا تلگرام سایت استادلینک یا ایتا سایت استادلینک پیام دهید.

نوشتن نامه دفاعیه برای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان سنجش

احتمالاً مانند سال های گذشته، شما هنگام دعوت به امتحان آزمون مجدد کنکور یا بررسی تقلب و تخلف صورت جلسه شده در کنکور، حق ارسال نامه دفاعیه از خود را خواهید داشت.

در سال 1401، سازمان سنجش درصدد  ایجاد سامانه ای الکترونیک برای ارسال نامه های دفاعیه داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری شد تا از شیوه های سنتی پست نامه جلوگیری شود.

شما می توانید برای نوشتن نامه دفاعیه آزمون مجدد کنکور، از خدمات سایت استادلینک استفاده نمایید.

برای این کار کافی است به پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک پیام دهید.

نامه سنجش به متقلبان و متخلفان کنکور تیرماه 1402

از حوالی 9 و 10 مرداد سال 1402، سازمان سنجش و آموزش کشور شروع به ارسال نامه به داوطلبان متقلب و متخلف آزمون سراسری 1402 که در سر جلسۀ آزمون برای آنها صورت جلسۀ تقلب و تخلف در آزمون سراسری رد شده بود، کرده است.

در ادامه با متن نامه ارسالی به داوطلبان متقلب و متخلف آزمون سراسری 1402 آشنا خواهید شد.

متن نامه سنجش به متقلبان و متخلفان کنکور سراسری 1402

داوطلب آزمون سراسری سال 1402 ( نوبت دوم )

با سلام

طبق صورتجلسه حوزه برگزاری آزمون، شما در جلسه آزمون یاد شده مرتکب تخلف ذیل شده اید که بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری مصوب 1384/7/6 مجلس شورای اسلامی تخلف محسوب می گردد.

بنابراین به استناد ماده 12 آیین نامه اجرایی قانون مذکور  مصوب 1385/5/8 هیأت وزیران، از تاریخ ابلاغ این نامه ظرف مدت ده روز می توانید نامه دفاعیه خود را کتباً به دبیرخانه هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری به نشانی کرج، صندوق پستی 3166-31535، سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایید.

ضمناً از مراجعه حضوری خودداری نموده و هرگونه تغییر نشانی را به دبیرخانه هیأت بدوی اعلام نمایید. شایان ذکر است نامه دفاعیه بدون امضا و تاریخ فاقد اعتبار می باشد.

موارد تخلف در آزمون سراسری 1402

  1. همراه داشتن یادداشت تقلب در جلسه آزمون
  2. استفاده از یادداشت تقلب در جلسه آزمون

داغ‌ترین مطالب روز

بهترین آموزشگاه هندسه شهر اصفهان کدام آموزشگاه است؟ با سابقه ترین آموزشگاه تدریس هندسه اصفهان کدام است؟ نکات مهم انتخاب آموزشگاه ریاضی چیست؟ آدرس و شماره تماس بهترین آموزشگاه هندسه اصفهان بهترین آموزشگاه هندسه اصفهان | کانون ریاضی آموزشگاه کانون ریاضیات اصفهان ( خانه ریاضی اصفهان ) با بیش از 10 سال سابقۀ ارائۀ خدمات […]

همانطورکه می دانید کسب نمره بالا درامتحانات نهایی برای دانش آموزان مقطع نهم بسیار اهمیت دارد. چراکه در انتخاب رشته و آینده تحصیلی آنها تاثیر به سزایی دارد. قرآن هم یکی از دروس پایه نهم می باشد که با تکرار و تمرین می توان به مفاهیم آن تسلط یافت. به همین خاطر ما در اینجا […]

در این فیلم آموزشی، به زبان ساده و به صورت کامل، مفهوم فازور و کاربرد فازور در مدارهای الکتریکی را برای بدست آوردن پاسخ حالت دائمی سینوسی آموزش داده شده است. استادلینک؛ جامع ترین سایت انتخاب استاد خصوصی و مشاور درسی بوده که با مراجعه به صفحه اصلی سایت استادلینک می توانید لیست بهترین اساتید […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید