پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور ارشد 1401

پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور ارشد 1401

پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور ارشد 1401

باز هم مثل همیشه مفتخریم که اولین پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور ارشد برق 1401 را برای شما در سایت استادلینک منتشر کنیم. استادلینک جامع ترین مرجع جستجوی استادخصوصی کشور

حواشی کنکور ارشد 1401

طبق روال گذشته، بعد از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، نهایتاً تا یک روز بعد سوالات رشته های مختلف در سایت سازمان سنجش منتشر میشد. اما امسال در حدود یک هفته تاخیر و همزمان با انتشار کلید اولیۀ سوالات ، این اتفاق افتاد که در نوع خود کم نظیر بود.

اهمیت درس مدارهای الکتریکی در کنکور ارشد برق

درس مدار الکتریکی، مادر سایر دروس تخصصی مهندسی برق است و اگر در آن پایۀ ضعیفی داشته باشید، در اکثر دروس تخصصی این رشته با مشکل مواجهه خواهید شد.

پیشنهاد می کنیم اگر پایۀ ضعیفی در درس مدارهای الکتریکی دارید، سریعاً از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک اقدام به گرفتن مشاوره برای گرفتن استاد خصوصی مدارهای الکتریکی کنید.

روش مطالعۀ درس مدارهای الکتریکی

  • اگر هنوز دانشجو هستید، سعی کنید در کلاس درس استاد مربوطه شرکت کنید.
  • به کتاب های مرجع به خصوصی کتاب دکتر پرویز جبه دار نوجه ویژه داشته باشید.
  • اگر فرصت کمی برای آمادگی کنکور ارشد دارید، سریعاً از سایت استادلینک با بهترین اساتید برق ایران کلاس خصوصی داشته باشید.

کتاب تستی خوب برای درس مدار

کتاب های تستی خوبی در بازار برای درس مدار وجود دارد و اکثر آنها سوالات کارشناسی ارشد برق سالهای گذشته را نیز شامل می شوند.

با توجه به بودجه و حجم کتاب، می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید. در تهیۀ کتاب تستی مدار و مطالعه از درس نامه، مهم آن است که شما با نویسندۀ آن کتاب ارتباط برقرار کنید و مهم تر از آن این است که وقت کافی برای مطالعۀ کتاب تستی مدار بگذارید.

ارشد برق 1401

اگر فرصت کمی برای مطالعۀ این کتاب های حجیم دارید می توانید استاد خصوصی درس مدارهای الکتریکی را از سایت استادلینک جستجو نمایید و با وی کلاس خصوصی داشته باشید. کافی است که برای انتخاب بهترین اساتید برق ایران، به صفحۀ اصلی سایت استادلینک مراجعه نمایید.

دوره های آموزشی کنکور ارشد برق

باز هم مانند کتاب، دوره های آموزشی آنلاین و آفلاین زیادی در سطح کشور برای کنکور ارشد برق برگزار می شود. باز هم توصیۀ ما این است که ابتدا بسنجید که با مدرس دوره ارتباط برقرار می کنید یا خیر.

درصورتی که با کلام مدرس ارتباط برقرار کردید، شرط موفقیت شما این است که تمام مواردی که مدرس از شما می خواهد را اجرا نمایید.

این مژده به شما عزیزان داده می شود که بزودی دوره های ارشد برق در سایت تدریس خصوصی استادلینک منتشر خواهد شد و شما می توانید در این دوره های بی نظیر جهت آمادگی در کنکور کارشناسی ارشد برق شرکت نمایید.

چگونه سرعت مطالعه درس مدار را افزایش دهیم؟

اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید، بهترین راه استفاده از معلم خصوصی است. با این کار در زمان های مطلوب خود به رفع مشکلات مورد نظرتان میرسید و به شدت سرعت پیشرفت شما افزایش می یابد.

دانلود پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور ارشد برق 1401

باز هم مثل هر سال افتخار داریم که اولین پاسخ تشریحی درس مدارهای الکتریکی کنکور ارشد سال 1401 را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

برای دانلود پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور 1401 ارشد اینجا ضربه بزنید. استفاده از این پاسخ تشریحی با ذکر منبع (سایت استاد لینک) بلامانع است.

اگر در درس مدارهای الکتریکی ضعف دارید ، کافی است به سایت استادلینک مراجعه کرده و از اساتید ما به بهترین نحو بهره ببرید.

کلید اولیه سوالات آزمون کارشناسی ارشد برق 1401

برای دانلود کلید اولیه سوالات آزمون کارشناسی ارشد برق 1401، اینجا ضربه بزنید.

مقالات مرتبط کنکور ارشد برق 1401

پاسخ تشریحی ماشینهای الکتریکی کنکور ارشد 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

پاسخ تشریحی تحلیل سیستم انرژی کنکور ارشد 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

برای مشاهدۀ حل تشریحی کنکور ارشد برق قدرت همۀ دوره ها، اینجا ضربه بزنید.

برای مشاهدۀ پاسخ تشریحی سالهای مختلف کنکور دکترای برق قدرت، اینجا ضربه بزنید.

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی دوازدهم شهریور 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی و انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فارسی دوازدهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی تاریخ دوازدهم انسانی شهریور 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی تاریخ 3 رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود سوالات امتحان شبه نهایی عربی 1 دهم علوم تجربی و ریاضی فیزیک 29 فروردین 1403 با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی عربی ویژه امتحانات نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی 1 دهم رشته تجربی و ریاضی فیزیک و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید