پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی کنکور ارشد 1401

پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی کنکور ارشد 1401

پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی کنکور ارشد 1401

باز هم مثل هر سال افتخار داریم که اولین پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی کنکور ارشد 1401 را در سایت استادلینک برای شما عزیزان دانشجوی رشته برق منتشر نماییم.

استاد لینک، جامع ترین وبسایت جستجوی آنلاین معلم و استاد خصوصی بوده که شما در آن می توانید بهترین اساتید تمامی رشته را پیدا کرده و کلاس حضوری یا آنلاین داشته باشید.

حواشی کنکور ارشد 1401

طبق روال گذشته، بعد از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، نهایتاً تا یک روز بعد سوالات رشته های مختلف در سایت سازمان سنجش منتشر میشد. اما امسال در حدود یک هفته تاخیر و همزمان با انتشار کلید اولیۀ سوالات ، این اتفاق افتاد که در نوع خود کم نظیر بود.

مباحث درس ماشین های الکتریکی در کنکور ارشد

می دانید که درس ماشین الکتریکی در کنکور کارشناسی ارشد برق از مبحث ماشین 1 و ماشین 2 دارای سوال است.

برای درس ماشین 1 بهتر است روی ماشین های جریان مستقیم بیشتر تمرکز کنید و با حل سوالات سالهای گذشته که می توانید آنها را از سایت استادلینک دانلود نمایید، با سبک سوالات ارشد آشنا شوید.

درس ماشین های الکتریکی 2، از نظر سیستماتیک و قاعدمند بودن، بهتر از درس ماشین 1 است. برای سرعت عمل در مطالعه و پیشرفت خود نیز می توانید از اساتید خصوصی سایت استادلینک استفاده نمایید.

این درس در دفترچۀ کنکور ارشد برق، همراه با درس تحلیل سیستم های انرژی ( بررسی سیستم های قدرت ) بوده و مجموعاً 15 سوال را شامل می شوند که 10 سوال آن مربوط به درس ماشین الکتریکی و 5 سوال آن مربوط به درس تحلیل سیستم های انرژی می باشد.

بهترین منایع درس ماشین های الکتریکی

در بازار کتاب های فراوان تستی بسیاری موجود است که هر یک از آنها به نوبۀ خود ارزشمند بوده و اگر فرصت مطالعۀ آنها را داشته باشید می تواند به شما کمک کند. همچنین کتاب های مرجع P.C.SEN و چاپمن نیز بسیار بسیار مفید بوده و دید شما را به این درس باز می کنند.

اگر شما فرصت کافی برای مطالعه کتاب را ندارید می توانید از بهترین اساتید برق ایران در سایت استادلینک کمک بگیرید. برای این منظور کافی است از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک اقدام نمایید.

دوره های آموزشی کنکور ارشد برق

این مژده به شما عزیزان داده می شود که بزودی دوره های ارشد برق در سایت تدریس خصوصی استادلینک منتشر خواهد شد و شما می توانید در این دوره های بی نظیر جهت آمادگی در کنکور کارشناسی ارشد برق شرکت نمایید.

دانلود پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی ارشد برق 1401

چگونه سرعت تست زنی در درس ماشین را افزایش دهیم؟

بهترین کار این است که سوالات کنکور سال های گذشته را از سایت استادلینک دانلود کرده و روش های حل آنها را بررسی نمایید. برای دانلود سوالات ارشد ادوار گذشته به همراه پاسخ تشریحی می توانید از بخش ” مقالات مرتبط ” در پایین همین صفحه اقدام نمایید.

دانلود پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی کنکور ارشد برق 1401

باز هم مثل هر سال افتخار داریم که اولین پاسخ تشریحی درس ماشین های الکتریکی کنکور ارشد سال 1401 را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

برای دانلود پاسخ تشریحی ماشین های الکتریکی کنکور 1401 ارشد اینجا ضربه بزنید. استفاده از این پاسخ تشریحی با ذکر منبع (سایت استاد لینک) بلامانع است.

اگر در درس ماشینهای الکتریکی ضعف دارید ، کافی است به سایت استادلینک مراجعه کرده و از اساتید ما به بهترین نحو بهره ببرید.

کلید اولیه سوالات آزمون کارشناسی ارشد برق 1401

برای دانلود کلید اولیه سوالات آزمون کارشناسی ارشد برق 1401، اینجا ضربه بزنید.

مقالات مرتبط کنکور ارشد برق 1401

پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور ارشد 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

پاسخ تشریحی تحلیل سیستم انرژی کنکور ارشد 1401 برق قدرت ( برای دانلود کلیک نمایید. )

برای مشاهدۀ حل تشریحی کنکور ارشد برق قدرت همۀ دوره ها، اینجا ضربه بزنید.

برای مشاهدۀ پاسخ تشریحی سالهای مختلف کنکور دکترای برق قدرت، اینجا ضربه بزنید.

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی شهریور 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جامعه شناسی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جامعه شناسی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 1 دهم انسانی شهریور 1402 غایبین مجاز و موجه همراه با پاسخنامه تشریحی و جواب + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی امتحان نهایی عربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی 1 دهم رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید