تدریس خصوصی و ویژگی های مدرسین موفق تدریس خصوصی

تدریس خصوصی و ویژگی های مدرسین موفق تدریس خصوصی

تدریس خصوصی و ویژگی های مدرسین موفق تدریس خصوصی

در این مقاله می خواهیم مطالب مفیدی راجع به تدریس خصوصی، ویژگی های مدرسین موفق تدریس خصوصی و اینکه چه کسانی به کلاسی خصوصی نیاز دارند بپردازیم.

این مقاله توسط تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک تهیه شده است و استفاده از آن با ذکر نام ( سایت استاد لینک ) بلامانع است.

سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی، مشاور تحصیلی و جستجوی اساتید دروس دانشگاهی در سراسر کشور می باشد که با مراجعه به صفحه اصلی سایت استادلینک می توانید لیست بهترین اساتید و مشاورین خصوصی را مشاهده کنید. همچنین می توانید در پروفایل هر استاد، رزومۀ کاری و تحصیلی، نظر شاگردان قبلی، فیلم نمونه تدریس اساتید استادلینک را مشاهده کرده و به صورت مستقیم با استاد خصوصی مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید جهت مشورت در مورد رزرو کلاس خصوصی یا مشاور تحصیلی خود با پشتیبانی واتساپ سایت تدریس خصوصی استادلینک ارتباط برقرار کنید.

چه کسانی به کلاس خصوصی نیاز دارند؟

چه کسانی به تدریس خصوصی نیاز دارند؟

گاهی اوقات در جامعه این موضوع حس می شود که فقط دانش آموزان تنبل نیاز به کلاس خصوصی و معلم خصوصی دارند که این موضوع بنابر دلایل بسیار غلط است که در ادامه به آن می پردازیم.


دانلود سوالات امتحان نهایی دوازدهم

1- با معلم خصوصی در زمان صرفه جویی کنید

یکی از دلایل مهمی که هر دانش آموز قوی یا ضعیفی را ترغیب به گرفتن معلم خصوصی می کند این است که سرعت یادگیری در کلاس های خصوصی بسیار بالاست. سایت تدریس خصوصی استادلینک علاوه بر کلاس های خصوصی حضوری، برای شما عزیزان کلاس های خصوصی آنلاین و مجازی در محیط گوگل میت (Google Meet) با بهترین کیفیت برگزار می کند که علاوه بر صرفه جویی در وقت و رفت و آمد، در هزینه کلاس خصوصی شما نیز صرفه جویی می شود.

دانلود سوالات امتحان نهایی نهم

2- ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان و دانشجویان

کلاس های خصوصی به خاطر ماهیت تک نفره بودن کلاس یا برگزاری کلاس با جمعیت بسیار کم، این ویژگی را دارد که با درایت استاد خصوصی، انگیزۀ تحصیلی دانش آموز و دانشجو بالا رود.

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویانی هستند که اعتماد به نفس ارائه و حل مسئله را در جلوی جمع و سایر دانش آموزان را ندارند که از این قبیل موارد به راحتی می تواند در کلاس خصوصی برطرف شود.


پشتیبانی واتساپ استادلینک

3- رفع سریع عقب افتادگی های تحصیلی

با تغییر پایه، اغلب دانش آموزان و دانشجویان با ضعف تحصیلی مواجهه می شوند. این ضعف در دانش آموزان سال هفتم، دانش آموزان سال دهم و همچنین دانشجویان ورودی جدید و ترم پایینی بسیار مشهود است.

به دانشجویان و والدین دانش آموزان پیشنهاد می کنیم برای اینکه نقاط ضعف شما به نقاط قوت تبدیل شود بهتر است از کلاس های خصوصی سایت تدریس خصوصی استادلینک استفاده نمایید و از خدمات بی نظیر سایت استادلینک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

 


دانلود سوالات امتحانی متوسطه دوم

4- آمادگی برای دروس سال آینده

یکی از محاسن کلاس خصوصی این است که شما می توانید برای دروس سال آینده نیز آماده شوید و با این کار مطالبی که معلم یا استاد در کلاس می پرسد را بهتر آماده بوده و زودتر پاسخ دهید و اعتماد به نفس خود را بالاتر ببرید. به دانش آموزان و دانشجویان قوی پیشنهاد می کنیم که در کلاس های تابستانه و طرح های ویژۀ مطالعاتی سایت تدریس خصوصی استادلینک شرکت کنند. برای اطلاع از طرح های ویژۀ سایت استادلینک می توانید به پشتیبانی واتساپ استادلینک پیام دهید.

پشتیبانی واتساپ استادلینک

ویژگی های مدرسین موفق تدریس خصوصی

ویژگی مدرسین موفق تدریس خصوصی

مدرسین موفق تدریس خصوصی ویژگی هایی دارند که آنها را از سایر مدرسین خصوصی متمایز کرده و درآمد بالایی را نصیب آنها می کنند. در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم.


اینستاگرام استادلینک

1- علاقه به تدریس؛ از ویژگی های مدرسین موفق

یکی از مهم ترین پارامترهای موفقیت در زمینۀ تدریس خصوصی، داشتن علاقه به زمینه های آموزشی است. علاقه به زمینۀ تدریس خصوصی پایه و اساس ویژگی های بعدی هست که میخواهیم معرفی کنیم.


برگزاری کلاس آنلاین به صورت رایگان

2- خلاق و بروز بودن

مدرس موفق در حوزۀ تدریس خصوصی، چون با نسل جوان سروکار دارد حتماً بهتر است با توجه به شرایط و نیازهای کنونی جامعه، بروز باشد و در کنار آپدیت بودن، از خلاقیت های خود نیز استفاده نماید. مدرسین موفق تدریس خصوصی مطالب و روش های تدریس خود را بروز می کنند و از آموزش دیدن و وقت گذاشتن برای مطالب جدید واهمه ای ندارند.

نرم افزارهای تولید محتوای آموزشی

3- استفاده از روش های جدید جلب شاگرد خصوصی

سایت تدریس خصوصی استادلینک

مدرسین موفق کسانی هستند که از روش های جدید برای جلب شاگرد خصوصی امتناع نمی کنند و با استفاده از امکانات جدید مثل آگهی گذاشتن در سایت تدریس خصوصی استادلینک، توانایی های خود را بیشتر در معرض نمایش دیگران قرار می دهند.


ثبت نام در سایت استادلینک

4- نتیجه گرا بودن

مدرسین موفق تدریس خصوصی علاوه بر آنکه به کیفیت آموزش خود توجه می کنند، به کمیت و نتیجۀ خروجی عملکرد دانش آموز و دانشجوی خود نیز بها می دهند و پیگیر نتیجۀ نهایی شاگرد خود نیز هستند.

با این استراتژی آنها علاوه بر حفظ شاگردان قبلی خود، به شاگردان جدید نیز معرفی می شوند و به صورت مستمر در شغل تدریس خصوصی پیشرفت می کنند.


چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟

همکاری در سایت تدریس خصوصی استادلینک

همکاری در سایت تدریس خصوصی استادلینک​

اگر در زمینه های زیر تخصص و علاقه دارید می توانید با سایت تدریس خصوصی استادلینک همکاری داشته باشید.

  • تدریس خصوصی دروس مدرسه و دانشگاه
  • تدریس خصوصی نزم افزارهای تخصصی
  • مشاوره و برنامه ریزی درسی کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری
  • تولید محتوای آموزشی و فیلم های آموزشی
  • و …..

برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب درآمد بالا از توانایی های بالقوۀ خود در زمینه های آموزشی، واژۀ « همکاری » را به پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک ارسال نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس هندسه 2 یازدهم رشته ریاضی فیزیک دبیرستان در موسسه تکلاین ( تکلیف آنلاین ) استاد حل تکالیف هندسه دبیرستان و دانشگاه شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی […]

دانش آموزان پایه دهم انسانی برای کسب نمره قبولی و بالا در امتحان ریاضی می بایست بعد از مطالعه و حل تمرین ها و مثال های کتاب، حتما نمونه سوالات ریاضی دهم انسانی را نیز حل کنند تا با سوالات امتحانی آشنا شوند و آمادگی لازم و کافی را کسب نمایند. ما در این مقاله […]

دانلود رایگان آزمون آزمایشی 12 بهمن 1402 کانون قلم چی به همراه پاسخنامه تشریحی تمامی رشته ها ( دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ) توجه: گردآوری مطالب این بخش توسط تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک انجام شده و استفاده از مطالب آن با ذکر نام منبع ( سایت استاد […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید