استاد معلم و دبیر حل تکالیف عید نوروز هندسه گسسته آمار و احتمال

استاد معلم و دبیر حل تکالیف عید نوروز هندسه گسسته آمار و احتمال

استاد معلم و دبیر حل تکالیف عید نوروز هندسه گسسته آمار و احتمال

معلم، دبیر و استاد حل تکالیف عید نوروز، تمرین ها و سوالات امتحانی مدارس درس هندسه، گسسته و آمار و احتمال رشته ریاضی فیزیک در موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین)

حل تکالیف ریاضی دبیرستان و دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل تکالیف عید نوروز، نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی و حل تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات ریاضی کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد حل تکالیف و تمرین های هندسه عید نوروز

هندسه از آن درس هایی است که معمولاً بچه های رشته ریاضی فیزیک با آن ارتباط چندانی برقرار نمی کنند و از آن فراری هستند. 

شایان ذکر است که هندسه سال دهم و یازدهم به مراتب از هندسه سال دوازدهم سخت بوده و قضایا، اثبات ها و مسائل بیشتری در هندسه 1 و هندسه 2 وجود دارد.

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک بوده و اگر قصد حل تکالیف و تمرین های هندسه عید نوروز را دارید می توانیداز خدمات موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین) استفاده نمایید. برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم حل تکالیف و تمرین های گسسته عید نوروز

درس ریاضیات گسسته فقط در سال دوزادهم رشته ریاضی غیزیک ارائه می شود. طبق آمارها، درصد تجدید شدن در گسسته سال دوازدهم از مابقی ریاضیات رشته ریاضی فیزیک بیشتر بوده و بچه ها و دانش آموزان ارتباط چندانی با آن برقرار نمی کنند.

دانش آموزان دوازدهم رشته ریاضی فیزیک می توانند از خدمات حل تکالیف و تمرین های گسسته عید نوروز موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

دبیر حل تکالیف و تمرین های آمار و احتمال عید نوروز

درس آمار و احتمال در سال یازدهم رشته ریاضی فیزیک برگذار می شود و یکی از مهم ترین و جذاب ترین درس هایی است که احتمال استفاده از مطالب آن حتی در سال های بعد از تحصیل نیز کاربرد خواهد داشت.

این درس دارای 4 فصل زیر می باشد:

  1. آشنایی با مبانی ریاضیات
  2. احتمال
  3. آمار توصیفی
  4. آمار استنباطی
 

اگر به مسافرت رفته اید و قصد دارید تکالیف و تمرین های عید نوروز آمار و احتمال خود را سریع، فوری و با دقت بالا انجام و تحویل معلم خود قرار دهید می توانید از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های عید نوروز موسسه تکلاین (حل تکلیف آنلاین) استفاده ببرید. 

جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکالیف عید نوروز و سوالات امتحانی ریاضی نهم

اگر قصد آنرا دارید که در سال دهم به رشته های ریاضی و تجربی بروید، فصل هشتم یعنی حجم و مساحت برای شما هم در درس ریاضی و هم در درس فیزیک حائز اهمیت خواهد بود. این فصل شامل موارد زیر است:

  1. حجم و مساحت کره
  2. حجم هرم و مخروط
  3. سطح و حجم
 

دانش آموزان نهم و متوسطه اول و راهنمایی می توانند از خدمات حل سوالات، حل تکالیف عید نوروز و تمرین های ریاضی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکالیف و تست های ریاضی کنکورهای آزمایشی

اگر سال دوازدهمی باشید ( یا حتی سال های پایین تر )، در یکی از کنکورهای آزمایشی مانند قلم چی، گزینه 2، گاج، ماز و سنجش شرکت می کنید.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشید که در حل و تحلیل سؤالات دچار چالش شدید شده باشید یا حل و تحلیل این آزمون ها بعنوان تکلیف کلاسی شما در نظر گرفته شده باشد.

شما در این حالت می توانید از خدمات موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

استاد حل سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی است.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم تجربی شهریور 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی زیست رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی تاریخ دوازدهم انسانی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی تاریخ 3 رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

امتحانات نهایی پایه نهم هر سال به صورت هماهنگ در استان برگزار می شود. به این صورت که سازمان آموزش و پرورش هر استان برنامه ای برای برگزاری امتحانات به مدارس ابلاغ می نماید که مسئولین مدارس موظف به برگزاری امتحانات طبق این برنامه می باشند. همانطور که می دانید کسب نمره بالا درامتحانات نهایی […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید