شرایط گرفتن مجوز برای تدریس خصوصی | قوانین برگزاری کلاس خصوصی

شرایط گرفتن مجوز برای تدریس خصوصی | قوانین برگزاری کلاس خصوصی

شرایط گرفتن مجوز برای تدریس خصوصی | قوانین برگزاری کلاس خصوصی

در این مقاله به صورت جامع در مورد این دو پرسش که « شرایط گرفتن مجوز برای تدریس خصوصی چیست؟ » و « قوانین برگزاری کلاس خصوصی چیست؟ » صحبت می کنیم.

این مقاله توسط تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک برای شما عزیزان تهیه و تنظیم شده تنظیم شده است و استفاده از این مطالب با ذکر نام منبع ( سایت استاد لینک ) بلامانع می باشد.

سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک

شماره تماس استادلینک - آیدی استادلینک - راه ارتباط با پشتیبانی استادلینک - سایت تدریس خصوصی استادلینک

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی آنلاین و مشاور تحصیلی در سراسر کشور است که می توانید با مراجعه به صفحۀ اصلی سایت استاد لینک، لیست بهترین اساتید به همراه فیلم نمونه تدریس، سابقه، نظر شاگردان قبلی و … را مشاهده نموده و به صورت مستقیم با استاد خصوصی موردنظر خود ارتباط برقرار کنید.

همچنین می توانید جهت مشورت در مورد خدمات استادلینک مانند کلاس خصوصی و … از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید.

آیا مجوز برای تدریس خصوصی وجود دارد؟

یکی از پر تکرارترین سوالاتی که دوستان مدرس از تیم استادلینک می پرسند این است که برای گرفتن مجوز برای تدریس خصوصی چه اقداماتی باید انجام دهند.

واقعیت امر این است که هیچ اخذ مجوزی برای تدریس خصوصی در شرایط فعلی لازم نیست؛ ولی کار تدریس خصوصی هم مانند سایر کارها قوعد و قوانین خود را دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

قوانین تدریس خصوصی برای اساتید

مجوز برای تدریس خصوصی - قوانین برگزاری کلاس خصوصی

شغل تدریس خصوصی دارای صنف و قوانین نوشته شده ای نیست. اما برای پیشرفت در زمینۀ تدریس خصوصی، بهتر است اخلاق حرفه ای در این کار را یاد گرفته و حتماً انجام دهید و از اثرات معجزه آسای آن بهره مند شوید.

اخلاق حرفه ای در تدریس خصوصی

در این قسمت 9 راهکار که برای داشتن یک تدریس خصوصی موفق و حرفه ای لازم دارید و به شدت در پرستیژ حرفه ای شما تأثیرگذار است را به شما مدریس عزیز معرفی می کنیم

1- تفاوت بر سر قیمت کلاس خصوصی

سعی کنید پیش از شروع به کار، قیمت کلاس را به اطلاع خانوادۀ دانش آموز رسانده و توافق اولیه را با آنها داشته باشید.

اگر در سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک به عنوان مدرس ثبت نام می کنید سعی کنید قیمت دروس خود را به دقت مشخص کرده تا خانواده ها در ابتدا با هزینه های شما آشنا شوند.


درآمد مشاور تحصیلی و کنکور

2- حفظ ظاهر مناسب مدرس

حفظ ظاهر آراسته و مرتب و منظم در پرستیژ شما و همچنین نظم کلاس بسیار تأثیرگذار است. داشتن ظاهری مناسب به خصوص در جلسات ابتدایی به بهتر قضاوت شدن شما و ادامۀ کلاس شما تأثیرگذار است.

3- تعیین سطح دانش آموز

یکی از پارامترهای مهم در حرفه ای جلوه دادن یک مدرس خصوصی، تعیین سطح دانش آموز در جلسه اول و به اطلاع رساندن نتایج آن به خانواده است.


راز موفقیت در تدریس خصوصی

4- تعیین اهداف کلاس

اهداف خانواده از گرفتن کلاس خصوصی برای فرزندشان را جویا شوید و طبق آن اهداف و تعیین سطحی که انجام داده اید، برنامه ای که برای پیشرفت دانش آموز لازم است را به اطلاع خانواده اش برسانید.

5- ندادن تضمین های غیر ضروری به خانواده

برای از خانواده در شروع کلاس خصوصی از شما تضمین هایی بابت قبولی 100% در امتحان یا کنکور یا … می خواهند و یا شاید بخشی از هزینه کلاس را منوط به پرداخت بعد از قبولی دانش آموز خود کنند.

یک مدرس حرفه ای در مواجهه با این تیپ خانواده ها، در کمال احترام می گوید که ” من ضمانت می دهم با حداکثر توان دانشم را به فرزند شما منتقل کنم ولی نمی توان در کاری که صد درصد آن بر عهدۀ من نیست به شما ضمانت دهم. “

شما بهتر است توضیح دهید که بخشی از موفقیت در امتحان بر عهدۀ دبیر خصوصی و بخشی دیگر بر عهدۀ خود دانش آموز برای تمرین کردن و …. است.


چرا در استادلینک تبلیغ تدریس خصوصی کنم؟

6- صداقت در تدریس

یک مدرس حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت استاندارد کار خود را انجام و به پایان می رساند. سعی کنید در زمینۀ تعداد جلسات کلاس خصوصی با خانواده صادق باشید و واقعیت ها را منتقل کنید.

7- نظم شناس باشید

برای وقت خود و دانش آموز و خانوادۀ او ارزش قائل باشید. اگر در همان ابتدا به صورت بی نظم و با تأخیر کلاس های خصوصی خود را برگزار کنید، به مرور باعث نارضایتی خانواده دانش آموز می شوید.

8- در کلاس خصوصی به حاشیه نروید

یک مدرس حرفه ای از تایم کلاس خصوصی خود حداکثر استفاده را کرده و هم درس خود را به بهترین نحو پیش میبرد و هم باعث کسلی کلاس نمی شود.

9- ایجاد رابطه بر مبنای احترام با دانش آموز

رابطۀ شما با دانش آموز بهتر است شبیه رابطۀ فنر در حالت تعادل باشد. نه بسیار با دانش آموز صمیمی شوید که دیگر از شما حساب نبرد و نه انقدر بی تفاوت باشید که از شما زده شوید!

ثبت نام مدرس در سایت تدریس خصوصی استادلینک

همکاری در سایت تدریس خصوصی استادلینک​

گر در زمینه های زیر تخصص و علاقه دارید می توانید با سایت تدریس خصوصی استادلینک همکاری داشته باشید.

  • تدریس خصوصی دروس مدرسه و دانشگاه
  • تدریس خصوصی نزم افزارهای تخصصی
  • مشاوره و برنامه ریزی درسی کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری
  • تولید محتوای آموزشی و فیلم های آموزشی
  • و …..

برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب درآمد بالا از توانایی های بالقوۀ خود در زمینه های آموزشی، واژۀ « همکاری » را به پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک ارسال نمایید.


پشتیبانی واتساپ استادلینک

داغ‌ترین مطالب روز

نرخ و قیمت و هزینه کلاس خصوصی زیست شناسی دوازدهم رشته علوم تجربی و هنرستان در سال 1403 چقدر است؟ هزینه کلاس خصوصی حضوری و آنلاین با بهترین استادهای زیست پایه دوازدهم هزینه کلاس خصوصی زیست شناسی دوازدهم سال 1403 مریم یدالهی تدریس آنلاین و حضوری دانشجوی پزشکی تماس با استاد مشاهده رزومه استاد قیمت […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی علوم و فنون ادبی دوازدهم انسانی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی علوم و فنون ادبی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی 1 دهم خرداد 1402 نوبت عصر همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی ویژه امتحانات نهایی فارسی  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فارسی 1 دهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

5 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب ،
    بسیار عالی بود.
    بخصوص مورد آخر.
    معلم نباید خود را در حد یک دوست صمیمی به شاگرد نزدیک کند. ممکن است دانش آموز از مرز احترام تعدی کند.

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور درسی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
      حتما از صفحه اصلی سایت ما هم دیدن فرمایید و با نقطه نظرات سازندتون به ما کمک کنید.
      http://www.OstadLink.com

    2. درود بر شما
      از اینکه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
      لطفا سایت استادلینک را به دوستان خود معرفی نمایید.
      http://www.OstadLink.com

  2. با سلام و تشکر از شما
    بنده معلم رسمی آموزش و پرورش هستم البته در تهران الان خواستم با سایت و خانواده های متقاضی همکاری داشته باشم اما یه خورده پیچیده س چرا؟؟

    1. درود بر شما
      از اینکه سایت تدریس خصوصی استادلینک را انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم
      جهت ثبت نام به عنوان معلم یا مشاور تحصیلی در سایت استادلینک از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
      http://www.ostadlink.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید