دبیر معلم و استاد حل تکلیف ریاضی در عید نوروز آنلاین | هزینه حل تکالیف نوروزی

دبیر معلم و استاد حل تکلیف ریاضی در عید نوروز آنلاین | هزینه حل تکالیف نوروزی

دبیر معلم و استاد حل تکلیف ریاضی در عید نوروز آنلاین | هزینه حل تکالیف نوروزی

دبیر، معلم و استاد حل تکلیف ریاضی عید نوروز، تمرین ها و سوالات امتحانی مدارس درس ریاضی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، کنکور و دانشگاه در موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین)

حل تکلیف ریاضی رشته ریاضی، تجربی و انسانی

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه حل تکلیف عید نوروز درس ریاضی و حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و امتحانی و همچنین حل سوالات ریاضی کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

شما می توانید با خیال آسوده حل تکلیف ریاضی عید و نوروز تمامی رشته ها (ریاضی، فیزیک، انسانی) خود را از دهم، یازدهم، دوازدهم و کنکور سراسری به ما بسپارید. جهت ارسال تکالیف و قیمت گذاری در شبکه های اجتماعی زیر به ما پیام دهید.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد حل تکلیف ریاضی متوسطه اول

متوسطه اول (راهنمایی) شامل سه پایۀ هفتم، هشتم و نهم می باشد. ریاضی پایه های هشتم و هفتم هر کدام دارای 9 فصل و ریاضی سال نهم متوسطۀ اول دارای 8 فصل می باشد.

اگر شما به مسافرت رفته اید و نیاز دارید تکالیف نوروزی درس ریاضی هفتم، هشتم و نهم متوسطه اول (راهنمایی) خود را در عید نوروز با دقت حل کنید ولی فرصت کافی برای حل تکلیف نوروزی ندارید می توانید از خدمات حل تکلیف آنلاین موسسه تکلاین استفاده ببرید. 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان سال نهم، هشتم و هفتم متوسطه اول و راهنمایی برای حل تکلیف ریاضی عید نوروز می باشد. برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم حل تکلیف ریاضی ابتدایی و دبستان

از مهمترین دروس مقطع ابتدایی و دبستان می توان به درس ریاضی اشاره کرد. مقطع دبستان بسیار حساس بوده و آیندۀ درسی بسیاری از دانش آموزان در این مقطع مشخص می شود.

بنابراین بهتر است در مقطع پایۀ درسی شما تقویت گردد و اگر در درس ریاضی مشکل دارید با گرفتن کلاس خصوصی آنرا برطرف کنید تا در سال های آینده به مشکل برخورد نکنید.

با این حال اگر قصد انجام تکالیف ریاضی عید نوروز را دارید می توانید از خدمات حل تکلیف ریاضی و مشق ریاضی عید نوروز موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

دبیر حل تکلیف ریاضی عید نوروز رشته انسانی

از سخت ترین و مفهومی ترین دروس رشته انسانی می توان به درس ریاضی اشاره نمود که اغلب بچه های رشته ادبیات و علوم انسانی و معارف اسلامی از آن فراری هستند.

دانش آموزان ادبیات و علوم انسانی و معارف اسلامی می توانند از خدمات حل تکلیف ریاضی عید نوروز موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکلیف ریاضی عید نوروز رشته تجربی

ریاضی رشته تجربی در هر سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم دارای 7 فصل ( مجموعاً 21 فصل ) می باشد. از لحاظ محتوایی کتاب ریاضی تجربی سال دهم با کتاب ریاضی بچه های ریاضی فیزیک یکسان بوده و در سال یازدهم و دوازدهم هم 90 درصد شباهت مطالب مشاده می شود.

دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم رشته علوم تجربی توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف ریاضی عید نوروز و تمرین های ریاضی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

معلم حل تکلیف حسابان عید نوروز رشته ریاضی فیزیک

حسابان سال یازدهم و دوازدهم ( حسابان 1 و 2 ) هر کدام شامل 5 فصل و مجموعاً 10 فصل می باشد.

اگر به مسافرت در عید نوروز رفته اید و معلم، استاد و دبیر حسابان به شما تکالیف حسابان زیادی داده و فرصت انجام تکالیف نوروزی حسابان را ندارید، می توانید از خدمات حل تکالیف حسابان عید نوروز موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین) استفاده ببرید.

همچنین شما در این حالت می توانید از خدمات موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل تکالیف حسابان عید نوروز خود را به ما بسپارید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی است.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی هندسه دوازدهم ریاضی دی 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی هندسه رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی شیمی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی هندسه دوازدهم ریاضی شهریور 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی هندسه رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید