بهترین معلم آقا و خانم گسسته اصفهان

بهترین معلم آقا و خانم گسسته اصفهان معلم خصوصی گسسته دوازدهم ریاضی فیزیک در شهر اصفهان

بهترین معلم آقا و خانم گسسته اصفهان

جستجوی بهترین معلمین و اساتید و دبیران آقا و خانم کلاس خصوصی گسسته در شهر اصفهان را از لیست زیر ( لیست بهترین استاد و مدرس خصوصی برتر ریاضیات گسسته اصفهان ) مشاهده نمایید.

بهترین معلم خصوصی گسسته اصفهان آقا

در بخش زیر لیست بهترین اساتید و معلمین ریاضیات گسسته اصفهان ( دبیر آقا و مرد گسسته در شهر اصفهان ) را با چندین سال سابقۀ تدریس خصوصی ریاضیات گسسته در مدارس و آموزشگاه های برتر اصفهان مشاهده می نمایید.

برای اطلاعات بیشتر، شماره تماس و مشاهدۀ رزومۀ آنها، وارد پروفایل استاد شوید و به طور مستقیم با معلم خصوصی خود، کلاس خصوصی ریاضی داشته باشید.

امید نجفی پور
استاد امید نجفی پور

تدریس حضوری و آنلاین

iman-najafi
استاد ایمان نجفی

تدریس حضوری و آنلاین

ali-zahedian
استاد علی زاهدیان

تدریس حضوری و آنلاین

بهترین معلم خصوصی ریاضیات گسسته اصفهان خانم

در بخش زیر لیست بهترین اساتید و معلمین ریاضیات گسسته اصفهان ( دبیر خانم گسسته در شهر اصفهان ) را با چندین سال سابقۀ تدریس خصوصی ریاضیات گسسته در مدارس و آموزشگاه های برتر اصفهان مشاهده می نمایید.

برای اطلاعات بیشتر، شماره تماس و مشاهدۀ رزومۀ آنها، وارد پروفایل استاد شوید و به طور مستقیم با معلم خصوصی خود، کلاس خصوصی ریاضی داشته باشید.

safora-chavoshi
استاد صفورا زارع چاوشی

تدریس حضوری و آنلاین

bahar-mir
استاد بهاره میر

تدریس حضوری و آنلاین

vajihe-mohammadi
استاد وجیهه محمدی

تدریس حضوری و آنلاین

reyhane-seyedi
استاد ریحانه سیدی

تدریس حضوری و آنلاین

نمونه تدریس اساتید خصوصی ریاضیات گسسته

در ویدئوی زیر نمونه تدریس اساتید سایت تدریس خصوصی استادلینک را مشاهده می کنید. برای برگزاری و رزرو کلاس خصوصی ریاضی با بهترین اساتید ریاضی اصفهان می توانید پروفایل آنها را تماشا کرده و مستقیم با آنها در ارتباط باشید.

بهترین کلاس خصوصی گسسته در استادلینک

استادلینک؛ بزرگترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی در کشور می باشد که در آن می توانید لیستی از بهترین اساتید دروس مختلف مدرسه و دانشگاه را مشاهده نمایید.

استاد لینک مجموعه ای از بهترین معلمان، اساتید و دبیران ریاضی، فیزیک، شیمی و تمامی دروس مدرسه و دانشگاه را از سراسر کشور گرد هم آورده است به طوریکه شما می توانید در رنج های قیمتی مختلف و با بهترین اساتید

قیمت کلاس خصوصی ریاضیات گسسته در اصفهان

قیمت کلاس خصوصی ریاضی در اصفهان با توجه به ستاره و تجربۀ استاد خصوصی متفاوت است. شما می توانید برای آگاهی از رنج قیمت کلاس خصوصی گسسته در اصفهان، با خود استاد تماس گرفته و از قیمت کلاس و شرایط آن اطلاع حاصل فرمایید.

برای مشاهدۀ رزومه، شماره، نظر شاگردان قبلی و فیلم نمونه تدریس وارد پروفایل استاد خصوصی مورد نظر خود شوید. برای اینکار کافی است روی دکمۀ «شاهده پروفایل»ضربه بزنید.

مدت کلاس خصوصی گسسته چقدر است؟

مدت برگزاری کلاس خصوصی ریاضی توسط معلمین، دبیران و اساتید ریاضی اصفهانی با توجه به توافق شما و آن استاد انجام می شود ولی به طور معمول مدت کلاس به شرح زیر می باشد:

  • ریاضی ابتدایی: مدت کلاس خصوصی ریاضی از 60 تا 70 دقیقه می باشد.
  • ریاضی متوسطه اول و دوم: حدود 75 الی 80 دقیقه
  • ریاضی کنکور: حدود 80 الی 90 دقیقه

نحوه پرداخت هزینه کلاس خصوصی گسسته

شما می توانید هزینۀ کلاس خصوصی ریاضی خود را به دو صورت پرداخت نمایید.

  1. پرداخت مستقیم به خود استاد در انتهای کلاس
  2. پرداخت از طریق سیستم پرداخت امن سایت استادلینک

 

به چند نکتۀ زیر توجه فرمایید:

  1. به هیچ تا زمانی که شناخت کافی از استاد پیدا نکرده اید، هزینۀ چندین جلسۀ کلاس خصوصی را به صورت پیش پرداخت واریز نکنید.
  2. در جلسۀ اول، برای اطمینان دو طرفه، 50% هزینه را قبل از کلاس ( در صورت درخواست استاد ) و مابقی آنرا در حین کلاس واریز فرمایید.
  3. ترجیحاً از سیستم پرداخت امن سایت استادلینک برای امنیت بخشیدن به هزینه های خود استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی شهریور 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی تجربی دوازدهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود پاسخنامه تشریحی ماشین های الکتریکی ۱ و ۲ کنکور ارشد ۱۴۰۲ رشته مهندسی برق در سایت جستجوی استاد خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک سایت استادلینک باز هم مثل هر سال مغتخر است که اولین پاسخنامه تشریحی حل سوالات ماشین های الکتریکی کنکور کارشناسی ارشد برق را خدمت شما عزیزان داوطلب کنکور ارشد و دکتری […]

نجمین پست پرسش و پاسخ ‌تحت هرشرایطی انتخاب رشته کن! مقاله رو کامل نگاه کن و از این فرصتی که در اختیار داری کامل استفاده کن

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید