بهترین معلم دبیر و استاد حل تکالیف شیمی عید نوروز تضمینی

بهترین استاد دبیر و معلم حل تکالیف شیمی عید نوروز به صورت تضمینی و قیمت مناسب

بهترین معلم دبیر و استاد حل تکالیف شیمی عید نوروز تضمینی

معلم حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس ریاضی 9 نهم متوسطه اول و راهنمایی در موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین)

حل تکالیف شیمی دبیرستان و دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی درس شیمی، حل تکالیف عید نوروز و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات شیمی کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد شیمی (1) دهم حل تکالیف عید نوروز

شیمی یکی از مباحث جدید رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی در متوسطه دوم است. چون شیمی درسی مفهومی، حفظی و همزمان محاسباتی نیز می باشد، برای بسیاری از دانش آموزان حل تکالیف و تمرین های شیمی سخت است.

درس شیمی دهم تجربی و ریاضی شامل مباحث زیر می شود:

  • جدول تناوبی
  • نام گذاری ترکیب های یونی کوالانسی
  • مسائل استوکیومتری و موازنه
  • مسائل محلول ها
 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان سال دهم تجربی و ریاضی برای حل سوالات امتحانی، حل تکالیف شیمی عید نوروز و تمرین ها و کاربرگ های شیمی می باشد.

برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف در شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید.

معلم حل تکلیف و تمرین شیمی (2) یازدهم عید نوروز​

شیمی سال یازدهم، تکمیل کننده مطالب سال دهم بوده و اگر در شیمی دهم ضعیف باشید، حل تکالیف عید نوروز و تمرین های شیمی یازدهم برای شما مشکل خواهد بود..

در شیمی سال یازدهم مباحث زیر را خواهید آموخت:

  1. نامگذاری هیدروکربن ها
  2. اضافه شدن بازده و درصد خلوص به مسائل
  3. گرما شیمی یا ترموشیمی
  4. گروه های عاملی
 

دانش آموزانسال یازدهم ریاضی و تجربی می توانند از خدمات حل سوالات امتحانی، حل تکالیف شیمی عید نوروز و حل تمرین ها و کاربرگ های شیمی موسسه تکلاین استفاده نمایند. 

جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

دبیر حل تکلیف عید نوروز شیمی (3) دوازدهم

از سخت ترین و مفهومی ترین دروس سال دوازدهم رشته ریاضی و تجربی، می توان به شیمی دوازدهم اشاره کرد. بعد از مبحث محلول ها در شیمی دهم، سرفصل های شیمی دوازدهم سخت ترین مباحث شیمی سه سال دبیرستان بوده که می توان به موارد زیر که در سال دوازدهم در شیمی خواهید آموخت اشاره کرد: 

  1. اسید باز
  2. الکتروشیمی
  3. انواع پیوندهای شیمیایی
  4. تعادل شیمیایی
 

اگر پایه ضعیفی در درس شیمی دارید و در حل تکلیف عید نوروز شیمی و تمرین های معلم در درس شیمی مانده اید می توانید پروژه خود را با خیال آسوده به ما بسپارید و از خدمات حل سوالات امتحانی، تکالیف و تمرین های موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین) بهره مند شوید.

استاد حل تکالیف نمونه سوالات امتحانی شیمی نهم

همانطور که می دانید علوم سال نهم متوسطه اول (راهنمایی) شامل 3 فصل شیمی به شرح زیر می باشد:

  1. مواد و نقش آنها در زندگی
  2. رفتار اتم ها با یکدیگر
  3. به دنبال محیطی بهتر برای زندگی
 

اگر در مدارس سطح بالا درس می خوانید حتما با شما کتاب های اضافه کار می شود و شما مطالب شیمی را فراتر از کتاب علوم نهم مطالعه می کنید؛ پس قاعدتا تمرین و تکالیف عید نوروز شما نیز سخت تر و پیچیده تر خواهد بود.

ما در موسسه تکلاین (حل تکلیف آنلاین) حامی شما دانش آموزان عزیز سال نهمی در درس ریاضی، فیزیک و شیمی بوده و شما می توانید با خیال راحت حل تکالیف عید نوروز دروس خود را به ما بسپارید. برای اطلاع از قیمت ها، سوالات خود را به شبکه های اجتماعی ما ارسال نمایید.

استاد حل تکالیف و تست های شیمی کنکورهای آزمایشی

اگر سال دوازدهمی باشید ( یا حتی سال های پایین تر )، در یکی از کنکورهای آزمایشی مانند قلم چی، گزینه 2، گاج، ماز و سنجش شرکت می کنید.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشید که در حل و تحلیل سؤالات دچار چالش شدید شده باشید یا حل و تحلیل این آزمون ها بعنوان تکلیف کلاسی شما در نظر گرفته شده باشد.

شما در این حالت می توانید از خدمات موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی است.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی حسابان 2 دوازدهم ریاضی خرداد 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی فیزیک در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی حسابان رشته ریاضی و فیزیک و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در […]

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی دوازدهم انسانی دی 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با ما […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی علوم و فنون ادبی دوازدهم انسانی شهریور 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی علوم و فنون ادبی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید