سفارش تبلیغ در استادلینک

اپلای به خارج از طریق انتخاب رشته

اپلای به دانشگاه های خارج از طریق انتخاب رشته اصولی

در این مقاله قصد داریم شرایط اپلای و پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور را طریق انتخاب رشته اصولی به صورت کامل و مفصل توضیح دهیم. پس تا انتها همراه استادلینک باشید.

این مقاله توسط تیم مشاوران سایت تدریس خصوصی استادلینک برای شما نوشته شده
و استفاده از آن با ذکر منبع ( سایت استادلینک ) بلامانع است.

استادلینک؛ سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی بوده که با مراجعه به صفحۀ اصلی سایت استادلینک، می توانید لیست بهترین اساتید و مشاوران کشور را مشاهده کرده و رزومه، سابقه تحصیل و کار، نظر شاگردان قبلی، فیلم نمونه تدریس و … آنها را مشاهده کرده و در صورت لزوم به صورت مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنید.

در ضمن می توانید جهت مشاوره در انتخاب معلم خصوصی یا مشاور تحصیلی، از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک، اقدام نمایید و درخواست خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس گیرند.

اپلای از طریق انتخاب رشته


کسانی که قصد دارند بعد از فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک کارشناسی ( لیسانس )، در یک دانشگاه خارج از کشور تحصیل کنند و به اصطلاح قصد اپلای کردن را دارند، انتخاب رشتۀ متفاوتی را دارند. اول از همه باید بدانیم برای اپلای کردن در یک کشور دیگه، به چه فاکتورهایی نیاز هست که در ادامه به صورت مفصل به تمام این موارد اشاره خواهیم کرد.

فاکتورها و شرایط اپلای کردن

در اینجا قصد داریم که پارامترهای مهم برای اپلای به خارج را به ترتیب الویت برای شما عزیزان بیان کنیم.

1- انتخاب رشته دانشگاهی مناسب

اولین قدم برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور، انتخاب نوع رشته مناسب برای مهاجرت تحصیلی است. در ادامه به رشته هایی که در حال حاضر برای اپلای مناسب هستند اشاره خواهیم کرد.


مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی

2- اعتبار و رنک دانشگاه

دومین فاکتور بعد از انتخاب نوع رشته دانشگاهی، رنک و اعتبار دانشگاهی است که در طول دوران کارشناسی ( لیسانس ) در آن تحصیل می کنید.

دانشگاه های دولتی و رشته های روزانه، شبانه و حتی پردیس خودگردان از اعتبارهای خوبی برخوردار هستند و شانس شما را برای تحصیل در خارج کشور بیشتر می کنند.

3- مهارت زبان و نمره آیلتس

اپلای و پذیرش دانشگاهی از طریق انتخاب رشته

داشتن مهارت کافی زبان انگلیسی و نمرۀ بالای آزمون تافل یعنی نمره ای در حدود 6 الی 6/5 نیز از الزامات و مقدمات تحصیل شما در خارج کشور است.


معتبرترین آزمون های رایج زبان

4- مقالات و کارهای پژوهشی دوران تحصیل

مقاله دادن در مجله های علمی معتبر با کمک استاد راهنما، یکی از پارامترهای مهم برای مهارجت تحصیلی و اپلای کردن است.

انتخاب صحیح رشته و دانشگاه برای مهاجرت تحصیلی

با توجه به موارد گفته شده، در حال حاضر که مشغول انتخاب رشته هستید، انتخاب صحیح رشته و دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعاً با وقت گذاشتن و استفاده از کلاس های خصوصی تافل سایت تدریس خصوصی استادلینک، می توانید نمرۀ زبان خود را ارتقاء دهید ولی اگر انتخاب درستی از رشته و دانشگاه نداشته باشید، غیر قابل جبران خواهد بود.

چه رشته هایی به درد اپلای می خورند؟


رشته های مناسب برای اپلای از طریق انتخاب رشته

موضوع بازار کار و مهاجرت تحصیلی دو مقولۀ متفاوت هستند. رشته های ساینس (Science) و رشته های علوم پایه مانند علوم کامپیوتر، ریاضیات، فیزیک، شیمی و … در اکثر دانشگاه های دنیا برای پذیرش تحصیلی طرفدار دارند.

یک سری از رشته ها که پایه خدماتی دارند یا یک سری از رشته هایی که به بوم هر کشور ( مانند حقوق و وکالت ) بستگی دارد، شرایط سخت تری برای تحصیل در خارج از کشور دارند.

توجه کنید که اکثر رشته های مهندسی برای اپلای و پذیرش تحصیلی مناسب هستند و برای اطلاع دقیق تر راجع به این موضوع می توانید از طریق پشتیبانی واتساپ سایت تدریس خصوصی استادلینک، اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا باگ (ایراد فنی) در سایت مشاهده کرده اید؟

ایراداتی که شما به ما انتقال میدهید باعث رشد ما شده و همچنین باعث میشود با کیفیت بالاتری به شما خدمت رسانی کنیم!

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید