دانلود امتحانات نهایی پیش رو

پربازدیدترین و جامع ترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی

پربازدیدترین و جامع ترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی

پربازدیدترین و جامع ترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی

در این مقاله به پربازدیدترین و جامع ترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی می پردازیم که در اکثر شهرها مانند تهران، کرج، اصفهان شیراز، مشهد و … فعالیت تدریس خصوصی دازد.

اگر در حرفۀ تدریس خصوصی ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست و دروس دانشگاهی مشغول باشید، یکی از دغدغه های شما، جذب شاگرد و بهتر دیده شدن است. یکی از راه حل های این دغدغه، درج آگهی تدریس خصوصی خود در اینترنت است.

درج آگهی تدریس خصوصی در استادلینک

یکی از سایت هایی که در زمنیتۀ تدریس خصوصی فعالیت دارد، سایت استادلینک است. شما می توانید به صورت رایگان در سایت استادلینک به عنوان معلم، مشاور و استاد خصوصی ثبت نام کرده و از خدمات سایت استادلینک استفاده نمایید.

پس از ثبت نام در استادلینک، می توانید آگهی خود را در پروفایلتان قرار دهید. همچنین می توانید فیلم نمونه تدریس و جزوه و مقالات خود را نیز برای جذب بهتر شاگرد در پروفایل خود در سایت استادلینک قرار دهید.

استادلینک در زمینۀ تدریس خصوصی از دبستان تا دکتری در رشته های مختلف، فعالیت داشته و تمام طیف های دانش آموزی و دانشجویی را در بر می گیرید و شما این شانس را خواهید داشت که از هزاران بازدید روزانه از آگهی خود بهره مند شوید.

زمینه های فعالیت سایت استادلینک

  • استادلینک در تدریس خصوصی ریاضی از دبستان تا دکتری، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست و تدریس خصوصی زبان و … فعالیت دارد و دروس مهم از مقطع ابتدایی مانند تدریس خصوصی فارسی و تدریس خصوصی علوم را نیز شامل می شود.
  • در زمینۀ تدریس خصوصی دروس دانشگاهی نیز استادلینک، اکثر رشته ها مانند برق، مکانیک، عمران، مهندسی پزشکی و …. و تقریباًٌ تمامی دروس دانشگاهی مانند مدارهای الکتریکی، استاتیک، سیالات و … را شامل می شود. شما اگر مدرس دروس دانشگاهی هستید، می توانید آگهی تدریس خصوصی خود را در سایت استادلینک درج کرده و از خدمات ما بهرمند شوید.

درج آگهی تدریس خصوصی در استادلینک

  • همچنین استادلینک در زمینۀ مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی، کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری فعال بوده و مدرسین این حوزه نیز از درآمد بالایی از طریق سایت استادلینک برخوردارند.
  • اگر تدریس خصوصی زبانهای خارجی مانند تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای مکالمه، تدریس خصوصی فرانسه و …. را انجام میدهنید، می توانید از درآمد بیکران آن لذت ببرید. کافی است آگهی تدریس خصوصی خود را در سایت استادلینک درج نمایید تا شاگردان بسیار به شما معرفی شوند.
  • استادلینک همچنین برای سایر فعالیت های فرهنگی هنری مانند آموزش نقاشی، آموزش موسیقی و … نیز فعالیت داشته و اگر از اساتید این حوزه هستید نیز می توانید از خدمات استادلینک استفاده نمایید.

آموزش نحوه نگارش متن آکهی تدریس خصوصی

برای جذب شاگرد خصوصی بیشتر هنگام درج آگهی تدریس خصوصی، به نکات زیر توجه نمایید:

  1. متن آگهی شما جذاب، قانع کننده و صادقانه باشد.
  2. اگر افتخارات تحصیلی خاضی مانند رتبۀ کنکور برتر یا سابقۀ تدریس در مدارس خاص را دارید، حتماً درج کنید.
  3. جمله بندی آگهی و رزومۀ شما درست و با علائم نگارشی باشد.
  4. از آخرین عکس پرسنلی خود با پوشش مناسب استفاده کنید.
  5. سابقۀ تدریس خود را درج کنید.
  6. تمام بخش های پروفایل خود در سایت استادلینک مانند ارسال فیلم ویدئوی آموزشی، ارسال جزوه و نمونه سوالات خود را قرار دهید.
  7. در صورت امکان، آدرس شمارۀ ثابت و شمارۀ خط دائم خود را درج کنید.

توجه داشته باشید فرض کنید که شما اولیای یک دانش آموز هستید و بدون شناخت اولیه از شما و تنها با دیدن متن آگهی تدریس خصوصی شما و تماشای فیلم معرفی و نمونه تدریس، قرار است اعتماد اولیۀ آن خانواده را جلب کنید. پس حداکثر تلاش خود را داشته باشید که موارد گفته شده با به نخو احسنت انجام دهید.

مقالات مرتبط:

بهترین نرم افزارها برای تولید محتوای آموزشی معلمین

چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

 

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی دوازدهم شهریور 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی و انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فارسی دوازدهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی 1 دهم خرداد 1402 نوبت صبح همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی ویژه امتحانات نهایی فارسی  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فارسی 1 دهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل […]

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 3 دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 8 =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید