تولید محتوا حرفه ای برای اساتید و معلمان | آن آرت استودیو

آن آرت استودیو - آنارت استودیو - آن، سپر زمان شما

تولید محتوا حرفه ای برای اساتید و معلمان | آن آرت استودیو

آن آرت استودیو؛ تولید محتوا، تدوین و عکس برداری حرفه ای، استودیوی کامل با تمام تجهیزات برای تدریس اساتید و معلمان و دبیران محترم شهر اصفهان – آن، سپر زمان شما

خدمات آن آرت استودیو

آن آرت استودیو با سابقۀ چندین سالۀ خود مفتخر است خدمات زیر را برای اساتید شهر اصفهان و دبیران و معلمان سراسر کشور ارائه نماید. شعار ما در آنارت استودیو این است: « آن، سپر زمان شما » بدین معنا که با آن آرت استودیو در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایید.

تخفیف ویژۀ اساتید استادلینک

عکس برداری حرفه ای

یک عکس، گویای هزار جمله است. یکی از معرفی های اولیۀ هر شخص به هر مجموعه، ارسال رزومه و به همراه تصویر است. ما در آنارت استودیو، با خدمات تصویر برداری، شما را بی نیاز از عکس های صفحات مجازی، پروفایل ها و … می کنیم. هر آنچه که شما اساتید و دبیران محترم نیاز دارید در آن آرت استودیو موجود است.

آن آرت استودیو

آن آرت استودیو

آدرس: شیخ صدوق جنوبی خیابان پرواز

شماره تماس : 09133116501

تصویر برداری و فیلم برداری از تدریس شما

یکی از بهترین راه های معرفی شما به عنوان یک دبیر حرفه ای، تولید محتوای ویدئویی است و از بین تمام حالات، جلوی دوربین آمدن شما یکی از بهترین گزینه ها است. ما در آن آرت استودیو علاوه بر داشتن امکانات فیزکی از جمله:

  1. قلم نوری
  2. تلویزیون لمسی و قلم دار
  3. استودیوی حرفه ای ضبط صدا
  4. استودیوی حرفه ای ضبط فیلم با بهترین دوربین های روز دنبا
  5. و …

در کنار شما برای ادیت حرفه ای و تحویل به موقع پروژه های شما هستیم. آن سپر زمان شما 

آن آرت استودیو - تولید مجتوا برای معلمین و اساتید
آن آرت استودیو

آن آرت استودیو

آدرس: شیخ صدوق جنوبی خیابان پرواز

شماره تماس : 09133116501

ساخت و پشتیبانی حرفه ای سایت

یکی از بهترین حالات های معرفی شما به عنوان یک دبیر حرفه ای، داشتن یک وبسایت حرفه ای از رزومه؛ خدمات و محصولات خود می باشد. در آن آرت استودیو می توانید از خدمات ساخت سایت حرفه ای با قالب اختصاصی و پشتیبانی حرفه ای بهره مند شوید و با داشتن یک سایت حرفه ای و تولید دوره در استودیوی آنارت، محصولات و خدمات خود را بهتر به دیگران معرفی نمایید.

همچنین علاوه بر خدمات ساخت و پشتیبانی سایت، ما در کنار شما برای تولید محتوا و سئو در موتورهای جستجو هستیم. آن، سپر زمان شما

تولید محتوا و پشتیبانی اینستاگرام

یکی از روش های جذب شاگرد علاوه بر ثبت نام در سایت تدریس خصوصی استادلینک، فعالیت در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، یوتیوب و آپارات است.

در استودیوی آن آرت شما می توانید علاوه بر استفاده از فضای مناسب با تمامی امکانات برای تولید محتوای، از خدمات ما برای بازدید بیشتر و استراتژی تولید محتوا بهره مند شوید.

طراحی لوگو و لوگو موشن

شما اساتید و معلمین عزیز سایت تدریس خصوصی استادلینک می توانید از خدمات ساخت لوگو، لوگو موشن، 3D موشن و 2D موشن آن آرت استودیو با تخفیف ویژه استفاده کنید.

آن آرت استودیو

آن آرت استودیو

آدرس: شیخ صدوق جنوبی خیابان پرواز

شماره تماس : 09133116501

همکاری آن آرت استودیو و استادلینک

تخفیف ویژۀ اساتید استادلینک

اساتید سایت تدریس خصوصی استادلینک می توانند از خدمات سایت آن آرت استودیو با تخفیف ویژه استفاده نمایند.برای اسم منظور واژۀ  « آنارت لینک » را به شمارۀ زیر پیامک کرده تا از شرایط خدمات و تخفیف های آن آرت مطلع گردید.

آن آرت استودیو

آن آرت استودیو

آدرس: شیخ صدوق جنوبی خیابان پرواز

شماره تماس : 09133116501

برای داشتن یک تدریس حرفه ای و پولساز از خدمات آنارت استفاده کرده و به سرعت و در کمترین زمان به درآمد بالا و بهترین نتایج برسید.

شعار ما در آنارت استودیو این است: آن، سپر زمان شما

اساتید استادلینک با خدمات آن آرت یک سر و گردن از دیگران قوی تر و بهتر خواهند درخشید. در آن آرت منتظر شما هستیم.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی شیمی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی خرداد 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی جغرافیا 3 دوازدهم انسانی دی 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جغرافیا 3 رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید