حسین طاهری بیزینس کوچ | بیزینس مَستر | آموزش کسب و کار

حسین طاهری بیزینس کوچ | بیزینس مَستر | آموزش کسب و کار

حسین طاهری بیزینس کوچ | بیزینس مَستر | آموزش کسب و کار

حسین طاهری مدرس جامع‌ترین دوره کسب‌وکار از نگاه مدیران و کارآفرینان برتر کشور | دوره اورانیوم | بیزینس کوچینگ | بیزنس مستر | هکر رشد و فروش دوره اورانیوم

حسین طاهری برگزار کننده دوره اورانیوم

حسین طاهری بیزینس کوچ و مربی معروف رشد کسب و کار در شهر اصفهان می باشد. وی متخصص هک رشد و خالق دوره اورانیوم می باشد. از جمله آثار و دوره های حسین طاهری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروش و معرفی دوره اورانیوم حسین طاهری

دوره آموزشی یکساله جامع اورانیوم دوره یکساله آموزشی و انتقال تجربه خلق کسب‌ و کار و تجارت بی‌همتا 20 هفته 80 جلسه تخصصی 160 ساعت آموزش 4380 نکته کلیدی است.

با شرکت در دوره جامع اورانیوم حسین طاهری دیگر مدیر سابق نخواهید بود و کسب کار شما با رشد انفجاری و مداوم همراه خواهد شد. دوره اورانیوم را می توانید با تخفیف ویژه از سایت استادلینک تهیه نمایید.

فروش و معرفی دوره جامع بیزنس مستری حسین طاهری

دوره جامع آموزش بیزنس مَستری برای اولین بار در ایران قرار است تسلط شما را به ابزارها و مهارت‌های اصلی شما در هرحوزه کسب‌وکار هستید؛ بالا ببرد تا بتوانید چابکی خود را بالا ببرید و با اطمینان بیشتری قدم بردارید.

قیمت دوره بیزس مستری استاد طاهری 21 میلیون 800 بوده که می توانید آنرا با تخفیف ویژه از سایت استادلینک تهیه فرمایید.

تخفیف ویژۀ طراحی سایت

فروش و معرفی دوره جامع جدول تناوبی کسب و کار حسین طاهری

جامع‌ترین جدول تسلط و رشد کسب‌ و کار که تمامی عناصر رشد برای یک کسب‌وکار در آن موجود می باشد. جدول تناوبی رشد کسب و کار دارای 70 عنصر بوده که شما تنها با انجام 5 مورد آن خالق یک کسب و کار پویا خواهید شد.

قیمت دوره جدول تناوبی کسب و کار استاد طاهری حدود 8 میلیون بوده که می توانید آنرا با تخفیف ویژه از سایت استادلینک تهیه فرمایید.

فروش دوره جدول تناوبی رشد کسب و کار حسین طاهری

فروش و معرفی دوره مارتن حسین طاهری

شلیک به سمت یک ​هدف درست و از قبل برنامه ریزی شده. چیزی که همیشه به آن فکر می‌کنیم ولی چون اهرمی نداریم که ما را برای رسیدن ترغیب کند عقب نشینی را انتخاب می کنیم. با این دوره به  پیروزی در مسیر اهداف خود خواهید رسید.

قیمت دوره مارتن استاد طاهری حدود 5 میلیون بوده که می توانید آنرا با تخفیف ویژه از سایت استادلینک تهیه فرمایید.

تخفیف ویژۀ تولید محتوا

فروش و معرفی دوره خلع سلاح حسین طاهری

فروش و بازاریابی دارای ابعاد مختلفی است که هر فروشنده باید اصول آن را به خوبی فرابگیرد. در دوره خلع سلاح حسین طاهری، تمام نکات لازم برای اینکه مشتری در برابر قیمت مقاومت نکند را خواهید آموخت.

قیمت دوره کارگاه خلع سلاح مشتری استاد طاهری حدود 1.5 میلیون بوده که می توانید آنرا با تخفیف ویژه از سایت استادلینک تهیه فرمایید.

فروش دوره خلع سلاح مشتری حسین طاهری https://hosseintaheri.ir/

فروش و معرفی دوره خلع سلاح حسین طاهری

تولید محتوا و توزیع محتوا یکی از مهم ترین کارهای مهم در یک کسب و کار است. در دوره پازل حسین طاهری، تمام نکات لازم برای تولید محتوای حرفه ای را خواهید آموخت.

قیمت دوره اکسیژن استاد طاهری حدود 1.3 میلیون بوده که می توانید آنرا با تخفیف ویژه از سایت استادلینک تهیه فرمایید.

حسین طاهری کیست؟

تخفیف ویژۀ مشاوره کسب و کار

حسین طاهری ، مَستر کسب‌وکار و متخصص هک رشد، بنیانگذار آژانس تبلیغات ۱۲۸ بامجوز رسمی وزارت ارشاد و موسس آموزشگاه آزاد حسین طاهری با مجوز سازمان فنی‌حرفه‌ای و تاکنون مدیریت فنی و مشاوره بسیاری از پروژه های اثربخش تبلیغاتی را بر عهده داشته است.

نگرش ویژه وی در ارتباطات تصویری و تبلیغات باعث شد تا بسیاری از شرکتهای معتبر از دیدگاه های وی در کمپین های تبلیغاتی و استراتژی های بازاریابی خود استفاده نموده و خود را به عنوان موفق ترین برند های صنعت به جامعه و مخاطبان هدف خود معرفی نمایند.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی شهریور 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی شهریور 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 3 دوازدهم تجربی و ریاضی دی 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید