دانلود امتحانات نهایی پیش رو

چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

چگونه در خانه زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

در این مقاله به صورت کامل در مورد آموزش زبان انگلیسی در خانه و راه یادگیری زبان در منزل با تقویت 4 مهارت اصلی را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

این مقاله توسط اساتید زبان انگلیسی سایت تدریس خصوصی استاد لینک برای شما عزیزان تهیه شده است.

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم و مشاور خصوصی در سراسر کشور بوده که با مراجعه به صفحه اصلی سایت استادلینک، می توانید لیست بهترین اساتید زبان انگلیسی به همراه رزومخ و فیلم تدریس آنها را مشاهده کرده و مستقیم با آنها ارتباط بگیرید.

اهمیت یادگیری زبان اتگلیسی

اهمیت یادگیری زبان اتگلیسی

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی بوده و در اکثر کشورها، به عنوان زبان دوم پذیرفته شده است. اگر بخواهید در کار خود پیشرفت کنید، بخواهید مهارت های جدید را به صورت رایگان از یوتیوب بیاموزید و … حتماً حتماً به زبان انگلیسی احتیاج دارید.

زبان انگلیسی مجموعه ای از چندین مهارت است و یادگیری آنها نیاز به وقت و تمرین و ممارست شما دارد که در ادامۀ این مقاله روش هایی برای مطالعه آن در منزل به شما توسط اساتید زبان انگلیسی سایت استادلینک، ارائه می شود.

تقویت چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی در منزل

تقویت چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی در منزل

یادگیری زبان انگلیسی در منزل کمی متفاوت تر از یادگیری آن در محیط آکادمیک است. در خانه برای یادگیری مستمر و اصولی زبان و کاستن از تنبلی یادگیری آن روش های زیر را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم:

1- استفاده از معلم خصوصی زبان

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، نیاز دارید در ابتدای کار با یک مشاور زبان انگلیسی یا یک معلم خصوصی زبان صحبت کنید تا او به شما نقشۀ راه یادگیری زبان را بیاموزد و منابع و روش مطالعۀ هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی را برای شما مشخص کند.

اگر نیاز به مشاور یا معلم خصوصی زبان انگلیسی با قیمت مناسب دارید، می توانید از اساتید زبان سایت تدریس خصوصی استادلینک استفاده نمایید. برای این منظور کافی است به صفحه اصلی سایت استادلینک مراجعه کنید با از طریق پشتیبانی واتساپ اقدام نمایید.

2- استفاده ار پکیج های آموزش زبان انگلیسی

پکیج ها و دوره های غیر حضوری یادگیری زبان نیز یکی دیگر از روش هایی است که با آن می توانید زبان را در خانه بیاموزید. البته بهتر است قبل از استفاده از هر بستۀ آموزشی زبان، توسط استاد آن دوره ارزیابی شوید و با توجه به سطح شما، دورۀ آموزشی مناسب معرفی شود.

برخی اساتید زبان سایت تدریس خصوصی استادلینک نیز دارای دوره های آنلاین یا غیر حضوری هستند که با مراجعه به پنل اساتید زبان می توانید از قیمت و مدت زبان و … اطلاعات مناسبی را دریافت کنید.

3- استفاده از کلاس های آنلاین یادگیری زبان

یکی از بهترین روش ها که هم در منزل زبان را آموزش می بینید و هم دغدغۀ رفت و آمد یا هزینۀ بالای کلاس را نخواهید داشت، گرفتن کلاس خصوصی یا گروهی زبان انگلیسی به صورت آنلاین است.

با این روش شما هم به صورت مستمر در یادگیری زبان هستید و هم در محیط تعاملی با دیگران قرار می گیرید و تمامی مهارت های 4 گانه زبان شما تقویت می شود. توجه کنید که اساتید زبان سایت استادلینک، کلاس های خصوصی و گروهی آموزش زبان را نیز ارائه می کنند.

کیفیت و مدت یادگیری زبان انگلیسی در خانه

در قسمت بالا برخی از مهم ترین روش های یادگیری زبان در منزل را معرفی کردیم. بسته به اینکه شما از کدام روش یادگیری زبان استفاده می کنید و اینکه چقدر علاقه و اشتیاق به یادگیری زبان نشان می دهید و همچنین مدت زمانی که در روز صرف یادگیری زبان می کنید، مدت یادگیری متفاوت می شود.

به طور مثال اگر 12 ماه به روش کاملاً خودخوان و با داشتن منابع مناسب و دانستن روش مطالعه هر مهارت زبان، روز 3 ساعت تمرین داشته باشید، می توان گفت در این مدت به سطح متوسط زبان (intermediate) خواهید رسید و البته این اعداد برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در خانه

به طور کلی، امر آموزش یک امر زمان بر و همراه با تمرین و تکرار است و تقریباً را میان بری برای آن وجود ندارد. البته می توان با تکنیک هایی که معمولاً معلم های زبان استفاده می کنند، امر یادگیری زبان را آسان و لذت بخش کرد.

یکی از روش هایی که به سرعت یادگیری زبان شما در خانه کمک می کند، گرفتن معلم خصوصی زبان است که یا به صورت حضوری یا به صورت مجازی و آنلاین شما را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کند.

تکنیک های آموزش زبان انگلیسی در خانه

تکنیک های آموزش زبان انگلیسی در خانه

در این بخش با تکنیک های آموزش زبان انگلیسی در منزل آشنا می شوید که با رعایت آنها می توان گفت به هدف خود خواهید رسید.

1- استفاده ار تکنولوژی ها روز

از بزرگترین دانشگاه دنیا یعنی یوتیوب و کلاً اینترنت غافل نشوید. مرتب خود را در معرض مقالات انگلیسی، فیلم و ها و سریال ها و کتاب های انگلیسی قرار دهید.

همچنین شما می توانید از اپلیکیشن های موبایل مانند MemRise و … نیز برای یادگیری زبان استفاده نمایید.

2- هدف خود را مشخص کنید

اگر در انجام هر کاری، هدف از انجام آنرا ندانید، در بلند مدت خسته و بی انگیزه خواهید شد. هدف خود از یادگیری زبان انگلیسی را مشخص کنید و همچنین پس از راهنمایی از یک معلم خصوصی با تجربه زبان، مدت زمانی را برای یادگیری هر بخش زبان مشخص کنید.

3- پایبند بودن به اهدف و برنامه یادگیری زبان

پس از تعیین هدف و محدود کردن زمان یادگیری هر بخش و مشورت گرفتن از یک مشاور زبان انگلیسی، نیاز است یه هدف مشخص شده و زمان یادگیری خود پایبند باشید.

برای اینکه به هدف خود پایبند باشید برای خود تشویق و تنبیه مشخص کنید و خود را ملزم به اجرای آن بدانید یا از شخص دیگری مانند معلم خصوصی زبان انگلیسی بخواهید بر عملکرد شما نظارت داشته باشد.

4- تیم یادگیری زبان انگلیسی ایجاد کنید

شما می توانید از اعضای خانواده و یا دوستان خود بخواهید که همراه شما زبان را بیاموزند و به قول اهالی ورزش برای خود یک یا چند حریف تمرینی ایجاد کنید.

به حریف تمرینی خود چیزهایی که بلد هستید را بیاموزید و همچنین تقسیم وظایف کنید و سعی کنید به صورت پویا و مانند کلاس های گروهی زبان و مشارکتی مطالب را دوره کنید و با هم مکالمه و تمرین داشته باشید.

5- به انگلیسی گوش کنید و صحبت نمایید

برای بهبود تلفظ خود می توانید صدای خود را ضبط کرده و بارها اینکار را انجام داده تا تلفظ شما اصلاح شود. مدام خود را در معرض آهنگ ها و فیلم های انگلیسی قرار دهید و سعی کنید با شخص انگلیسی زبان در اینستاگرام، فیسبوک و … دوست شوید و با او مکالمه صوتی یا تایپی داشته باشید.

6- استفاده از کتاب های انگلیسی مناسب

از یک شخص با تجربه مانند معلم خصوصی زبان انگلییسی سایت استادلینک می توانید کمک بگیرید که پس از تعیین سطح شما، کتاب های مناسب را به شما معرفی کند.

در این بخش چندکتاب آموزش زبان انگلیسی در خانه یا خودخوان مشهور را هم به شما معرفی می کنیم:

  • ‌کتاب Practical English Usage– گرامر
  • سری کتاب Vocabulary In Use – آموزش لغات زبان انگلیسی
  • سری کتاب Tactics for listening – تقویت لیسینیگ
  • سری کتاب Speakout – تقویت اسپیکینگ
  • سری کتاب Longman Academic Writing Series – آموزش رایتینگ
  • کتاب 504 لغت پرکاربرد – آموزش لغات

اغلب این کتاب ها را می توان به کمک اپلیکشن های موبایلی دانلود کرد و همواره همراه خودتان داشته باشید.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در خانه چگونه است؟

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در خانه چگونه است؟

امروزه اکثر والدین به یادگیری زبان انگلیسی فرزند خود از سنین کم توجه زیادی دارند. کودکان با توجه به ذهن بازتر و مشغلۀ کمتر و همچنین انعطاف پذیری بالاتر در زمینۀ یادگیری سریع تر و قوی تر عمل می کنند و توصیه می شود حتماً آنها را از سنین کم در کلاس های زبان انگلیسی قرار دهید.

برای یادگیری بهتر زبان فرزند خردسال خود، می توانید موارد زیر را رعایت کنید:

  1. برای او انیمیشن های زبان اصلی بگذارید.
  2. حروف و اعداد انگلیسی را با او تمرین کنید.
  3. مدام او را در معرض تشویق به صحبت کردن به انگلیسی قرار دهید.
  4. برای او آهنگ های کودکانه و سادۀ انگلیسی پخش کنید.
  5. و …

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

یادگیری زبان انگلیسی ( آیلتس و تافل ) برای مهاجرت

اگر قصد مهاجرت کاری، تحصیلی و … به یک کشور انگلیسی زبان را دارید. نیاز به داشتن یک مدک بین المللی زبان مانند آیلتس، تاقل، GRE و … دارید. البته شایان ذکر است که بیشتر دانشگاه ها معتبر در کشورهای غیر انگلیسی زبان مانند کشور آلمان، به زبان انگلیسی نیز تدریس می کنند.

یکی از روش های سریع جهت آمادگی برای این آزمون ها، استفاده از اساتید زبان انگلیسی سایت تدریس خصوصی استادلینک است.

مقالات مرتبط:

دانلود سوالات امتحان نهایی زبان سال دوازدهم

دانلود سوالات هماهنگ استانی زبان سال نهم

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی 1 دهم تجربی و ریاضی 26 خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی 1 دهم 26 خرداد 1403 برای دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی 1 دهم 26 خرداد 1403 همراه با جواب و […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی خرداد 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم تجربی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی زیست رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید