پاسخنامه قلمچی، گاج، گزینه دو، سنجش قبل از آزمون | خرید و فروش کلید آزمون

پاسخنامه قلمچی، گاج، گزینه دو، سنجش قبل از آزمون

پاسخنامه قلمچی، گاج، گزینه دو، سنجش قبل از آزمون | خرید و فروش کلید آزمون

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون قلمچی، گاج، گزینه دو و سنجش قبل از آزمون – چرا عده ای از دانش آموزان به دنبال پیدا کردن پاسخ سوالات آزمون های آزمایشی قبل از برگزاری آزمون هستند؟

تذکر: استادلینک یکی از سایت های برتر جستجوی معلم خصوصی و مشاور درسی در سراسر کشور بوده و مطالب ارائه شده در این بخش برای آگاهی داوطلبان کنکور و خانواده های آنها در سال پر مخاطرۀ کنکور می باشد.

جهت برقراری ارتباط با مشاورین درسی و کنکوری برتر سایت استادلینک، چهار مشاور برتر سایت برای شما به نمایش گذاشته شده اند که می توانید با مراجعه به پروفایل و خواندن سوابق آنها، از آنها در سال کنکور و تمامی مراحل تحصیل مشاوره بگیرید.

توجه: استفاده از مطالب سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک با درج نام منبع ( سایت استادلینک ) بلامانع می باشد.

امید نجفی پور
استاد امید نجفی پور

تدریس حضوری و آنلاین

امین مرجوی - مشاور انتخاب رشته در اصفهان
استاد امین مرجوی

تدریس حضوری و آنلاین

محمد نیکنام - مشاور تحصیلی در اصفهان
استاد محمد نیکنام

تدریس حضوری و آنلاین

مهدی آهنگران مشاور درسی
استاد مهدی آهنگران

تدریس حضوری و آنلاین

خرید پاسخنامه قلمچی قبل از آزمون

آزمون قلمچی یکی از پر مخاطب ترین و پر جمعیت ترین آزمون های آزمایشی در کشور می باشد که گروهی وسیعی از دانش آموزان را شامل می شود. همین امر باعث رقابت شدید دانش آموزان در این آزمون می شود ولی متاسفانه چند سالی است که عده ای کلیدها و پاسخنامه آزمون قلمچی را قبل از برگزاری آزمون به فروش می رسانند.

تأسف تر از آن نیز عده ای از دانش آموزان اقدام به خرید این پاسخنامه ها می کنند که می توان از دلایل آن به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اغنا کردن خانواده ها برای درس خوان جلوه دادن خود
  2. رقابت شدید با دوستان و همکلاسی ها برای رتبه برتر شدن در مدرسه و …
  3. کاهش استرس حین آزمون

فروش پاسخنامه گزینه دو قبل از آزمون

آزمون گزینه دو پس از آزمون قلمچی یکی از پرمخاطب ترین آزمون های آزمایشی است که انصافاً هم هزینۀ مناسب و هم خدمات خوبی را به دواطلبان و دانش آموزان ارائه می کند. از ویژگی های مثبت آزمون گزینه 2 نسبت به سایر آزمون ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سه هفته یکبار برگزار شدن آزمون که این امر باعث افزایش بازدهی داوطلبان خواهد شد.
  2. تحلیل کارنامه با نمودارهای بینظیر و فوق العاده
  3. نداشتن خدمات اضافه و هزینه بردار و گاهاً بی فایده مانند فروش کتاب، پشتیبان و …
  4. استاندار بالاتر سوالات آزمون گزینه 2 و مشابهت بیشتر آن با سوالات کنکور در بین سایر آزمون های آزمایشی

 

متأسفانه در چند وقت اخیر پاسخنامه و کلیدهای آزمون گزینه 2 نیز مانند سایر آزمون ها در معرض فروش قبل از آزمون توسط عده ای سودجو قرار گرفته است.

فروش پاسخنامه گاج قبل از آزمون

خرید و فروش سوالات و پاسخنامه و کلید آزمون قلمچی، گزینه 2، گاج و سنجش قبل از آزمون

یکی از نوپاترین آزمون های آزمایشی در بین سایر آزمون های معرفی شده در مقالۀ سایت تدریس خصوصی استادلینک، آزمون های آزمایشی گاج می باشد. این آزمون نیز با داشتن سؤالات استاندارد و جذاب کم کم راه خود را بین داوطلبان و مدارس باز کرده است.

آزمون گاج نیز هرچند کمتر دچار معضل فروش پاسخنامه و کلیدهای سوالات قبل از برگزاری آزمون شده است. شاید عده ای از شما سؤال کنید که خرید پاسخنامه سوالات توسط داوطلبان فقط به خود او ضرر می زند ولی در واقعیت اینگونه نیست. در ادامه به زیان های فراوان خرید و فروش پاسخنامه و کلید سوالات قبل از آزمون اشاره می کنیم.

  1. غیر واقعی شدن ترازها و رتبه بندی ها در آزمون
  2. افسرده شدن داوطلبانی که صادقانه در حال درس خواندن بوده و تلاش برای کسب تراز خوب دارند.
  3. کاهش اعتبار آزمون آزمایشی
  4. کاهش داوطلبان و دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور و ادامه تحصیل داشته باشند.

خرید پاسخنامه آزمون سنجش قبل از برگزاری آزمون

سازمان سنجش خود مجری برگزاری آزمون های سراسری و کنکور در ایران است. با این حال شرکتی به نام تعاونی سازمان سنجش برای برگزاری آزمونهای آزمایشی تاسیس کرده است.

4 آزمون جامع سنجش یکی از پرمتقاضی ترین آزمون های آزمایشی کشور است که داوطبان به امید آنکه سؤالات آن شبیه سوالات کنکور باشد در آن شرکت می کنند.

متأسفانه سوالات آزمون سنجش نیز در معرض فروش قبل از آزمون قرار داد و یکی از دلایل آن ارسال زودهنگام سوالات به مدارس و حوزه های برگزاری آزمون سنجش است.

داغ‌ترین مطالب روز

لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور انسانی اردیبهشت 1403 ( کنکور نوبت اول رشته علوم انسانی 1403 ) همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + دانلود سوالات کنکور داخل و خارج رشته انسانی 1403 توجه: گردآوری مطالب این بخش توسط تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک انجام شده و استفاده از مطالب آن با ذکر نام منبع ( […]

قسمت اول فیلم انیمیشنی آموزش مثلثات سال یازدهم به زبان ساده ویژه رشته ریاضی و تجربی به همراه حل تمامی سوالات کتاب درسی و نکات امتحانی و کنکوری مثلثات این فیلم آموزشی توسط تیم اساتید ریاضی سایت تدریس خصوصی استادلینک تهیه شده و استفاده از آن با ذکر منبع (استادلینک) بلامانع می باشد. سایت جستجوی […]

دانلود سوالات امتحان نهایی علوم اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی دی 1397 ( هویت اجتماعی ) همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی علوم اجتماعی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

12 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید