دانلود امتحانات نهایی پیش رو

هدیه روز معلم

بهترین هدیه روز معلم چیست؟ - سایت استادلینک

هدیه روز معلم

همۀ ما شاید تا به حال این جمله را شنیده باشیم که شغل معلمی مانند شغل انبیاست. از این رو تکریم و برزگداشت روز معلم از اهمیت بالایی برخودار است.

در این مقاله که به قلم سایت تدریس خصوصی استادلینک برای شما عزیزان تهیه شده است پیشنهاداتی برای شما ارائه کرده ایم.

بهترین کادوی روز معلم

شاید این جمله را بارها از معلم خود شنیده باشید که پیشرفت و موفقیت تحصیلی شما برای آنها بهترین هدیه و کادو است. این امر واقعاً ضیحیح است. اگر در طول سال تحصیلی فرد منظم و با اخلاقی در کلاس بوده باشید و درس معلم خود را به خوبی خوانده باشید، بهترین هدیه را به معلم خود داده اید.

سعی کنید در روز معلم حتی شده یک کارت پستال به معلم خود بدهید تا از شما یادگاری داشته باشد. با معلم خود عکس تکی یا دسته جمعی بگیرید و حتماً آن عکس را چاپ کرده و قاب شده به معلم خود هدیه دهید.

کادوی روز معلم مردانه

بسته به بودجۀ خود می توانید کادوهای مختلفی برای معلم خود تهیه کنید. معمولاً دانش آموزان و دانشجویان در هفتۀ معلم به معلم و استاد خود ست کمربند و کیف چرم، ست خودکارهای رنگی، کارت هدیه بانکی، پیراهن و کفش و … هدیه می دهند.

حتماً علاوه بر کادو و گل که برای معلم و استاد خود در روز معلم تهیه می کنید با او عکس بادگاری بگیرید و قاب آنرا همراه با تاریخ و اسم مدرسه و کلاس و خودتان، به معلمتان هدیه دهید.

کادوی روز معلم زنانه

کادوی روز معلم - استادلینک

خانم ها معمولاً عاشق وسایل براق و زیبا هستند. می توانید به معلم خود مانتو، کیف، کفش، کارت هدیه بانکی و … هدیه دهید. اگر سردرگم در تهیه کادو هستید بهترین گزینه کارت بانکی است.

معلم های خانم معمولاً با احساس تر بوده و با دانش آموزان و شاگردان دختر خود، ارتباط صمیمی تری برقرار می کنند. سعی کنید علاوه بر کادوی و گلی که به معلم خود می دهید، نامه و کارت پستال و عکس خودتان در کنار معلم را نیز به او بدهید. چه بسا این بخش از کادوی شما برای معلمتان جذاب تر نیز باشد.

کادوی ارزان قیمت روز معلم

معمولاً در هفتۀ معلم، فروشگاه های اینترنتی مانند دیجیکالا، روی محصولات خود تخفیف ویژه ای قرار می دهند. شما می توانید از موقعیت استفاده کرده و کادوی شیک و ارزان قیمتی برای معلم خود تهیه کنید.

همچنین لازم نیست تک تک دانش آموزان یک کلاس کادوی جداگانه ای به معلم خود دهند. می توانید با دوستان خود اشتراکی یک کادوی ارزشمند برای معلم خود تهیه کنید و به او هدیه دهید ولی به صورت جداگانه حتماً برای معلم خود یک نامه بنویسید و عکس یادگاری قاب شدۀ خود و او را به معلمتان هدیه بدهید.

کادوی شیک برای روز معلم

اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید، می توانید کادوهایی مانند قلم نوری، گوشی، کیف و کفش مارک و … هدیه های خوبی هستند. شما می توانید چند روز قبل از هفتۀ معلم، از معلم و استاد خود در مورد وسایلی که احتیاج دارد یا کالاهایی که به آنها علاقه دارد صحبت کنید.

معمولاً اساتید ادبیات و معارف به کتاب های ادبی علاقه مندتر هستند و کادوی شیک نیز محسوب می شود و اساتید دروس محاسباتی معمولاً به وسایل الکترونیکی مانند ماشین حساب مهندسی و قبم و نوری و … علاقه ویژه ای دارند که می توانید این گزینه ها را نیز مد نظز خود داشته باشید.

شما بگویید: چه کادوهایی در روز معلم به معلم یا استاد خود هدیه داده اید؟ آنها را در بخش نظرات در پایین همین صفحه بیان کنید تا دیگران هم از تجربیات شما استفاده کنند.

مقالات مرتبط:

چرا از کلاس خصوصی استفاده کنیم؟

چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

اشتباهات مهلک در گرفتن معلم خصوصی

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 2 یازدهم انسانی و معارف اسلامی خرداد 1402 نوبت صبح با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی امتحان نهایی ریاضی انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار 2 یازدهم رشته علوم انسانی و معارف اسلامی و نحوه مطالعه صحیح […]

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 2 یازدهم ادبیات و علوم انسانی و معارف اسلامی 30 خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار یازدهم 30 خرداد 1403 برای دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید