اشتباهات مهلک در گرفتن معلم خصوصی

اشتباهات مهلک در گرفتن معلم خصوصی - استادلینک

اشتباهات مهلک در گرفتن معلم خصوصی

شاید شما هم تا به حال برای خود یا فرزندانتان از معلم خصوصی استفاده کرده باشید. اهداف مختلفی در گرفتن معلم خصوصی است که در این مقاله اشتباهات رایج در آن را بررسی می کنیم.

معلم خصوصی مکمل است نه جایگزین

اگر اهل ورزش و مکمل های ورزشی باشید، بارها شنیده اید که این مواد مکمل غذایی هستند و به هیچ عنوان جایگزین غذا نمی شوند. همین امر هم در کلاس خصوصی وجود دارد.

به هیچ عنوان در حالت عادی نمی توان کلاس های مدرسه و دانشگاه را نادیده گرفت و صرفاً به امید کلاس خصوصی پیش رفت. توجه داشته باشید که شما به هرحال دارید یک زمانی را در مدرسه و دانشگاه می گذرانید و چه بهتر که تمام توجه خود را صرف درس کنید.

البته مواد خاضی نیز وجود دارد که ممکن است دانش آموز و دانشجو، در طول ترم بنابر دلایل مختلفی از جمله بیماری، نتوانسته باشد در کلاس خصوصی حاضر باشد و برای پیش برد درس خود مجبور باشد قدم به قدم با کلاس و معلم خصوصی پیش برود.

معلم خصوصی مکمل است نه جاگزین معلم مدرسه

کیفیت در تدریس خصوصی

گاهی اوقات مشاهده شده که خانواده ای بخاطر مسائل اقتصادی، از کلاس های خصوصی ارزان قیمت استفاده می کنند. توجه به این نکته که هیچ گرانی بی علت و هیچ ارزانی بی علت نیست را داشته باشید.

در طولانی مدت ممکن است کلاس های قیمت پایین برای شما گران تر تمام شوند چون تعداد جلسات بیشتری را باید صرف یادگیری کنید. سایت جستجوی آنلاین معلم و مشاور خصوصی استادلینک ( تدریس آتلاین و تدریس حضوری )، این افتخار را دارد که بهترین دبیران را از سراسر کشور گردهم آورد و کلاس خصوصی در بازه های قیمتی مختلف برای تمام اقشار جامعه برگزار کند.

برای مشاهده رزومه و سوابق اساتید، می توانید به سایت استادلینک (همین سایت) مراجعه کنید یا از طریق پشتیبان واتساپ استادلینک، درخواست خود را ارجاع دهید.

به دنبال برند خاصی از استاد خصوصی نباشید

برخی خانواده ها بخاطر چشم و هم چشم و کلاس گذاشتن برای یکدیگر! تاکید دارند که برای کلاس خصوصی فرزند خود از اساتید برند و مشهور استفاده کنند. توجه کنید که هدف کلاس خصوصی، برطرف کردن مشکلات علمی شما یا فرزندانتان است.

ممکن است استادی از اسم و رسم دهن پر کنی برخوردار نیوده ولی در سایت استادلینک دارای ستاره و رتبه باشد. معمولاً این افراد در زمینۀ تدریس خصوصی موفق تر و دلسوزتر عملکرده و دانش آموز ارتباط بهتری با آنها می گیرند.

چند معلم خصوصی برای یک درس!

در پاره ای از مواقع و به خصوص در کلانشهرها و خانواده های مرفه مشاهده می شود که برای یک درس مانند ریاضی، از چند معلم خصوصی استفاده می کنند. این کار علاوه بر چندگانگی که بخاطر روش های تدریس متعدد برای فرزند شما بوجود می آورد، باعث تضاد بین این معلم ها و رقابت بین آنها نیز می شود.

پشنهاد سایت جستجوی استاد خصوصی استادلینک به شما این است که از اساتیدی استفاده کنید که چند درس را می توانند به فرزند شما تدریس کنند. در سایت استادلینک اساتیدی وجود دارند که توانایی تدریس فیزیک و ریاضیات را به صورت همزمان و شیمی و زیست و زمین شناسی را تیز به صوزت همزمان دارند.

این دبیران خصوصی در تمام دروسی که تدریس می کنند زمینۀ علمی قوی داشته و اگر در جلسات اول فرزند شما بتواند با آنها ارتباط صمیمی برفرار کند و کلام آن معلم را متوجه شود، به شدت راندمان کلاس آنها بالاتر خواهد بود.

اول جزوۀ معلم بعد کتاب کمک آموزشی

برای بهبود نمرات مدرسه و دانشگاه خود، ابتدا جزوۀ معلم و استاد خود را در الویت قرار دهید. از معلم خصوصی خود بخواهید که ابتدا جزوۀ دبیر شما را با شما کار کند و بعداً که به آن مسلط شدید، به سراغ کتاب های کمک آموزشی و سایر مسائل بروید.

این کار باعث می شود که در کلاس مدرسه فعال تر و پویاتر شوید و علاوه و بالا رفتن نمرات شما، انگیزۀ تحصیلی و درسی شما نیز به شدت افزایش پیدا کند.

استفاده از معلم مشاورها

در بین اساتید سایت استادلینک، افرادی هستند که هم به کار تدریس هم به کار مشاورۀ تحصیلی به صورت همزمان مشغول هستند. این معلمین خصوصی معمولاً در تدریس موفق تر و مستمرتر عمل میکنند؛ چون علاوه بر ارائۀ مطالب علمی، به ریشۀ برخی مشکلات و مسائل دیگر دانش آموز پی برده و خانوادۀ آنها را در جریان قرار می دهد.

در بیشتر مواقع مشاهده شده که آنها با اطلاع به موقع برخی مسائل و ارائۀ راهکار آن به خانواده، از بروز مشکلات جدی بعدی جلوگیری کرده اند. در سایت معلم خصوصی استادلینک می توانید رزومۀ معلم مشاورها را مشاهده نمایید.

مقالات مرتبط:

چرا از کلاس خصوصی استفاده کنیم؟

چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی جغرافیا 3 دوازدهم انسانی خرداد 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جغرافیا 3 رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی دی ۱۴۰۱ همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جامعه شناسی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی شهریور 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید