تدریس زبان انگلیسی از دبیرستان تا مهاجرت

تدریس زبان انگلیسی از دبیرستان تا مهاجرت

تدریس زبان انگلیسی از دبیرستان تا مهاجرت

اگر از مدرسین زبان انگلیسی هستید و از راه تدریس زبان انگلیسی درآمد کسب می کنید، می توانید با درج آگهی تدریس خصوصی خود در سایت استادلینک، بهتر دیده شوید

استادلینک یکی از جامع ترین سایت های جستجوی معلم و استاد خصوصی در کشور می باشد که جامعۀ بزرگی از مدرسین برتر کشور را گرد هم آورده است.

تدریس زبان انگلیسی دبیرستان

زبان انگلیسی از مقطع هفتم متوسطه اول تا سال دوازدهم در همۀ رشته ها در مدارس ایران تدریس می شود. البته بسیاری از خانواده ها، فرزند خود را از دوران ابتدایی به کلاس های زبان انگلیسی می فرستند و برای یادگیری این زبان هزینه می کنند.

اگر از مدرسین زبان انگلیسی هستید، می توانید با داشتن یک سبک جذاب و شاد، با داشتن دانش روز تدریس زبان، از راه تدریس زبان انگلیسی، درآمد بسیار بسیار بالایی کسب نمایید. یکی از راه های بهتر دیده شدن، ثبت آگهی تدریس شما در سایت استادلینک می باشد که می توانید از اینجا آگهی خود را بعنوان مدرس ثبت نمایید.

تدریس زبان تخصصی دانشگاه

می دانیم تمام رشته های مهندسی، علوم پزشکی و علوم پایه، زبان فنی مختص به خود را دارند. متاسفانه یا خوشبختانه، بسیاری از دانشجویان در زبان انگلیسی ضعیف هستند. این امر باعث شده که بازار خوبی برای مدریس زبان انگلیسی که به حوزه های تخصصی آشنا هستند فراهم شوند.

مدرسین زبان تخصصی می توانند از مقطع کارشناسی تا دکتری در کنار دانشجوبان برای ترجمۀ مقالات از فارسی به انگلیسی و برعکس باشند و از این راه نیز کسب درآمد کنند. همچنین اگر فرد مدرس کمی زنگ باشد و کتاب های تخصصی محبوب بسیاری از اساتید که هنوز ترجمه ای به فارسی ندازند را شناسایی کند، می تواند از راه ترجمۀ آن کتاب ها نیز کسب درآمد کند.

سایت استادلینک با داشتن جامعۀ آماری بالا از دانش آموزان و دانشجویان رشته های مختلف، این فرصت را برای مدرسین زبان انگلیسی فراهم نموده است که با درج آگهی تدریس خصوصی خود، به درآمد بالایی برسند.

تدریس زبان برای مهاجرت

تدریس زبان انگلیسی برای مهاجرت - سایت استادلینک

همانطور که می دانیم، یکی از شروط اولیه مهاجرت، یادگیری زبان کشور مقصد است. اگر فردی قصد مهاجرت تحصیلی داشته باشد، معمولاً در کشور مقصد دانشگاه هایی وجود دارد که صرفاً انگلیسی تدریس می کنند ولی در کل بهتر است فرد مهاجر حتماً به جز انگلیسی، زبان کشور مقصد خود را نیز بیاموزد.

به جز انگلیسی، تدریس زبان آلمانی، فرانسه، چینی، عربی و روسی نیز برای مهاجرت های تحصیلی و کاری از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شما نیز اگر از مدرسین زبان های گفته شده هستید، می توانید با درج آگهی تدریس خصوصی خود در سایت استادلینک، از فرصت بیشتر دیده شدن بهره ببرید.

تدریس آیلتس و تافل

داشتن مدرک بین المللی زبان، برای پذیرش بسیاری از دانشگاه های خارج از کشور الزامی است. مدرک آیلتس، تاقل، GRE و … در اکثر کشورها معتبر هستند. اگر از مدرسین آموزن های بین المللی زبان انگلیسی باشید هم می توانید به صورت تدریس خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی به درآمدهای بالایی برسید.

درآمد تدریس زبان چقدر است؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، تدریس زبان انگلیسی از تدریس ریاضی و فیزیک و … در بین دانش آموزان و دانشجویان بسیار محبوب تر است. درآمد تدریس زبان می تواند بدون تعارف، بی نهایت باشد.

شما اگر به عنوان مدرس زبان بتوانید سبک جذابی برای تدریس خود داشته باشید و در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید، می توانید از درآمد سرشار آن لذت ببرید. یکی از روش های بالا بردن درآمد حاصل از تدریس زبان، ساخت پکیج های آموزشی و فروش آن در سایت استادلینک است.

شما می توانید فیلم نمونه تدریس، جزوات و رزومه خود را در سایت استادلینک به عنوان مدرس قرار داده و به افراد بی شماری معرفی شوید. پس همین حالا در سایت استادلینک ثبت نام نمایید.

مقالات مرتبط:

دانلود امتحان نهایی زبان انگلیسی دوازدهم

دانلود امتحان هماهنگ استانی زبان سال نهم

تدریس آنلاین رایگان در گوگل میت

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 3 دوازدهم تجربی و ریاضی دی 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در […]

دانلود سوالات امتحان نهایی اصول و عقاید 2 یازدهم معارف اسلامی خرداد 1402 غایبین مجاز و موجه همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی امتحانات نهایی معارف  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی اصول عقاید 2 یازده م معارف و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس […]

دانلود سوالات امتحان نهایی علوم اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی خرداد 1402 ( هویت اجتماعی ) همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی علوم اجتماعی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

یک پاسخ

  1. چطور میتونم معلم خصوصی زبان انگلیسی برای آزمون تافل و آیلتس از سایت استادلینک پیدا کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید