تدریس خصوصی حسابان در منزل و آموزش حسابان

تدریس خصوصی حسابان در منزل و آموزش حسابان - استادلینک

تدریس خصوصی حسابان در منزل و آموزش حسابان

حسابان یکی از مهم ترین دروس اختصاصی رشتۀ ریاضی – فیریک در مقطع یازدهم و دوازدهم می باشد. درس حسابان 1 و حسابان2 به همراه ریاضی سال دهم، حدود 50 الی 60 درصد تست های درس ریاضی را شامل می شوند.

این درس در امتحانات نهایی نیز ضریب بالایی داشته و حائز اهمیت است از این رو آموزش درست آن برای تمام دانش آموزان عزیز تاکید می شود.

روش صحیح مطالعه حسابان

درس ریاضیات و به خصوصی حسابان، از سری درس های محاسباتی و حلی است. تا دانش آموزی دست به قلم نشود و کاغذ سیاه نکند، مطالب این درس را درک نکرده و در آن موفق نمی شود.

پیشنهاد می شود ابتدا درس ریاضی دهم را به خوبی مرور کنید چون با درس حسابان1 و حسابان 2 بسیار مطالب مشترک دارد. اگر پایۀ ضعیفی در درس ریاضی دارید، می توانید از معلم خصوصی حسابان و ریاضی سایت استادلینک کمک بگیرید.

معلم خصوصی حسابان یا DVD آموزشی؟

معلم خصوصی حسابان در سایت استادلینک

اغلب مشاهده شده دانش آموزانی که از فیلم های آموزش حسابان موجود در بازار استفاده می کنند، کمی ناموفق تر از بچه هایی هستند که از معلم خصوصی ریاضی استفاده می کنند. دلیل این امر این است که:

  1. شما با دیدن این فیلم ها حس می کنید که مطلب را فراگرفته اید ولی چون دست به قلم نمی شوید، مطلب را در واقعیت یاد نگرفته اید و به شما القا شده است که درس را یاد گرفته اید.
  2. معلم خصوصی دقیقاً نقاط ضعف و قوت شما را بررسی می کند و سریعاً مشکلات شما را برطرف می کند درصورتی که DVDهای آموزشی موجود، مطالب را از صفر تا 100 برای شما بیان می کنند و اینگونه زمان زیادی از شما گرفته می شود که باعث دلسردی شما خواهد شد.
  3. ممکن است شما پس از تهیۀ DVD، با مدرس موردنظر نتوانید ارتباط برقرار کنید و از روش تدریس آن خوشتان نیاید. از یک طرف شما هزینه کرده اید و از طرف دیگر با استقبال به مطالب آن مدرس گوش نمی دهید!

کتاب تست خوب برای حسابان

در بازار کتاب های متنوعی برای حسابان از سطح ساده تا پیشرفته وجود دارد که هر کدام دارای قیمت و ویژگی منحصر به فردی هستند. به نظر سایت استادلینک، اگر بودجۀ کافی برای خرید کتابی را ندارید بهتر است که سوالات کنکور داخل و خارج رشته ریاضی و تجربی را دانلود کرده و از آنها کمک بگیرید.

اگر توانایی خرید کتاب کمک آموزشی حسابان را دارید، به نظر ما اصلاً سراغ چند کتاب نروید. یک کتاب که دبیر ریاضی و معلم حسابان شما پیشنهاد می دهد را تهیه و از آن استفاده کنید. به نظر استادلینک، کتاب جامع ریاضی خیلی سبز کمی از مابقی کتاب ها بهتر بوده و خلاصه تر به سراغ اصل مطلب رفته. البته انتخاب کتاب را بهتر است به معلم خصوصی خود واگذار کنید.

کتاب خوب برای امتحان نهایی حسابان

برای امتحان نهایی حسابان شما لازم نیست کتاب خاصی تهیه نمایید. شما می توانید سوالات امتحان نهایی حسابان دوازدهم را از سایت استادلینک دانلود نمایید. ( برای دانلود، اینجا ضربه بزنید. ) با حل نمونه سوالات سال گذشته می توانید با سبک سوالات و بارم بندی درس حسابان آشنا شوید.

اگر در طول سال مطالعۀ درستی نداشته اید، می توانید از اساتید حسابان سایت استادلینک، کمک گرفته و با برگزاری کلاس حضوری یا کلاس آنلاین، با موفقیت در این درس پاس شوید. برای کلاس خصوصی کافی است به سایت استادلینک مراجعه کرده یا در واتساپ به پشتیبانی پیام دهید.

مقالات مرتبط:

هندسه 3 دوازدهم ریاضی ( دانلود سوالات امتحان نهایی )

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 1 دهم معارف اسلامی خرداد 1402 غایبین مجاز و موجه همراه با پاسخنامه تشریحی و جواب + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی امتحان نهایی عربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی 1 دهم رشته معارف اسلامی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی هندسه دوازدهم ریاضی خرداد 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی هندسه رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی خرداد 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید