استخدام معلم خصوصی کنکور، دروس مدرسه، دانشگاه، حضوری و آنلاین در استادلینک

استخدام معلم خصوصی کنکور، دروس مدرسه، دانشگاه، حضوری و آنلاین در استادلینک

استخدام معلم خصوصی کنکور، دروس مدرسه، دانشگاه، حضوری و آنلاین در استادلینک

استخدام معلم خصوصی یکی از روش های جذاب کسب درآمد از علم و دانش است. بسیار از دانش آموزان و دانشجویان برای رفع نیاز آموزشی خود به سراغ معلم خصوصی و استاد خصوصی در سایت های متعبر تدریس خصوصی هستند.

استخدام در آموزش و پرورش یا استخدام به عنوان معلم خصوصی؟

به طور کلی شما می توانید با استخدام در آموزش و پرورش از علم و دانش خود درآمد داشته باشید و همچینین بخش جذاب ماجرا این است که چون معلم رسمی کارمند دولت محسوب می شود پس از مزایای حقوق ثابت معلمان، بیمه و سایر مزایا بهره مند خواهید بود.

اما به خاطر محدودیت در استخدام معلم، یکی از گزینه های مناسب برای کسب درآمد از تدریس، می توان به تدریس خصوصی اشاره کرد. در ادامه به مزایای استخدام به عنوان معلم خصوصی اشاره می کنیم.

مزایای استخدام به عنوان معلم خصوصی

در اینجا به مقایسه تدریس خصوصی و استخدامی آموزش و پرورش می پرازیم.

کسب درآمد نامحدود از تدریس خصوصی

همانطور که می دانید با اینکه درآمد یک معلم رسمی ثابت و برای عده ای جذاب به نظر می رسد، ولی در واقعیت این درآمد محدود می باشد و ممکن است برای یک زندگی، مناسب نباشد. از مزایای تدریس خصوصی و معلم خصوصی این است که:

  1. درآمد شما همان موقع و پس از کلاس خصوصی در حسابتان بوده و قابلیت برنامه ریزی بالاتری نسبت به درآمد سر ماه دارد.
  2. شما به اندازۀ تلاشتان و معروفیتتان می توانید درآمد خود را هوشمندانه بالا ببرید.

انعطاف پذیری بالای معلم خصوصی

معلم رسمی آموزش و پرورش مانند کارمند دولت موظف است که ساعات مشخصی در سر کلاس درس حاضر باشد ولی یک معلم خصوصی می تواند با زمان بندی مناسب تر و منعطف تری کلاس های خود را در طول روز و هفته تنظیم نماید.

افزایش توانمندی های فردی معلم خصوصی

یک معلم خصوصی برای باقی ماندن در بازار تدریس خصوصی باشد مهارت‌ هایی مانند مهارت‌ های ارتباط مؤثر، مهارت‌های تکنولوژیک، مدیریت زمان، متقاعدسازی، روانشناسی، روش‌های نوین تدریس و غیره را کسب کند.

همین موضوع باعث پیشرفت و بروز بودن معلمان تدریس خصوصی نسبت به معلمان رسمی آموزش و پرورش می شود.

امکان انتخاب روش تدریس مناسب برای هر دانش آموز

از مزایای کلاس خصوصی برای معلمان خصوصی این است که بخاطر تک نفر یا نهایتاً چند نفر بودن کلاس، معلم خصوصی می تواند بهترین روش تدریس مناسب برای هر دانش آموز را انتخاب نمایید.

این کار باعث افزایش بازدهی و طرفداری کلاس های خصوصی شده و این امر در عمل در کلاس های عمومی مدرسه در شریط فعلی امکان پذیر نیست.

درآمد معلمان خصوصی استادلینک

با وجود همۀ زحماتی که معلمان رسمی آموزش و پرورش و معلمان حق‌التدریسی در مدارس مختلف از جمله مدارس غیرانتفاعی می‌کشند، متأسفانه حقوق معلمان در بهترین حالت نیز چندان رضایت‌بخش نیست.

اما برای درآمد معلمان خصوصی نمی‌توان یک رقم ثابت را اعلام کرد. مقطع تحصیلی، درس مورد نظر، نحوۀ تدریس استاد و بسیار موارد دیگر در میزان حقوق معلمان خصوصی تأثیر می‌گذارد.

برای مثال، درآمد تدریس خصوصی ابتدایی با درآمد تدریس خصوصی دورۀ متوسطه متفاوت است. یا درآمد معلم خصوصی زبان انگلیسی با درآمد تدریس خصوصی عربی کاملاً فرق دارد.

با این حال، به دلیل گسترش بازار کار تدریس خصوصی، درآمد معلمان خصوصی بسیار بیشتر از درآمد معلمان رسمی آموزش و پرورش و معلمان مدارس غیرانتفاعی است. البته ناگفته نماند همۀ معلمان خصوصی از درآمد بالا برخودار نیستند.

کسب درآمد بالا در تدریس خصوصی مانند سایر کارها نیاز به تلاش، ممارست، توانایی‌های بالای تدریس و تسلط شما به درس مورد نظر دارد. هر چقدر که در این زمینه‌ها عملکرد بهتری داشته باشید، تعداد شاگردان و هزینۀ کلاس‌هایتان به تبع افزایش پیدا خواهد کرد.

استخدام معلم خصوصی در استادلینک، یکی از برترین سامانه‌های تدریس خصوصی در ایران

یکی از راه های کسب درآمد و برند شدن در تدریس خصوصی، استخدام در سایت ها و پلفرم های معتبر تدریس خصوصی است. استادلینک بزرگ‌ترین و معتبرترین مرجع انتخاب معلم خصوصی در کشور می باشد.

شما می توانید با ثبت نام به عنوان معلم خصوصی در سایت استادلینک، مراحل استخدام معلم خصوصی در سایت استادلینک را برگذرانید.

استادلینک نامی آشنا در تدریس خصوصی

برای درآمد معلمان خصوصی نمی‌توان یک رقم ثابت را اعلام کرد. عوامل متعددی در میزان حقوق معلمان خصوصی تأثیر می‌گذارد.

بازار کار تدریس خصوصی در ایران به دلیل اهمیت آموزش و تحصیل برای خانواده‌های ایرانی بسیار داغ است. 

مؤسسات و پلتفرم‌های مختلفی به دنبال استخدام مدرس کنکور هستند. استادلینک نیز یک پلتفرم آموزش خصوصی است که همواره به دنبال جذب مدرسان برتر کنکور است

داغ‌ترین مطالب روز

نرخ و قیمت و هزینه کلاس خصوصی زیست شناسی یازدهم رشته علوم تجربی و هنرستان در سال 1403 چقدر است؟ هزینه کلاس خصوصی حضوری و آنلاین با بهترین استادهای زیست پایه یازدهم هزینه کلاس خصوصی زیست شناسی یازدهم سال 1403 مریم یدالهی تدریس آنلاین و حضوری دانشجوی پزشکی تماس با استاد مشاهده رزومه استاد قیمت […]

موسسه معلم خصوصی پرش اصفهان با مجرب ترین و متعهدترین اساتید، دبیران و معلمان و برگزاری کلاس های خصوصی حضوری و آنلاین در خدمت شما می باشد. معرفی موسسه معلم خصوصی پرش اصفهان موسسه معلم خصوصی پرش اصفهان، آموزشگاه چند منظورۀ تمامی دروس مدرسه و دانشگاه در شهر اصفهان می باشد. اگر به دنبال بهترین […]

دانلود رایگان سوالات آزمون آزمایشی سنجش 1 دی 1402 به همراه پاسخنامه تشریحی تمامی رشته ها ( دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر ) توجه: گردآوری مطالب این بخش توسط تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک انجام شده و استفاده از مطالب آن با ذکر نام منبع ( سایت استاد لینک […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید