استاد حل نمونه سوالات امتحانی، تکالیف و پروژه های ریاضی مهندسی پیشرفته

استاد حل نمونه سوالات امتحانی، تکالیف و پروژه های ریاضی مهندسی پیشرفته قیمت حل سوالات امتحان ریاضیات مهندسی پیشرفته توسط استاد حرفه ای

استاد حل نمونه سوالات امتحانی، تکالیف و پروژه های ریاضی مهندسی پیشرفته

استاد حل تکالیف، تمرین ها، حل نمونه سوالات امتحانی آنلاین، سوالات کتاب درسی، حل سوالات جزوه، پروژه ها و شبیه سازی ریاضیات مهندسی پیشرفته در موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین)

استاد حل تکالیف ریاضیات مهندسی پیشرفته

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی درس مورد نظر را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی آنلاین درس ریاضی مهندسی پیشرفته، حل تکالیف و تمرین های کتاب و جزوه استاد و همچنین انجام پروژه ها و شبیه سازی های درس ریاضیات مهندسی پیشرفته در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد حل نمونه سوالات امتحانی آنلاین ریاضیات مهندسی پیشرفته

ریاضیات مهندسی پیشرفته یکی از اصلی ترین و مفهومی ترین دروس دانشگاهی اکثر رشته های مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و شامل موارد زیر می شود:

  • معادله های دیفرانسیل معمولی مرتبه اول
  • معادله دیفرانسیل خطی
  • آشنایی با جبر خطی
  • دستگاههای معادلات دیفرانسیل خطی
  • تفاضل های متناهی
  • سیستم های مکانیکی و مدارهای الکتریکی
  • تبدیل لاپلاس

 

موسسه تکلاین حامی دانشجویان مهندسی برق و سایر مهندسی ها برای حل نمونه سوالات امتحانی ریاضیات مهندسی پیشرفته می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف و پروژه ها و شبیه سازی های خود با ما تماس بگیرید.

استاد انجام پروژه ها و نمونه سوالات امتحانی ریاضی مهندسی پیشرفته

ریاضی مهندسی پیشرفته درس مفصی بوده و علاوه بر موارد فوق، دانشجویان سر فصل های زیر را نیز مطالعه می نمایند.

  1. معادلات دیفرانسیل جزئی
  2. تابع بسل و چند جمله ای لژاندر
  3. فضاهای برداری و تبدیلات خطی
  4. کاربردها و ویژگی های دیگری از ماتریس ها
  5. آنالیز برداری
  6. حساب وردشها
  7. تابع تحلیلی یک متغیر مختلط
  8. سری های نامتناهی در صفحه مختلط
  9. نظریه مانده ها
  10. نگاشت همدیسی
 

دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر و سایر مهندسی می توانند از خدمات حل نمونه سوالات امتحانی آنلاین، حل تکالیف و تمرین ها و پروژه های درس ریاضی مهندسی پیشرفته موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

حل تکالیف و نمونه سوالات امتحانی ریاضی مهندسی پیشرفته

شاید دروس مهندسی برق و درس ریاضی مهندسی پیشرفته برای برخی از دانشجویان و علاقمندان به این رشته سخت به نظر برسد ولی واقعیت این است اگر شما پایه ریاضی خوبی داشته باشید به راحتی این درس و سایر دروس مهندسی برق را متوجه می شوید.

پیش نیازهای ریاضی لازم برای فهم بهتر دروس مهندسی برق موارد زیر می باشند.

  1. مشتق
  2. انتگرال
  3. روش های حل معادلات دیفرانسیل
  4. لاپلاس
  5. فازور
 

دانشجویان مهندسی برق و سایر رشته ها می توانند از خدمات حل نمونه سوالات امتحانی آنلاین و پروژه ها و تکالیف ریاضیات مهندسی پیشرفته موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

حل نمونه سوالات امتحانی آزمون های استخدامی

اگر قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری را دارید درس ریاضیات مهندسی یکی از مهمترین دروس شما خواهد بود. از مهمترین مباحث مورد سوال این درس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سری فوریه
  2. انتگرال فوریه
  3. تبدیل فوریه
  4. تبدیل لاپلاس
 

دانشجویان و علاقمندان و مهندسان برق توانند از خدمات حل سوالات امتحانی و تکالیف و تمرین های ریاضیات موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی کنکور ارشد و دکتری برق

اگر قصد شرکت در کنکور ارشد و دکتری یا آزمون های استخدامی را دارید و می خواهید خود را برای این آزمون ها در سریع ترین زمان ممکن آماده کنید می توانید از خدمات حل سوالات امتحانی سال های گذشته موسسه تکلاین کمک بگیرید.

موسسه تکلاین حامی دانشجویان و دانشجویان سراسر کشور بوده و شما می توانید با خیال آسوده آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی است.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم تجربی دی 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی زیست رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی علوم و فنون ادبی دوازدهم انسانی خرداد 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی علوم و فنون ادبی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک 1 دهم رشته ریاضی فیزیک خرداد 1402 نوبت عصر با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی فیزیک امتحان نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 1 دهم رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید