استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی چهارم ابتدایی

استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی چهارم ابتدایی معلم خصوصی حل سوالات امتحانی ریاضی 4 دبستان

استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی چهارم ابتدایی

معلم حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس ریاضی 4 چهارم ابتدایی و دبستان در موسسه تکلاین (تکلیف آنلاین)

معلم حل تکالیف ریاضی دبیرستان و دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی، حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات ریاضی کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد حل تمرین های ریاضی چهارم ابتدایی

ریاضی چهارم ابتدایی یکی از درس های سال چهرام دبستان (ابتدایی) است و نمرۀ آن در انتخاب رشته سال نهم و قبولی در مدارس خوب بسیار تأثیرگذار است. درس ریاضی 4 ام شامل هفت فصل زیر می شود.

  • اعداد و الگوها
  • کسر
  • ضرب و تقسیم
  • اندازه گیری
  • عدد مخلوط و عدد اعشاری
  • شکل های هندسی
  • آمار و احتمال

 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان سال چهارم ابتدایی و دبستان برای حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی چهارم 4 ابتدایی می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم حل تکالیف و نمونه سوالات امتحانی ریاضی چهارم

از مهمترین و پرنمره ترین فصل های ریاضی چهارم دبستان که در امتحان نهایی ریاضی سال چهارم سوالات بالایی دارند می توان به فصل های زیر اشاره کرد:

  1. کسر
  2. اندازه گیری
  3. شکل های هندسی
  4. اعداد اعشاری
 

دانش آموزان نهم متوسطه اول و راهنمایی می توانند از خدمات حل نمونه سوالات امتحانی، حل تکالیف و تمرین های ریاضی چهارم ابتدایی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

معلم حل تکالیف ریاضی چهارم دبستان

از سخت ترین و مفهومی ترین فصل های ریاضی نهم راهنمایی که اگر قصد رفتن به رشته های تجربی، ریاضی و حتی انسانی را دارید در سال های آینده با آن مواجهه می شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اندازه گیری
  2. شکل های هندسی
  3. ضرب و تقسیم
 

دانش آموزان نهم راهنمایی و متوسطه اول می توانند از خدمات حل نمونه سوالات امتحانی و حل تکالیف و تمرین های ریاضی 4 دبستان موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکالیف نمونه سوالات امتحانی ریاضی چهارم

اگر قصد آنرا دارید که در سال دهم به رشته های ریاضی و تجربی بروید، فصل چهارم یعنی اندازه گیری برای شما هم در درس ریاضی و هم در درس فیزیک حائز اهمیت خواهد بود. این فصل شامل موارد زیر است:

  1. زاویه
  2. اندازه گیری زاویه
  3. اندازه گیری زمان
  4. اندازه گیری طول
 

دانش آموزان نهم متوسطه اول و راهنمایی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های ریاضی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکالیف و تست های ریاضی کنکورهای آزمایشی

اگر سال دوازدهمی باشید ( یا حتی سال های پایین تر )، در یکی از کنکورهای آزمایشی مانند قلم چی، گزینه 2، گاج، ماز و سنجش شرکت می کنید.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشید که در حل و تحلیل سؤالات دچار چالش شدید شده باشید یا حل و تحلیل این آزمون ها بعنوان تکلیف کلاسی شما در نظر گرفته شده باشد.

شما در این حالت می توانید از خدمات موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی است.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی دینی دوازدهم تجربی و انسانی و ریاضی دی 99 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و انسانی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی دینی دوازدهم رشته تجربی و ریاضی و رشتۀ انسانی و نحوه مطالعه صحیح این […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم تجربی خرداد 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی زیست رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی هندسه دوازدهم ریاضی خرداد 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی هندسه رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید