استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار یازدهم انسانی

استاد حل تکالیف، تمرین و سوالات درس ریاضی و آمار یازدهم انسانی معلم حل سوال امتحانی ریاضی 2 یازدهم انسانی و معارف اسلامی

استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار یازدهم انسانی

حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس ریاضی و آمار یازدهم انسانی در موسسه تکلاین ( تکلیف آنلاین )

استاد حل تکالیف ریاضی دبیرستان و دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی، حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات ریاضی کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

معلم حل تمرین های ریاضی و آمار یازدهم انسانی

درس ریاضی و آمار یازدهم رشته انسانی، در سه فصل ارائه می شود.

  • آشنایی با منطق و استدلال های ریاضی
  • تابع
  • آمار

 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان برای حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی و آمار یازدهم ریاضی می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم حل تکالیف ریاضی و آمار یازدهم انسانی

فصل ۱ ریاضی و آمار دهم انسانی یعنی « آشنایی با منطق و استدلال ریاضی » شامل دو بخش زیر می شود:

  1. گزاره ها و ترکیب های گزاره ها
  2. استدلال ریاضی

 

دانش آموزان سال یازدهم رشته علوم انسانی معمولاً با درس ریاضی و آمار و به خصوصی با فصل اول ارتباط چندانی پیدا نمی کنند و چون تعداد جلسات درس ریاضی در مدرسه کم است همین امر باعث افت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی می شود.
 
دانش آموزان یازدهم رشتۀ انسانی و معارف اسلامی می توانند از خدمات حل سوالات و حل تکالیف و تمرین های ریاضی و آمار موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

دبیر حل تکالیف ریاضی و آمار رشته انسانی

یکی از مهم ترین و سخت ترین فصل های ریاضی دهم انسانی، فصل دوم یعنی « تابع » است. این فصل شامل 3 بخش زیر می شود:

  1. توابع ثابت، چندضابطه ای و همانی
  2. توابع پلکانی و قدرمطلقی
  3. اعمال بر روی توابع

 

در این فصل پر چالش، دانش آموزان با مسائل متنوعی سروکار دارند و یکی از پر تست خیزترین فصل های ریاضی انسانی در کنکور سراسری رشته انسانی می باشد

 

دانش آموزان یازدهم رشتۀ انسانی می توانند از خدمات حل سوالات و حل تکالیف و تمرین های ریاضی و آمار انسانی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

معلم حل تکالیف ریاضی یازدهم علوم انسانی

فصل سوم ریاضی و آمار یازدهم رشته علوم انسانی یعنی « آمار » شامل مباحث زیر است:

  1. شاخص های آماری
  2. سری های زمانی
 

دانش آموزان یازدهم رشتۀ علوم انسانی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های ریاضی و آمار موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکالیف و تست های ریاضی کنکورهای آزمایشی انسانی

اگر سال دوازدهمی باشید ( یا حتی سال های پایین تر )، در یکی از کنکورهای آزمایشی مانند قلم چی، گزینه 2، گاج، ماز و سنجش شرکت می کنید.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشید که در حل و تحلیل سؤالات دچار چالش شدید شده باشید یا حل و تحلیل این آزمون ها بعنوان تکلیف کلاسی شما در نظر گرفته شده باشد.

شما در این حالت می توانید از خدمات موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی می باشند.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی فلسفه 2 دوازدهم انسانی دی 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فلسفه 2 رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی خرداد 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جامعه شناسی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی شیمی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید