استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی هندسه 1 دهم ریاضی

استاد حل تکالیف، تمارین و سوالات درس هندسه 1 دهم ریاضی حل سوالات امتحانی

استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی هندسه 1 دهم ریاضی

استاد حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس هندسه 1 دهم دبیرستان در موسسه تکلیف آنلاین ( تکلیف آنلاین )

استاد حل تکالیف هندسه دبیرستان و دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی درس هندسه، حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات هندسه کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

معلم حل تمرین های هندسه 1 دهم ریاضی

درس هندسه 1 دهم رشته ریاضی فیزیک، در چهار فصل ارائه می شود.

  • ترسیم های هندسی و استدلال
  • قضیۀ تالس، تشابه و کاربردهای آن
  • چند ضلعی ها
  • تجسم فضایی

 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان برای حل نمونه سوالات امتحانی درس هندسه 1 دهم ریاضی می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم حل تکالیف هندسه دهم رشته ریاضی

فصل 1 هندسه دهم یعنی « ترسیم های هندسی و استدلال » شامل دو بخش زیر می شود:

  1. ترسیم های هندسی
  2. استدلال

 

دانش آموزان سال دهم رشته ریاضی معمولاً با درس هندسه و به خصوصی با فصل اول ارتباط چندانی پیدا نمی کنند و چون تعداد جلسات درس هندسه در مدرسه کم است همین امر باعث افت تحصیلی دانش آموزان در درس هندسه می شود.
 
دانش آموزان دهم رشتۀ ریاضی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های هندسه موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

دبیر حل تکالیف هندسه 1 رشته ریاضی

یکی از مهم ترین فصل های هندسه دهم و هندسه هر سه سال دبیرستان، فصل دوم یعنی « تالس و تشابه » است. این فصل شامل 4 بخش زیر می شود:

  1. سبت و تناسب در هندسه
  2. قضیۀ تالس
  3. تشابه مثلث ها
  4. کاربردهایی از قضیۀ تالس و تشابه مثلث ها

در این فصل پر چالش، دانش آموزان هم با اثبات های متنوعی سروکار دارند و هم با مسائل متنوع. همچنین از مباحث این فصل در سال یازدهم و دوازدهم نیز استفاده های گسترده ای می شود.

 

دانش آموزان دهم رشتۀ ریاضی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های هندسه موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

معلم حل تکالیف هندسه دهم ریاضی فیزیک

فصل سوم هندسه دهم رشته ریاضی فیزیک یعنی « چند ضلعی ها » شامل مباحث زیر است:

  1. چند ضلعی ها و ویژگی هایی از آنها
  2. مساحت و کاربردهایی از آن

همچنین فصل چهارم در مورد تجسم فضایی بوده و خود دارای دو زیر بخش « خط، صفحه و نقطه » و « تفکر تجسمی » است.

 

دانش آموزان دهم رشتۀ ریاضی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های هندسه موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل تکالیف و تست های هندسه کنکورهای آزمایشی

اگر سال دوازدهمی باشید ( یا حتی سال های پایین تر )، در یکی از کنکورهای آزمایشی مانند قلم چی، گزینه 2، گاج، ماز و سنجش شرکت می کنید.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشید که در حل و تحلیل سؤالات دچار چالش شدید شده باشید یا حل و تحلیل این آزمون ها بعنوان تکلیف کلاسی شما در نظر گرفته شده باشد.

شما در این حالت می توانید از خدمات موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضیات دانشگاه

ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی می باشند.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی دینی دوازدهم تجربی و انسانی و ریاضی خرداد 98 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و انسانی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی دینی دوازدهم رشته تجربی و ریاضی و رشتۀ انسانی و نحوه مطالعه صحیح این […]

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 3 دوازدهم تجربی و ریاضی دی 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در […]

دانلود سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی شهریور 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی شیمی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید