دانلود سوالات آزمون سنجش ویژه کنکور دی ماه 1401 با پاسخنامه

آزمون سنجش - آزمون جامع 2 دی 1401 ویژه کنکور مرحله اول

دانلود سوالات آزمون سنجش ویژه کنکور دی ماه 1401 با پاسخنامه

دانلود سوالات آزمون سنجش جامع 2 دی 1401 ویژه کنکور دی ماه 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی ویژۀ گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی. کاری از سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک

توجه: گردآوری مطالب این بخش توسط تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک انجام شده و استفاده از مطالب آن با ذکر نام منبع ( سایت استاد لینک ) بلامانع می باشد.

بهترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی

شماره تماس استادلینک - آیدی استادلینک - راه ارتباط با پشتیبانی استادلینک - سایت تدریس خصوصی استادلینک

استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی در سراسر کشور است که می توانید با مراجعه به صفحۀ اصلی سایت استاد لینک، لیست بهترین اساتید به همراه فیلم نمونه تدریس، سابقه، نظر شاگردان قبلی و … را مشاهده نموده و به صورت مستقیم با استاد خصوصی موردنظر خود ارتباط برقرار کنید.

همچنین می توانید جهت مشورت در مورد خدمات استادلینک مانند کلاس خصوصی، مشاور تحصیلی و … از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید.

دانلود سوالات آزمون سنجش جامع دی 1401

مشاورین تحصیلی سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک توصیه می کنند که داوطلبین کنکور سراسری حتماً به سؤالات آزمون آزمایشی سنجش به خصوص آزمون های جامع سنجش قبل از کنکور سراسری توجه ویژه ای داشته باشند.

در قسمت زیر، سوالات آزمون سنجش ( آژمون جامع 2 دی 1401 ) ویژه گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی توسط سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک به همراه پاسخنامه تشریحی برای شما عزیزان گردآوری شده است.

توجه: تمام دفترچه های آزمون آزمایشی سنجش جامع 2 دی ماه 1401 ویژه کنکور مرجله اول دی ماه 1401، به همراه پاسخ تشریحی در یک فایل گردآوری شده اند.

تغییرات کنکور مرحله اول و ضرایب دروس کنکور

همانطور که می دانید، از کنکور 1401 به بعد، دروس عمومی از کنکور حذف شده و تعداد سوالات و ضرائب دروس کنکور نیز فرق کرده است. در قسمت زیر با تعداد دفترچه های هر گروه آزمایشی و ضریب هر درس آشنا می شوید.

ضرائب دروس در کنکور تجربی مرحله اول

در تصویر زیر، تعداد دفترچه ها، سوالات و ضریب هر درس کنکور تجربی را در کنکور سنجش جامع 2 دی 1401 مشاهده می کنید. انتظار می رود در کنکور دی ماه 1401 ( کنکور مرحله اول ) و کنکورهای آینده نیز این روند تکرار شود.

دفترچه کنکور تجربی - ضرائب کنکور تجربی - دانلود سوالات آزمون سنجش

ضرائب دروس در کنکور انسانی مرحله اول

در تصویر زیر، تعداد دفترچه ها، سوالات و ضریب هر درس کنکور انسانی را در کنکور جامع سنجش 2 دی 1401 مشاهده می کنید. انتظار می رود در کنکور دی ماه 1401 ( کنکور مرحله اول ) و کنکورهای آینده نیز این روند تکرار شود.

دفترچه کنکور انسانی - ضرائب کنکور انسانی - سایت استادلینک

ضرائب دروس در کنکور ریاضی مرحله اول

در تصویر زیر، تعداد دفترچه ها، سوالات و ضریب هر درس کنکور ریاضی را در کنکور جامع سنجش 2 دی 1401 مشاهده می کنید. انتظار می رود در کنکور دی ماه 1401 ( کنکور مرحله اول ) و کنکورهای آینده نیز این روند تکرار شود.

دفترچه کنکور ریاضی - ضرائب کنکور ریاضی - سایت استادلینک

چگونه در آزمون آزمایشی سنجش ثبت نام کنیم؟

شما می توانید به دو صورت حضوری و مجازی در آزمون آزمایشی سنجش ثبت نام نمایید.

  • برای ثبت نام حضوری، کافی است به مدارسی که آزمون سنجش را برگزار می کنند سر بزنید.
  • برای ثبت نام آنلاین از طریق سایت https://sanjeshserv.ir می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.

موفقیت در کنکور، امتحان نهایی و ترمیم معدل با استادلینک

تدریس خصوصی دروس مدرسه در سایت استادلینک - دروس ترمیم معدل امتحان نهایی و کنکور

اگر قصد شرکت در امتحانات نهایی و ترمیم معدل و همچنین موفقیت در کنکور سراسری را دارید، می توانید از خدمات و کلاس های خصوصی سایت تدریس خصوصی استادلینک استفاده نمایید.

استادلینک با داشتن بهترین اساتید دروس مختلف در سراسر کشور و همچنین برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین و ارائه بهترین خذمات با مناسب ترین هزینه، همواره در کنار شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری است.

برای آگاهی از شرایط ثبت نام و جزئیات بیشتر به پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک پیام دهید تا به شما مشاوره مناسب داده شود.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی خرداد 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی تجربی دوازدهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خرداد 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی هندسه دوازدهم ریاضی شهریور 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی هندسه رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید