کلاس های آمادگی در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

کلاس های آمادگی در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

کلاس های آمادگی در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

کلاس های خصوصی حضوری و مجازی و آنلاین آمادگی در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا توسط سایت تدریس خصوصی استادلینک برگزار می شود.

سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک

شماره تماس استادلینک - آیدی استادلینک - راه ارتباط با پشتیبانی استادلینک - سایت تدریس خصوصی استادلینک
استادلینک؛ جامع ترین سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی در سراسر کشور است که می توانید با مراجعه به صفحۀ اصلی سایت استاد لینک، لیست بهترین اساتید به همراه فیلم نمونه تدریس، سابقه، نظر شاگردان قبلی و … را مشاهده نموده و به صورت مستقیم با استاد خصوصی موردنظر خود ارتباط برقرار کنید.

همچنین می توانید جهت مشورت در مورد خدمات استادلینک مانند کلاس خصوصی، کلاس های آمادگی در آزمون استخدامی و … از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید.

شرایط عمومی شرکت در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا، می بایست شرایط عمومی زیر را دارا باشند.

  1. تابعیت کشور ایران
  2. التزام به قانون اساسی ایران
  3. اعتقاد به یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی
  4. دارا بودن كارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشكی
  5. داشتن شرایط فیزیكی مورد نظر و سلامت كامل جسمانی و روانی متناسب با شغل برابر استانداردهای مورد نظر شركت

تبصره: پذیرش فقط از افراد بومی با رشته های مرتبط مطابق آنچه در دفترچه آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا بیان شده صورت می گیرد. موقع ثبت نام به شرایط سنی گفته شده در دفترچه دقت شود.

شرایط سنی و سابقه کار برای آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا - استادلینک

در مشاغل لکوموتیوران راهبر جرثقیل ریلی، متصدی ترافیک، حفاظت ایستگاهی، راهبر ماشین آلات مکانیزه خط، تکنسین ارتباطات و علائم الکتریکی، متصدی تخلیه و بارگیری، امور ساختمان و تاسیسات (متصدی تاسیسات، ساختمانی، برقی و مکانیکی)، امور ساختمان و تاسیسات (متصدی فضای سبز)، اپراتور دوربین و متصدی امور حراست متولدین (1373/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و (متولدین 1375/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر ،پزشکی مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

در مشاغل سوزنبان، امور خدمات ایستگاهی (نظافت اماکن، اطلاعات ایستگاه)، امور ساختمان و تاسیسات (کارگر فنی، کارگر فضای سبز)، حفاظت فیزیکی (نگهبان)، متولدین (1375/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و متولدین (1377/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی، مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

در شغل تعمیرکار ماشین آلات مکانیزه خط، متولدین (1366/01/01 به بعد) با دارا بودن کارت پایان خدمت و متولدین (1368/01/01 به بعد) با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

داوطلبانی که دارای سابقه خدمت در مجموعه سیر و حرکت راه آهن یا واحدهای تعمیراتی ناوگان و مشاغل زیر ساخت ریلی می باشند حداکثر تا 4 سال به سقف سنی افزوده می گردد (با ارائه سوابق بیمه ای مرتبط و تأیید شده توسط سازمان تامین اجتماعی)

رشته های ثبت نامی در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

رشته های مورد نیاز شرکت مهندسی الکا آریا جهت استخدامی در سال 1401 به شرح زیر می باشند:

  • مهندسی برق
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی راه آهن
  • مهندسی الکترونیک
  • ریاضی
  • و …

جهت اطلاع دقیق تر از رشته ها و عنواین شغلی، دفترچه راهنمای استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا را در قسمت بالا دانلود نمایید.

مراحل آزمون استخدامی شرکت الکا آریا

1- ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا از تاریخ 10 یهمن 1401 تا پایان روز 5 اسفند 1401
( توجه: مبلغ شرکت در آزمون استخدامی شرکت الکا آریا، 200 هزار تومان بوده و این آزمون به کمک دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود)

2- توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی از تاریخ 15 لغات 18 اسفند 1401

3- برگزاری آزمون کتبی در تاریخ 19 اسفند 1401 در 21 محل جغرافیایی کشور
( توجه: اطلاعات ثبت نامی شما در سایت azmoon.sbu.ac.ir  درج خواهد شد. )

توجه مهم: در صورت پذیرفته شدن در رشته هایی که دارای کارآموزی است، هزینه کارآموزی با داوطلب بوده و بعداً از حقوق وی کسر خواهد شد.

توجه: آزمون دارای دو سری سؤال عمومی و اختصاصی و حداکثر 120 سوال ( برای هر درس 20 سوال ) بوده و تمامی سوالات 4 گزینه ای و دارای نمرۀ منفی می باشد.

کلاس های خصوصی آمادگی آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

کلاس خصوصی آزمون استخدامی شرکت الکا آریا - دروه آموزشی آزمون استخدامی

موسسه استادلینک جهت آمادگی شما داوطلبان گرامی متقاضی در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا، کلاس های خصوصی حضوری و غیر حضوری ( آنلاین ) برگزار می کند. جهت اطلاع بیشتر از شرایط کلاس از طریق پشتیبانی سایت استادلینک پیام دهید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

چرا شرکت در کلاس آنلاین آمادگی برای آزمون شرکت مهندسی الکا آریا بهتر است؟

سایت تدریس خصوصی استادلینک با توجه به تجربۀ سنوات گذشته که در برگزاری کلاس های آمادگی آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا داشته است بنا به دلایل زیر کلاس های آنلاین را به شما عزیزان بیشتر توصیه می کند.

  1. صرفه جویی در وقت شما که در رفت آمد از منزل تا آموزشگاه تلف می شود.
  2. قیمت مناسب تر کلاس های آنلاین نسبت به کلاس های حضوری
  3. محدودیت کمتر در برگزاری کلاس خصوصی در هر ساعت شبانه روز
  4. امکان ضبط کلاس و مرور آن در طول شبانه روز
  5. ارسال جزوۀ کلاس در انتهای کلاس خصوصی برای شما به صورت PDF
  6. استفاده از بسترهای داخلی برگزاری کلاس خصوصی و امکان برگزاری کلاس با هر سرعت اینترنت

همچنین شایان ذکر است که اکثر داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا شاغل هستند و کلاس های آنلاین استاد لینک برای افراد شاغل به شدت توصیه شده و در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود.

ابزار لازم برای شرکت در کلاس های آنلاین آمادگی آزمون الکا آریا

برای شرکت در کلاس های آنلاین موسسه استادلینک جهت آمادگی برای آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا، تنها تلفن همراه یا کامپیوتر متصل به اینترنت داخلی یا بین الملل نیاز است.

توجه: نوع تلفن همراه و توانایی سخت افزاری کامپیوتر شما چندان اهمیتی برای شرکت در کلاس های آنلاین آمادگی در آزمون استخدامی شرکت الکا آریا، موسسه استادلینک ندارد.

آیا موسسه استادلینک کلاس حضوری آمادگی آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا برگزار می کند؟

بله؛ موسسه تدریس خصوصی استادلینک علاوه برگزاری کلاس های آنلاین آمادگی در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا، کلاس های خصوصی حضوری نیز برگزار می کند.

محدودۀ آموزشگاه برای برگزاری کلاس حضوری موسسه استادلینک، واقع در خیابان جی خیابان پروین می باشد که می توانید با تماس تلفنی به پشتیبانی سایت استادلینک از لوکیشن دقیق آموزشگاه استاد لینک اطلاع پیدا کنید.

کلاس های آمادگی آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا در چه رشته هایی برگزار می شود؟

سایت جستجوی معلم و استاد خصوصی استادلینک، در اکثر رشته ها اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی برای آمادگی در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا به صورت حضوری و غیرحضوری می کند.

توجه شود دروسی که لازم دارید را به صورت دقیق به همره سطح علمی خود، برای پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک ارسال نمایید.

آیا کلاس های گروهی برای آمادگی آزمون استخدامی شرکت الکا آریا دارید؟

خیر؛ چون زمان اعلام پذیرش آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا تا زمان برگزاری آزمون حدود یک ماه است و همۀ متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شرکت الکا آریا از یک سطح یکسان برخوردار نیستند و همچنین تنوع رشته ها و درس های زیاد است، ترجیح می دهیم برای کیفیت بیشتر، کلاس ها را به صورت خصوصی برگزار کنیم.

توجه: البته اگر شما همراه با یکی دو تا از دوستان خود که هم رشتۀ شما هستند می توانید با صلاح دید استاد خصوصی خود، کلاس ها را به صورت نیمه خصوصی برگزار کنید.

تضمین کلاس های آزمون استخدامی شرکت الکا آریا موسسه استادلینک چیست؟

تضمین کلاس های آمادگی آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا موسسه استادلینک، ارائه بهترین خدمات تدریس خصوصی با بالاترین کیفیت و توسط برترین اساتید است.

برای موفقیت در آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شما علاوه بر داشتن کلاس های خصوصی خوب، نیاز به تمرین دارید و اگر چاشنی تمرین را در کنار کلاس های موسسه استادلینک قرار دهید، به احتمال بالا به هدف خود خواهید رسید.

دوره های آمادگی آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا

دانلود سوالات آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا ( عمومی و تخصصی )

شما می توانید سوالات آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا در سنوات گذشته و همچنین سوالات پیشنهادی این آزمون را از سایت خوب « ایران-استخدام » تهیه کرده و موقع کلاس خصوصی با اساتید سایت تدریس خصوصی استادلینک، از این نمونه سوالات کمک بگیرید.

همکاری با سایت تدریس خصوصی استادلینک

همکاری در سایت تدریس خصوصی ( جتسجوی معلم خصوصی، استاد خصوصی و مشاور تحصیلی ) استادلینک​

در موارد زیر می توانید به داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی شرکت مهندسی الکا آریا کمک کنید.

  1. اگر سنوات گذشته امتحان داده اید، سوالاتی که در ذهن خود دارید و هر تجربه ای که به نظر شما برای دیگران هم سودمند است را در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه بنویسید.
  2. پس از آزمون امسال، سوالاتی که به خاطر دارید و همچنین تجربۀ محیط برگزاری آزمون و … را با دیگران در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی علوم و فنون ادبی دوازدهم انسانی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی علوم و فنون ادبی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه […]

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی شهریور 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جامعه شناسی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی گسسته دوازدهم ریاضی دی ۱۴۰۱ همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی گسسته رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید