استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی دهم تجربی و ریاضی

استاد حل تکالیف، تمارین و سوالات درس ریاضی دهم تجربی و ریاضی فیزیک معلم حل سوالات امتحانی ریاضی 1 دهم

استاد حل تکالیف، تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی دهم تجربی و ریاضی

استاد حل تکالیف، تمرین ها، نمونه سوالات امتحانی، سوالات کتاب درسی، سوالات آزمون های آزمایشی درس ریاضی 1 دهم تجربی و ریاضی فیزیک دبیرستان در موسسه تکلیف آنلاین ( تکلیف آنلاین )

استاد حل تکالیف ریاضی دبیرستان و دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی، حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات ریاضی کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

معلم حل تمرین های ریاضی 1 دهم تجربی

درس ریاضی دهم بین دو رشته تجربی و ریاضی فیزیک مشترک می باشد و شامل 7 فصل است.

  1. دنباله و مجموعه ها
  2. مثلثات
  3. توان های گویا و عبارت های جبری
  4. معادله و نامعادله
  5. تابع
  6. شمارش بدون شمردن
  7. آمار و احتمال

 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان برای حل نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی دهم تجری و ریاضی فیزیک می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

دبیر حل تکالیف و نمونه سوالات امتحانی ریاضی دهم

در ریاضی دهم تجربی و ریاضی، با مباحث و درس های جدیدی که در زیر فهرست آنها را آورده ایم مواجهه می شوید

  • الگو و دنباله
  • مثلثات
  • نامعادله درجه دو و کسری
  • حل معادله درجه 2
  • تابع در ریاضی
  • اصول شمارش بدون شمردن
  • آمار و احتمال و قواعد مجموعه ها

 

جدید بودن مطالب باعث می شود که دانش آموزان دهم تجربی و ریاضی درک درستی از ریاضی 1 دبیرستان نداشته باشند و در تحل تمرین ها و نمونه سوالات امتحانی مشکل پیدا کنند.

دانش آموزان دهم رشته های ریاضی و تجربی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های ریاضی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

معلم حل تکالیف و تمرین های ریاضی دهم ریاضی فیزیک

برای آنکه ریاضی دهم تجربی و ریاضی فیزیک را به خوبی متوجه شوید باید مباحث زیر از سال نهم را به خوبی مطالعه کنید.

  • تجزیۀ عبارت های جبری ( فصل 4 و 5 ریاضی نهم )
  • معادله خط و درجه اول ( فصل 6 ریاضی نهم )
  • عبارت های گویا ( فصل 7 ریاضی نهم )
  • توان و جذر ( فصل 7 ریاضی هفتم و هشتم و فصل 4 ریاضی نهم )
 
بخاطر آنکه اغلب دانش آموزان از سال های قبل مطالب را به خوبی یاد نگرفته اند در سال دهم و در امتحان ریاضی و حل تکالیف و تمرین های درسی به احتمال زیاد به مشکل بر می خورند.

دانش آموزان یازدهم رشته های ریاضی و تجربی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های ریاضی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی ریاضی 1 دهم ریاضی و تجربی

یکی از جدیدترین و مشکل ترین مبحث های درس ریاضی دهم رشته ریاضی فیزیک و تجربی، مبحث مثلثات است.

بسیاری از دانش آموزان با مثلثات به مشکل برمیخورند و چون در هر دو رشته تا سال دوازدهم مبحث مثلثات تکرار می شود، باید خود را در این مبحث قوی کنید وگرنه در سال های یازدهم و دوازدهم به مشکل برمیخورید.

دانش آموزان دهم رشته های ریاضی و تجربی می توانند از خدمات حل سوالات و تکالیف و تمرین های ریاضی موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گداری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

معلم حل تکالیف و تست های ریاضی کنکورهای آزمایشی

اگر سال دوازدهمی باشید ( یا حتی سال های پایین تر )، در یکی از کنکورهای آزمایشی مانند قلم چی، گزینه 2، گاج، ماز و سنجش شرکت می کنید.

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشید که در حل و تحلیل سؤالات دچار چالش شدید شده باشید یا حل و تحلیل این آزمون ها بعنوان تکلیف کلاسی شما در نظر گرفته شده باشد.

شما در این حالت می توانید از خدمات حل سوالات و تکالیف موسسه تکلاین استفاده کرده و با خیال آسوده و تضمینی حل سؤالات خود را به ما بسپارید.

استاد حل نمونه سوالات امتحانی و تکالیف ریاضی عمومی دانشگاه

ریاضی عمومی 1 و 2 ، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال مهندسی، جبر خطی و … از دروس اجباری بسیاری از رشته های دانشگاهی می باشند.

یکی از دغدغه های دانشجویان، حل سؤالات کتاب های مرجع ریاضیات از جمله سیلور و … می باشد.

شما می توانید از خدمات حل تکالیف و نمونه سؤالات امتحانی ریاضیات موسسه تکلاین برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی علوم اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی دی 1402 ( هویت اجتماعی ) همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی علوم اجتماعی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و […]

دانلود سوالات امتحان نهایی شیمی دوازدهم تجربی و ریاضی دی 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی شیمی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم خرداد 1402 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی و انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی سلامت و بهداشت تمامی رشته ها و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه […]

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید