دانلود امتحانات نهایی پیش رو

انواع کلاس های تابستانی برای نوجوانان | برای تابستان چه کلاسی برویم؟

انواع کلاس های تابستانی برای نوجوانان | برای تابستان چه کلاسی برویم؟

انواع کلاس های تابستانی برای نوجوانان | برای تابستان چه کلاسی برویم؟

تابستان فرصتی مناسب برای نوجوانان است که با کسب مهارت های گوناگون، برای آینده آماده شوند. در این مقاله در مورد انواع کلاس های تابستانی به شما معرفی می شوند.

این مقاله توسط مشاورین سایت تدریس خصوصی استادلینک برای شما عزیزان به رشتۀ تحریر در آمده است.

برای تابستان چه کلاسی برویم؟

برای پاسخ به این پرسش ابتدا بهتر است اهداف خود را از زمان گذاشتن برای کلاس های تابستانی مخشص کنید. برخی از افراد تمایل دارند که دروس سال بعد را تقویت کنند یا حتی دروسی که در سال های کرونا در آن ضعیف شده اند را مرور کنند.

برخی دیگر از افراد تمایل دارند که علاوه بر مسائل درسی، یک فن و یک دانش و مهارت جدید را بیاموزند و از آن نیز کسب درآمد داشته باشند. این بستگی به شما داشته و ما برای اکثر این موارد در ادامۀ این مقاله راهکار داریم.

کلاس های تابستانی زبان انگلیسی

یکی از مهارت های لازم و واجب در دنیای امروزی، دانستن زبان انگلیسی است. حتماً توصیه می کنیم که یکی از اهداف خود را در تابستان، به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید.

برای یادگیری زبان می توانید به موسسات رایج زبان مراجعه کنید اما توصیه ما این است که در هوای گرم تابستان، استاد زبان انگلیسی را به خانه بیاورید و با برگزاری کلاس آنلاین یا کلاس حضوری در منزل، از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید.

سایت تدریس خصوصی استادلینک شامل بهترین اساتید زبان انگلیسی و سایز زبان های خارجی بوده که می توانید با آنها به قله های موفقیت برسید.

کلاس های تابستانی مجازی یا حضوری آیلتس و تافل

کلاس خصوصی آیلتس - کلاس های تابستانی زبان

اگر جزء دانش آموزانی هستید که می خواهید پس از اخذ دیپلم، به کشور دیگری برای تحصیل مهاجرت کنید، پس در اهداف خود گرفتن مدرک بین المللی آیلتس یا تافل را داشته باشید.

در اکثر کشورها ( حتی کشورهای غیر انگلیسی زبان مانند آلمان )، دانشگاه ها و کالج هایی وجود دارد که به زبان انگلیسی تدریس می کنند و شما برای ورود به آنها بهتر است بسته به خواستۀ آن دانشگاه یا کالج، مدرک تافل یا آیلتس با حداقل نمرۀ قبولی داشته باشید.

برای سرعت در فرایند یادگیری زبان انگلیسی و اخذ مدرک تافل یا آیلتس، می توانید از اساتید زبان انگلیسی سایت استادلینک کمک بگیرید. برای رزرو بهترین اساتید زبان انگلیسی ایران، می توانید از طریق پشتیبانی وانساپ سایت استادلینک نیز اقدام نمایید.

کلاس های تابستانی کسب مهارت های کامپیوتر

دانستن مهارت های زیر از الزامات دنیای امروز است:

  • مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL
  • اینترنت Internet
  • ویندوز Windows
  • تایپ ده انگشتی
  • آموزش کامپیوتر به کودکان ( یکی از بهترین و کاربردی ترین کلاس های مهارتی برای کودکان )

کلاس های فوق توسط اساتید حوزه مهارت های کامپیوتری در سایت استادلینک تدریس می شود که شما می توانید با این کلاس ها، مهارت کودک و نوجوان خود را ارتقاء داده و او را برای مهارت های دیگر که لازمۀ آن دانستن مهارت های فوق است، آماده کنید.

کلاس های تابستانی ماکروسافت آفیس

کلاس های تدریس خصوصی آفیس و ورد و پاورپوینت

نرم افزار مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی شده توسط کمپانی مایکروسافت است دانستن هر یک از بخش های آن نیاز به آموزش دارد. نرم افزار آفیس خود به بخش های زیر تقسیم می شود:

  • نرم افزار وُرد (Microsoft Word)
  • نرم افزار اِکسل (Microsoft Excel)
  • نرم افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint)
  • نرم افزار اَکسس (Microsoft Access)
  • نرم افزار اوت لوک (Microsoft Outlook)
  • نرم افزار پابلیشر (Microsoft Publisher)
  • نرم افزار ویزیو (Microsoft Visio)

یادگیری هر یک از نرم افزارهای فوق، باعث کسب درآمد شما در دراز مدت خواهد شد چون روز به زور با پیشرفت تکنولوژی، به خصوص در حیطۀ مجازی و آنلاین، نیاز به هز یک از برنامه های بالا بیشتر احساس می شود.

توجه شود که یادگیری نرم افزارهای زیر مجموعه آفیس بسیار ساده بوده و شما می توانید با انتخاب استاد خصوصی از سایت استادلینک، به سرعت این نرم افزارهای جذاب و پولساز را یاد بگیرید.

کلاس نرم افزار فتوشاپ و انیمیشن سازی

کلاس های تابستانی نرم افزارهای شرکت ادوبی

یکی از مهارت های پول ساز و و واقعاً جذاب این روزها، نرم افزار فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و … در حوزه های ادیت عکس و فیلم و ساخت جلوه های ویژه است.

این روزها اکثر شرکت ها، یوتیوبرها و بلاگر و ولاگرها نیاز به اشخاصی دارند که با نرم افزارهای شرکت ادوبی آشنایی داشته باشند و برای آنها به صورت پروژه ای یا تمام وقت کار کنند و شما به عنوان یک دانش آموز می توانید در کنار تحصیل خود دارای درآمد نیز باشید.

سایت تدریس خصوصی استادلینک دارای بهترین اساتید حوزه فتوشاپ و انیمیشن سازی است که می توانید با گرفتن کلاس خصوصی و همچنین دوره های آموزشی اساتید استادلینک، به سرعت برای بازار کار آمده شوید.

کلاس های تابستانی برنامه نویسی

کلاس خصوصی و دوره های زبان های برنامه نویسی استادلینک

با پیشرفت گجت ها و دستگاه های هوشمند و وابسته شدن هرچه بیشتر انسان ها به این وسایل، نیاز به اشخاصی که بتوانند این گجت ها را برنامه ریزی و مدیریت کنند بیشتر می شود.

شما می توانید با یادگیری هر یک از زبان های برنامه نویسی مانند سی، سی شارت، سی پلاس و پایتون و … و همچنین یادگیری برنامه ها و زبان های برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن و بازی های اندرویدی و iOS، به درآمدهای بالا و حتی دلاری برسید.

خوشبختانه در سایت استادلینک اساتید حرفه ای برنامه نویسی وجود دارد که با دانش آنها و گرفتن کلاس خصوصی یا خرید دوره های آنها می توانید در زمینه برنامه نویسی پیشرفت های زیادی داشته باشید.

کلاس های هنری و ورزشی

کلاس های تابستانی ورزشی و هنری

کلاس های تابستانی بدون ورزش و هنر معنای خاصی نمی دهند. از قدیم و الایام گفته اند که عقل سالم در بدن سالم!

شما می توانید با رفتن به کلاس ورزشی مورد علاقه خود مانند کلاس فوتبال، بدنسازی و … علاوه بر فواید بی شمار آن، خود را از لحاظ ذهنی و جسمی برای سال تحصیلی آینده آماده تر کنید.

همچنین در بین بسیاری از دانش آموزان، علاقه به موسیقی، نقاشی، تئاتر و … وجود دارد که کلاس های تابستانی در این زمینه در آموزشگاه های مختلف و سایت استادلینک نیز وجود دارد.

کلاس های تابستانی تقویتی

کلاس های تقویتی تابستانی استادلینک

سایت استادلینک پیشرو در زمینۀ کلاس های درسی و غیر درسی بوده که شما می توانید با انتخاب برترین اساتید، در زمینه های مختلف کلاس داشته باشید.

اگز جزء والدینی هستید که نگران نحصیل و آینده درسی فرزند خود هستید، حتماً از کلاس های تابستانی سایت استادلینک استفاده کنید. با کلاس های تقویتی می توانید ضعف های سال های گذشته را برطرف کرده و همچنین خود را برای سال آینده آماده کنید.

برای رزرو معلم خصوصی درس مود نظر خود، می توانید از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استاد لینک اقدذام نمایید.

سخنی با والدین

در انتها این خواهش را از والدین دانش آموزان دارم که هدف نهایی از کلاس های تابستانی یعنی کشف استعداد و زمینه های رشدی فرزند خود را فراموش نکنند.

هر انسانی در زمینه هایی استعداد و علاقه بیشتری دارد و شما به عنوان والدین دانش آموز، بهتر است از این کلاس های تابستانی، استعداد و علاقه فرزند خود را کشف و کمک به شکوفا کردن آن کنید.

سخنی با دانش آموزان

هرچه سن شما کمتر باشد، راحتتر می توانید یاد بگیرید و آموزش ببینید. پس از هم اکنون به فکر آیندۀ شغلی و درآمدی خود باشید و فرصتی که در تابستان و وجود کلاس های تابستانی متنوع برای شما وجود دارد، شروع به کشف استعداد و علاقه خود کنید.

توجه داشته باشید که اگر در کاری که به آن علاقه دارید، درآمد کسب کنید، شغل آینده شما بسیار دلچسب خواهد شد پس به کلاس های تابستانی نگاه ویژه داشته باشید.

مقالات مرتبط:

چگونه معلم و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

چرا از کلاس خصوصی استفاده کنیم؟

 

 

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم دی 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی و انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی سلامت و بهداشت تمامی رشته ها و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی خرداد ۱۴۰۱ همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

اعلام تاریخ جدید برگزاری امتحانات نهایی خرداد 1403 از پس شهادت رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان  جدیدترین تاریخ برگزاری امتحانات نهایی خرداد 1403 با توجه به سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و شهادت سید ابراهیم رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان و مابقی شهدا، و اعلام عزای عمومی 5 روز توسط رهبر انقلاب، […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید