دانلود امتحانات نهایی پیش رو

قیمت تدریس خصوصی در سال 1401 و عوامل موثر بر آن

قیمت تدریس خصوصی در سال 1401 و عوامل موثر بر آن

قیمت تدریس خصوصی در سال 1401 و عوامل موثر بر آن

در این مقاله قیمت تدریس خصوصی در سال 1401 و عوامل موثر بر آن برای شما عزیزان توسط سایت تدریس خصوصی استادلینک بیان شده است.

سایت استادلینک، یک سایت جامع جستجوی، معلم، مشاور و استاد خصوصی در سراسر کشور بوده که برای اکثر دروس از دبستان تا دانشگاه و دکتری، دارای استاد می باشد.

شما می توانید با مراجعه به صفحۀ اصلی سایت استادلینک و مشاهدۀ لیست اساتید از قیمت کلاس خصوصی در تهران و کرج، قیمت تدریس خصوصی در اصفهان و دیگر شهرها آگاه شوبد.

مشاهده لیست قیمت تدریس خصوصی

برای مشاهدۀ لیست قیمت کلاس خصوصی کافی است که به پروفایل استاد در سایت استادلینک مراجعه کرده و علاوه بر مشاهدۀ متن رزومه، سابقه کاری، فیلم نمونه تدریس، مشاهدۀ جزوه ها و نظر شاگردان قبلی، میتوانید قیمت کلاس خصوصی و ساعت تدریس خصوصی استاد را مشاهده کنید.

پس از باز کردن صفحۀ رزومۀ استاد، در قسمت قیمت کلاس خصوصی، شما ممکن است رقم و زمان تدریس کلاس را مشاهده نمایید یا ممکن است با واژۀ “قیمت توافقی” روبرو شوید. اساتیدی که قیمت توافقی برای کلاس حصوصی خود درج نموده اند را بهتر است تماس گرفته و از روند تدریس آنها آگاهی پیدا کنید. معمولاً این اساتید در کار تدریس جدی تر بوده و بهتر با شما راه می آیند.

عوامل موثر بر قیمت کلاس خصوصی

عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی

قیمت کلاس خصوصی در سال 1401 یا هر سال دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعدادی از آنها را در زیر برای شما عزیزان بیان می کنیم.

  1. سابقۀ معلم خصوصی: هرچه سابقۀ معلم خصوصی شما بیشتر و عملکرد قبلی او بهتر بوده باشد، به تبع هزینۀ کلاس خصوصی او بالاتر است. از بالا بودن هزینه تدریس خصوصی او نگران نباشید زیرا با توجه به تجربه و دانش خود می تواند در مدت زمان کمتر شما را آماده کرده و در نهایت به نفع شما است.
  2. زمات تدریس خصوصی: اگر در زمان های پیک امتحانات اقدام به گرفتن معلم خصوصی نمایید، منطقاً هزینۀ کلاس خصوصی شما بالاتر بوده و ممکن است حتی استاد خصوصی مدنظر شما وقت برای تدریس به شما نداشته باشد. پیشنهاد می کنیم اگر پایه شما ضعیف است، در زمانهای قبا از شروع امتحانات اقدام به گرفتن معلم خصوصی خود از سایت استادلینک نمایید.
  3. نوع درس تدریس شده: دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی معمولاً هزینۀ بالاتری نسبت به دروس عمومی مانند دینی دارند. همچنین اگر درسی مانند آموزش زبان چینی را نیاز داشته باشید، بخاطر کم بودن مدریسن آن، هزینۀ کلاس بالاتری را باید پرداخت نمایید.
  4. تعداد جلسات کلاس خصوصی: معمولاً هزینه کلاس خصوصی برای کلاس های رفع اشکال یکی دوجلسه ای بیشتر از کلاس های مدوام و پشت سر هم است. پیشنهاد می کنیم اگر پایه درسی ضعیفی دارید، از کلاس های منظم اساتید سایت استادلینک استفاده نمایید.
  5. شهر محل سکونت: معمولاً هزینه کلاس خصوصی در کلان شهرها مانند تهران و کرج و اصفهان و … بیشتر از شهرهای کوچک است. برای مشاهده قیمت کلاس خصوصی در اصفهان یا شایر شهرها، از سایت استادلینک دیدن نمایید.
  6. تدریس خصوصی در منزل یا آموزشگاه: قیمت کلاس خصوصی در منزل بخاطر مسائل رفت و آمد استاد و فاصلۀ او با شما، کمی بیشتر است.
  7. تدریس خصوصی حضوری یا آنلاین: قیمت کلاس خصوصی مجازی و آنلاین، کمی کمتر از کلاس خصوصی حضوری ( در آموزشگاه یا منزل شاگرد ) است. پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید درگیر مسائل ترافیک و رفت و آمد نشوید و همچنین هزینۀ مناسب تری برای کلاس خصوصی پرداخت کنید، از کلاس های مجازی استادلینک استفاده نمایید تا در هر ساعت شبانه روز و بدون هیچ محدودیتی، کلاس خصوصی داشته باشید.
  8. تدریس خصوصی تضمینی یا غیرتضمینی: هرچند که فرایند یادگیری امری دو طرفه است و هم شاگرد و هم معلم خصوصی باید در وظافیت خود متعهد باشند، ولی عده ای از اساتید به صورت تضمینی کار کرده و به تبع هزینۀ کلاس های خصوصی تضمینی بالاتر است.

هزینه هر جلسه کلاس خصوصی

با توجه به مسائل گفته شده در قسمت بالا، هزینه هر جلسه کلاس خصوصی متغیر بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. کلاس های خصوصی سایت استادلینک، از ساعتی 40 هزارتومان شروع شده و بسته به موارد گفته شده در قسمت بالا، هزینه افرایش می یابد.

اگر نیاز به معلم خصوصی دارید می توانید از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک، اقدام به رزرو معلم، مشاور و استاد خصوصی خود نمایید. موقع پیام ذکر کنید از سایت استادلینک پیام می دهید.

مقالات مرتبط:

وبسایت تدریس خصوصی فیزیک

چگونه معلم و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

چرا از کلاس خصوصی استفاده کنیم؟

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی زمین شناسی یازدهم تجربی و ریاضی خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی دانلود سوالات امتحان نهایی زمین شناسی خرداد 1403 برای دانلود سوالات امتحان نهایی زمین شناسی یازدهم خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی، روی دانلود، […]

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی شهریور 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جامعه شناسی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی خرداد 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید