دانلود امتحانات نهایی پیش رو

چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟

پیدا کردن یک معلم و استاد خصوصی خوب، یکی از دغده های مهم خانواده ها و دانش آموزان و دانشجویان است. همچنین داشتن یک مشاور تحصیلی خوب نیز شدیداً حس می شود.

در این مقاله که توسط سایت جستجوی آنلاین معلم و مشاور خصوصی استادلینک ( تدریس آنلاین و حضوری ) برای شما عزیزان تهیه شده است، به شما طریقۀ پیدا کردن مدرس، مشاور و استاد خصوصی گفته می شود.

مطالعه رزومه و سابقه کاری استاد خصوصی

سایت استادلینک، با داشتن هزاران استاد تدریس خصوصی در زمینه های غلمی، هنری و … یک بانک اساتید غنی را برای شما عزیزان تهیه کرده است.

کافی است اسم درس و همچنین شهر خود را در قسمت سرچ سایت استادلینک وارد کنید تا لیست اساتید موردنظر خود را پیدا کنید. همچنین می توانید با فیلتر بازۀ قیمت و جنسیت استاد، انتخاب راحت تری داشته باشید.

پس از اعمال فیلترهای موردنظر خود، رزومۀ اساتید برای شما به نمایش درخواهد آمد. رزومه ها را با دقت مطالعه کنید و سپس با آنها ارتباط بگیرید یا از طریق سایت استادلینک، درخواست معلم خصوصی خود را ارجاع دهید.

همچنین می توانید از طریق پشتیبانی واتساپ استادلینک نیز درخواست خود را مطرح کنید تا ما بهترین گزینه ها را با توجه به شرابط شما به شما معرفی کنیم.

توجه ویژه به مدرس ویژه و با ستاره

استاد خصوصی ستاره دار در سایت استادلینک

مدرسین ستاره دار، از فیلترهای مختلف رد شده و سوابق آنها تا جایی که برای ما امکان دارد، بررسی می شود. حتی المکان سعی کنید از این مدرسین برای کلاس استفاده کنید. از لحاظ قیمت، کلاس خصوصی با این اساتید کمی گران تر است ولی مطمئین باشید از کیفیت بالاتری بهره مند خواهید شد.

توجه شود که تیک های آبی کنار هر بخش از رزومۀ اساتید به معنای آن است که استاد جهت اعتبارسنجی، مدارک آن بخش را برای استادلینک ارسال کرده است.

قیمت کلاس خصوصی

یکی از مهم ترین معیارهای این روزها، انتخاب معلم خصوصی براساس قیمت است. توجه داشته باشید تا جایی که امکان دارد کیفیت را فدای کمیت نکنید. اساتید باتحربه کمی هزینۀ بالاتری دارند ولی به تبع کیفیت تدریس آن نیز بالاتر بوده و تعداد جلسات کم تری نیاز دارید.

البته این حرف از کیفیت کار جوان تر کم نمی کند و آنها نیز از انگیزۀ بالاتری برای تدریس برخودار هستند و همچنین آنها با شیوه های نوین تدریس نیز آشنایی دارند که این نیز خود یک حسن بسیار خوب است. بعضی از اساتید جوان تر حاضر هستند جلسۀ اول را با قیمت پایین تر و همچنین به صورت رایگان برگزار کنند تا شما از کیفیت تدریس و ارتباط آن با دانش آموز خود آگاه شوید.

معلم رسمی و معلم نیروی آزاد

اساتید و معلمان عزیز استخدام رسمی آموزش و پرورش، معمولاً کمی گران تر از اساتید غیر رسمی و نیروی آزاد هستند. معمولاً اساتید رسمی کمی باتجربه تر و قدیمی تر و شناخته شده تر بوده و برخی از خانوده ها یکی از ملاک هایشان برای انتخاب معلم خصوصی، رسمی بودن معلم است.

توجه داشته باشید که دبیری که بیش از 2 سال تدریس مستمر در مدرسه و به صورت خصوصی داشته است، از تجربۀ مناسب برای کلاس داری و تدریس برخودار است.

در مقطع دانشگاهی، معمولاً اساتید رسمی به صورت خصوصی کار نکرده و انتخاب دانشجویان از بین افراد نیروی آزاد و خصوصی است و تجربۀ موفق بسیاری از این اساتید در زمینۀ تدریس خصوصی دروس دانشگاهی گواه سخن بالاست.

تدریس آنلاین و تدریس حضوری

یکی از پارامترهای مهم هم برای خانواده ها هم در قیمت کلاس، برگزاری کلاس خصوصی به صورت آنلاین یا حضوری هست. بعضی از خانواده ها تاکید دارند که کلاس حتماً باید به صورت حضوری در منزل دانش آموز یا در آموزشگاه برگزار شود.

بخاطر شرایط کرونایی بهتر است کلاس فعلاً بصورت مجازی در محیط با کیفیت گوگل میت یا اسکایپ برگزار شود. برگزاری کلاس آنلاین در هر ساعت شبانه روز ممکن بوده و هزینۀ رفت و آمد و اجارۀ کلاس و همچنین تلف شدن وقت در مسیر رفت و آمد را ندارد.

سعی کنید یک جلسه هم که شده از استاد خصوصی به صورت آنلاین بهره ببرید و اگر نارضی بودید کلاس را حضوری بزگزار کنید. توجه کنید که اگر کلاس های خود را به شب امتحان بیندازید، دیگر ممکن است حق انتخاب کلاس حضوری را نداشته باشید چون استاد خصوصی شما ممکن است تایم زیادی نداشته باشد.

تدریس خصوصی در تهران، کرج و اصفهان

سایت جستجوی آنلاین معلم خصوصی استادلینک، این افتخار را دارد که بهترین اساتید و مشاورین خصوصی را از سراسر کشور برای شما عزیزان گرد هم آورده است که می توانید بهترین انتخاب را در بازه های قیمتی مختلف داشته باشید.

قیمت کلاس خصوصی در شهر تهران کمی بالاتر از سایر شهرها بوده و سپس کرج و کلان شهرهایی مثل اصفهان نیز از سایر شهرستان ها گران قیمت تر هستند. شما می توانید لیست قیمت کلاس خصوصی را از سایت استادلینک (همین سایت) مشاهده نمایید.

مقالات مرتبط:

چرا از کلاس خصوصی استفاده کنیم؟

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی اصول و عقاید 2 یازدهم معارف اسلامی شهریور 1402 غایبین مجاز و موجه همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی امتحانات نهایی معارف  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی اصول عقاید 2 یازده م معارف و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی هندسه دوازدهم ریاضی خرداد 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی هندسه رشته ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی دوازدهم انسانی شهریور 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با ما […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید