دانلود امتحانات نهایی پیش رو

چرا از کلاس خصوصی استفاده کنیم؟

چرا از کلاس خصوصی استفاده کنیم؟ - استادلینک

چرا از کلاس خصوصی استفاده کنیم؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا بهتر است از کلاس خصوصی استفاده کنیم و بابت کلاس خصوصی هزینه انجام دهیم؟

در این مقاله که توسط سایت تدریس خصوصی استادلینک برای شما تهیه شده است، به این پرسش پاسخ می دهیم.

1- کیفیت بالای کلاس خصوصی

در کلاس های عمومی، به خاطر ازدیاد جمعیت، دبیر مجبور است درس را طوری جلو ببرد که همگان متوجه درس شوند و روی تفهیم برای حداکثر تلاش دارد. در این بین شما ممکن است به عنوان یک دانش آموز، مطلبی را در کلاس درس متجوه نشوید و معلم هم بخاطر کم بودن وقت، نتواند دوباره به آن مبحث بازگردد.

پس کلاس های کم جمعیت و به خصوص کلاس های خصوصی بسیار پر بازده بوده و تا شما مطلبی را متوجه نشوید، دبیر خصوصی از آن عبور نمی کند.

2- غیبت در کلاس

برخی مواقع پیش آمده بخاطر دلایلی نتوانید به کلاس درس مراجعه کنید یا در دوران کرونا بخاطر قطع برق یا ضعیف بودن اینترنت، مطلب را متوجه نشده باشید. در این حالت بهتر است که سریعاً معلم خصوصی آن درس را از سایت استادلینک پیدا کرده و با برگزاری چند جلسه رفع اشکال، درس را متوجه شوید. بخاطر پیوسته بودن مطالب، حتماً در اسرع وقت این کار را انجام دهید.

3- برطرف کردن ضعف تحصیلی

بسیاری از مواد مشاهده شده دانش آموز یا دانشجو، تمام تلاش خود را برای یک یا چند درس انجام میدهد ولی بخاطر ضعف در پیش نیازهای آن درس، ناموفق است. ابتدا سعی کنید که اگر ضعفی در مطالب پیش نیاز دارید به کمک معلم خصوصی سایت استادلینک آنرا برطرف کنید و سپس به فراگیری مطالب جدید بپردازید.

4- ترسیدن از حل تمرین

عدم توانایی در حل تمرین و ترسیدن از نوشتن، یکی از چالش ها و موانع دانشجویان و دانش آموزان است. در کلاس خصوصی، استاد سوالات را برای شما قدم به قدم و گام به گام حل کرده و سپس مثال مشابه را به شما داده و شما را مجبور می کند که قدم های حل مسئله را یکی یکی طی کرده تا به حواب برسید و از این طریق هم درس را متوجه شده و هم ترس شما از نوشتن برطرق می شود.

5- آموزش تکنیک های تست زنی

آموزش تست زنی در کلاس خصوصی سایت استادلینک

متاسفانه بخاطر ماهیت تستی امتحان کنکور، و تضاد آن با امتحان نهایی یا امتحانات دانشگاه و مدرسه، روش های حل تستی متفاوت تر از روش های تشریحی است.

در کلاس های درس معمولاً روش های تشریحی آموزش داده می شود که به درد امتحانات تستی با تایم محدود و فضای نوشتن محدود، نمی خورد. در کلاس خصوصی استاد تمام روش های تشریحی و تستی یک مطلب را به شما آموزش می دهد که هم برای امتحانات تشریحی و هم کنکور آماده شوید.

6- کلاس های شب امتحان نهایی

شاید برای شما پیش آمده باشد بنا به هر دلیلی در طول سال درسی را نخوانده باشید و قصد دارید حتماً در آن درس پاس شوید. یکی از بهترین گزینه ها برای این کار، گرفتن معلم خصوصی از سایت استادلینک بوده تا دبیر به صورت حضوری یا آنلاین، درس مورد نظر را به شما تدریس نماید و مطالب نمره بیار با شما کار شود.

توصیه می کنیم اگر دانش آموزان و دانشجویان شب امتحانی هستید، بخاطر صرفه جویی در زمان، از کلاس آنلاین استادلینک استفاده نمایید تا در هر ساعت شبانه روز بتوانید کلاس داشته باشید.

7- پیشرفت تحصیلی در کلاس خصوصی

استادلینک این افتخار را دارد که اساتیدی که مشاور تحصیلی و کنکور نیز هستند را گرد هم آورده است. در کلاس خصوصی اگر معلم شما کمی هوشیار باشد، ابتدا مشکل شما را ریشه ای بررسی کرده و قدم به قدم به رفع آن می پردازد.

بسیاری از مواقع، دانش آموز یا دانشجو، بخاطر مسائل درون خانوادگی و … افت تحصیلی پیدا می کند. اولین قدمی که خانواده برای جبران این افت تحصیلی انجام می دهد، گرفتن معلم خصوصی است.

اگر این معلم بتواند مسئله را ریشه ای بررسی کرده و ارتباط خوبی با دانش آموز و خانوادۀ آن برقرار کند، می تواند کمک شایانی هم به پیشرفت تحصیلی و انگیزشی دانش آموز داشته باشد، هم خانواده او را از مشکلات بعدی نجات دهد.

سایت جستجوی آنلاین معلم و مشاور خصوصی ( تدریس آنلاین و حضوری ) استادلینک، این افتخار را دارد که بهترین اساتید و مشاوران تحصیلی را برای شما عزیزان گردهم آورده است. برای گرفتن معلم یا مشاور خصوصی خود، از طریق سایت استادلینک اقدام نمایید؛ همچنین می توانید از طریق پشتیبانی واتساپ درخواست معلم خصوصی خود را به پشتیبانی اعلام نمایید.

مقالات مرتبط:

دانلود سوالات امتحان نهایی سال دوازدهم

دانلود سوالات هماهنگ استانی سال نهم

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی خرداد 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جامعه شناسی رشته علوم انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

71126 دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی جغرافیا 3 دوازدهم انسانی خرداد 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جغرافیا 3 رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات […]

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی دی 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید