دانلود امتحانات نهایی پیش رو

استاد هندسه حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

استاد حل سوالات امتحان نهایی خارج کشور تضمینی

استاد هندسه حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

استاد و معلم و دبیر خصوصی هندسه برای حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در موسسه تکلاین ( تکلیف آنلاین )

استاد هندسه حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی،حل سوالات امتحان نهایی هندسه خارج از گشور، حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات هندسه کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد هندسه دوازدهم حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

هندسه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک شامل 3 فصل می باشد.

  1. ماتریس و کاربردها: آشنایی با ماتریس، انجام عملیات ریاضی روی آن و وارون کردن ماتریس
  2. مقاطع مخروطی: آشنایی با معادله دایره، بیضی و سهمی و روابط حاکم بر آنها
  3. بردارها: آشنایی با فضای سه بعدی، عملیات ریاضی روی بردارها و ضرب های داخلی و خارجی
 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان برای حل سوالات امتحان نهایی درس هندسه دوازدهم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم هندسه یازدهم حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

هندسه یازدهم رشته ریاضی فیزیک شامل 3 فصل زیر می باشد.

  1. دایره: از مهمترین و حجیم ترین فصل های هندسه سال یازدهم
  2. تبدیل های هندسی و کاربردها
  3. روابط طولی در مثلث
 

دانش آموزان یازدهم رشته ریاضی فیزیک می توانند از خدمات حل سوالات امتحان نهایی خارج کشور و تکالیف و تمرین های هندسه موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

هندسه فیزیک دهم حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

هندسه سال دهم رشته ریاضی شامل 4 فصل زیر می باشد.

  1. ترسیم های هندسی و استدلال
  2. قضیۀ تالس، تشابه و کاربردها
  3. چندضلعی ها
  4. تجسم فضایی
 

دانش آموزان دهم رشته ریاضی فیزیک می توانند از خدمات حل سوالات امتحان نهایی هندسه خارج از کشور و تکالیف و تمرین های فیزیک موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

درباره موسسه حل تکالیف آنلاین تکلاین

موسسه حل تکالیف و پروژه های تکلاین (تکلیف آنلاین)  در راستای کمک به دانش آموزان و دانشجویان داخل و خارج از کشور پایه گذاری شده است.

این موسسه با قدمتی 12 سال در کنار بسیاری از خانواده های سرشناس ایرانی بوده و کمک به هموطنان سرلوحه کار ما قرار گرفته است و همچنین هدف موسسه تکلاین، جلب رضایت شما می باشد.

موسسه تکلاین در تمامی دروس از دبستان تا دبیرستان و دانشگاه در کنار خانواده های ایرانی و دانش آموزان و دانشجویان داخل و خارج از کشور می باشد. پس با خیال راحت پروژه های خود را به ما بسپارید و از کیفیت نهایی کار لذت ببرید.

همچنین فعالیت موسسه تکلاین محدود به مراکز آموزشی داخل ایران نبوده و این آموزشگاه امتحانات ورودی به دانشگاه ها و کالج های خارج از کشور از جمله آیمت و تولک ایتالیا و … را نیز در پوشش فعالیت های خود قرار داده است و نتایج درخشانی نیز کسب کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی جغرافیا 3 دوازدهم انسانی خرداد 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جغرافیا 3 رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فیزیک 3 رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با […]

دانلود سوالات امتحان نهایی علوم اجتماعی دوازدهم تجربی و ریاضی دی 1400 ( هویت اجتماعی ) همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی علوم اجتماعی رشته تجربی و ریاضی و نحوه مطالعه صحیح این درس و […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 9 =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید