دانلود امتحانات نهایی پیش رو

دانلود امتحان نهایی جامعه شناسی یازدهم ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ (رشته انسانی)

دانلود امتحان نهایی جامعه شناسی یازدهم ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ (رشته انسانی)

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی یازدهم 12 خرداد 1403 رشته ادبیات و علوم انسانی با جواب و پاسخنامه تشریحی

دانلود امتحان نهایی جامعه شناسی یازدهم 12 خرداد 1403

دانلود سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی 2 یازدهم رشته انسانی 12 خرداد 1403 با پاسخنامه و جواب تشریحی 

انجمن تخصصی امتحان نهایی

شما می توانید در انجمن تخصصی امتحان نهایی استادلینک به صورت رایگان سوالات درسی و مشاوره ای خود را مطرح کرده و به پاسخ سوالات خود برسید.

شرط تک ماده در امتحان نهایی جامعه شناسی

شرط تک ماده در امتحانات نهایی، کسب حداقل نمره 7 در برگه امتحان کتبی می باشد.

در تصویر زیر اطلاعات دقیق در مورد شرایط تک ماده در امتحانات نهایی را مشاهده می کنید.

قوانین تک ماده در امتحان نهایی

برای اینکه در هر درسی بتوانید از شرایط تک ماده استفاده کنید باید نمرات شما شرایط خاصی را دارا باشند که در ادامه این شرایط را به شما توضیح خواهیم داد.

  • دانش‌آموز باید نمره سالانه 10 و بالاتر از آن کسب کرده باشد و نمره برگه امتحانی نهایی آن بیشتر از 7 باشد، در این صورت قبول می‌شود.
  • اگر نمره سالانه دانش‌آموز 10 و بالاتر از آن باشد و نمره کتبی امتحان نهایی آن کمتر از 7 باشد، در این صورت می‌تواند از تک‌ماده دوازدهم و تبصره استفاده کند.
  • اگر نمره سالانه بین 7 تا 10 باشد بدون در نظر گرفتن نمره امتحان نهایی آن باید از تک‌ماده دوازدهم و تبصره استفاده کند.
  • اگر نمره سالانه و نمره امتحان کتبی نهایی دانش‌آموز کمتر از 7 باشد، در این صورت مردود حساب می‌شود.
  • در امتحانات غیر نهایی نوبت دوم دانش‌آموزی قبول حساب می‌شود که نمره حدنصاب سالانه را گرفته باشد. این نمره برای دانش‌آموزان نظری 10 و برای دانش‌آموزان رشته‌های فنی حرفه‌ای 12 می‌باشد. به طوری که اگر آن‌ها نتوانند نمره قبولی را در امتحانات غیر نهایی دریافت کنند. باید با شرکت در امتحانات شهریور ماه نمره خوبی را بگیرند.

البته شما در صورت لزوم می‌توانید بعد از اعلام نتایج امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض کنید. این کار را زمانی انجام دهید که فکر می‌کنید نتایج امتحانات نهایی بهتری را دریافت می‌کردید. البته برای این کار بازه زمانی مشخصی وجود دارد.

نحوه مطالعه امتحان نهایی جامعه شناسی یازدهم چگونه است؟

شاید تا کنون از خود پرسیده باشید که نحوه مطالعه امتحان نهایی جامعه شناسی یازدهم چگونه است؟ در ادامه به این سوال مهم شما دانش آموزان عزیز پاسخ خواهیم داد.

امتحان نهایی جامعه شناسی یازدهم یکی از مهمترین امتحانات دوره دبیرستان است که نیاز به آمادگی مناسب دارد. در این مقاله به نحوه مطالعه و آمادگی برای امتحان نهایی جامعه شناسی یازدهم پرداخته خواهد شد تا بتوانید بهترین نتیجه را از این امتحان مهم کسب کنید.

برنامه ریزی مناسب برای امتحان نهایی جامعه شناسی:

اولین گام برای موفقیت در امتحان نهایی جامعه شناسی ایجاد یک برنامه ریزی مناسب است. برنامه ریزی کامل شامل تعیین زمان مطالعه، تعیین مباحث مهم و تعیین منابع مناسب می باشد.

مرور درست مطالب برای آموادگی امتحان نهایی جامعه شناسی:

فراروی امتحان نهایی، مرور مفیدی بر مطالب گذشته و اصولی که درس می گذارید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مرور مطالب بازخورد مثبتی بر سرعت یادگیری شما دارد.

حل سوالات سال های گذشته:

حل تست های گذشته یکی از بهترین روش ها برای آشنایی با نظام امتحانی و اندازه گیری سطح آمادگی شما است. حل تست های گذشته می تواند به شما کمک کند تا الگوی سوالات را درک کرده و برای امتحان آماده شوید. شما می توانید بهترین بانک سوالات را از سایت استادلینک دریافت کرده و خود را برای امتحانات نهایی آماده کنید.

استفاده از معلم خصوصی جامعه شناسی:

یکی از بهترین و موثرترین و سریع ترین روش ها برای یادگیری درس جامعه شناسی و آمادگی برای امتحان نهایی جامعه شناسی، استفاده از معلم خصوصی است. شما می توانید در سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور درسی استادلینک بهترین معلم های خصوصی را برای آمادگی امتحان نهایی انتخاب نمایید.

مطالعه گروهی:

مطالعه به همراه گروه دیگر دوستان می تواند به شما کمک کند تا مطالب را بهتر درک کنید و مشکلات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

استفاده از منابع معتبر:

استفاده از منابع معتبر و کتب درسی مناسب می تواند به شما کمک کند تا مطالب را بهتر درک کرده و بهترین نتیجه را از امتحان نهایی حاصل کنید.

در نهایت، تاکید می شود که بطور منظم و پیوسته مطالعه کنید و به خود انگیزه کافی بدهید تا بهترین نتیجه را از امتحان نهایی جامعه شناسی خود به دست آورید.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی ۳ دوازدهم تجربی و ریاضی 6 خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی عربی دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 3 ریاضی تجربی 6 خرداد 1403 برای دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 3 دوازدهم خرداد 1403 همراه با جواب […]

دانلود سوالات امتحان شبه نهایی جامعه شناسی 1 دهم علوم انسانی و معارف اسلامی 1 اردیبهشت 1403 با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی جامعه شناسی ویژه امتحانات نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جامعه شناسی 1 دهم رشته علوم انسانی و معارف اسلامی و نحوه مطالعه صحیح […]

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 2 یازدهم انسانی و معارف اسلامی خرداد 1402 غایبین مجاز و موجه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی امتحان نهایی ریاضی انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی و آمار 2 یازدهم رشته علوم انسانی و معارف اسلامی و نحوه […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 10 =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید