دانلود امتحانات نهایی پیش رو

چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟ | راههای آموزش آیلتس در خانه

چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟ | راههای آموزش آیلتس در خانه

چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟ | راههای آموزش آیلتس در خانه

آیلتس یکی از مهم ترین مدرک های معتبر زبان انگلیسی در جهان است که در این مقاله سعی داریم به این پرسش که ” راههای آموزش آیلتس در خانه چیست؟ ” بپردازیم.

این مقاله توسط اساتید زبان انگلیسی سایت تدریس خصوصی استادلینک برای شما عزیزان به رشتۀ تحریر در آمده و استفاده از آن با ذکر منبع ( سایت استاد لینک ) بلامانع می باشد.

چرا برای آیلتس اقدام کنیم؟

چرا برای آیلتس اقدام کنیم؟ - اهمیت آزمون آیلتس

آیلتس یکی از مهم ترین و معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در سراسر دنیا می باشد که تمام مهارت های چهارگانه زبانه شما را مورد ارزیابی قرار می دهد.

اگر قصد مهاجرت تحصیلی، وارد شدن به حوزۀ تدریس و ارتقاء شغلی را دارید، بهتر است برای مدرک آیلتس خود اقدام نمایید. همچنین شما می توانید در مقالۀ « معتبرترین آزمون های رایج زبان انگلیسی برای مهاجرت » با دیگر آزمون های معتبر زبان انگلیسی در جهان آشنا شوید.

چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟ با کمک معلم خصوصی آیلتس آنلاین

همانطور که گفته شد، آزمون آیلتس هر 4 مهارت زبانی را پوشش می دهد و برای گرفتن یک نمرۀ خوب در حدود 6 الی 6/5 در آزمون آیلتس، باید در هر چهار مهارت تسلط کافی داشته باشید. پس می توان نتیجه گرفت، آمادگی برای آزمون آیلتس نیازمند وقت و انرژی زیاد است و در کل می توان گفت فرایند یادگیری زبان انگلیسی طولانی و سخت بوده و نیاز به استمرار و مرور و تکرار پیاپی دارد.

پس اگر به دنبال بهینه ترین و کارامدترین روش ممکن برای یادگیری آیلتس در خانه هستید، می توان گفت که پاسخ سوال ” چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟ ” کمک گرفتن از معلم خصوصی آیلتس می باشد.

شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس

اگر به دنبال سرعت عمل بالاتر، هزینه کمتر و صرفه جویی در وقت و انرژی خود هستید و دوست دارید به صورت خصوصی و سریع برای آزمون آیلتس آماده شوید، بهتر است از کلاس های آنلاین آیلتس استفاده نمایید.

سامانه تدریس خصوصی استادلینک، بهترین اساتید آیلتس کشور را در کنار هم قرار داده و با قیمت مناسب و کیفیت بالا، شما را به بهترین روش ممکن و در کوتاه ترین زمان، برای آزمون آیلتس آماده می کنند.

کلاس های آنلاین و حضوری آیلتس استادلینک

شما می توانید کلاس خصوصی آیلتس خود را به صورت آنلاین یا به صورت حضوری در منزل خود با اساتید آزمون آیلتس سایت استادلینک تجربه نمایید. برای مشاوره در خصوصی معرفی بهترین و برترین استاد آیلتس استادلینک، از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک اقدام نمایید.

خواندن آیلتس بدون کلاس؛ دلایل یادگیری آیلتس در خانه

چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟ با کمک معلم خصوصی آیلتس آنلاین

در این قسمت می خواهیم دلایل اینکه برخی افراد به جای موسسات آموزش زبان انگلیسی، ترجیح می دهند در خانه و یا به صورت کلاس آنلاین و مجازی برای آزمون آیلتس آماده شوند، توضیح دهیم. از دلایل یادگیری آیلتس در خانه می توان به :

  • حذف رفت و آمد
  • کاهش هزینه ها
  • صرفه جویی در وقت
  • استفاده از کلاس آنلاین آیلتس در هر ساعت شبانه روز
  • ترس از مکالمه با دیگران در کلاس های گروهی آموزش آیلتس
  • عدم دسترسی به کلاس یا معلم خصوصی آیلتس با کیفیت
  • و …

شما می توانید با کلاس های آنلاین آموزش آیلتس سایت استادلینک، بهترین کیفیت آموزش زبان را با کمترین هزینه تجربه کنید و از آموزش آیلتس لذت ببرید.

برای مشاوره در خصوصی معرفی بهترین و برترین استاد آیلتس استادلینک، از طریق پشتیبانی واتساپ سایت استادلینک اقدام نمایید.

10 گام برای آموزش آیلتس در خانه

برای آنکه آموزش زبان انگلیسی موفقی در خانه داشته باشید، بهتر است با اصول مطالعه در خانه آشنا شوید تا با رعایت آنها به یک خودآموز موفق آیلتس تبدیل شوید.

1- استمرار در یادگیری؛ اولین قدم در پاسخ به چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟

شاید بارها یا این بیت زیبا از حضرت سعدی مواجهه شده باشید که می فرماید :

« رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود ♥ رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود »

یا تک مصرع زیبا از مرحوم استاد هوشنگ ابتهاج که می فرماید: « دریا شود آن رود که پیوسته روان است »

تمام موارد بالا حاکی از آن است که امر آموزش به خصوصی آموزش زبان انگلیسی، نیاز به استمرار و تلاش پی در پی دارد و برای این منظور بهتر است به یادگیری خود تنوع ببخشید و هنر زبان آموز این است که حتی در روزهای بی حوصلگی، روند یادگیری زبان را حفظ کرده و به برنامه خود پایبند باشد.

2- هدف گذاری صحیح زبان آموز

اگر شما بدون داشتن هدف و برنامه به سراغ هر کاری بروید، در آیندۀ نه چندان دور از آن کار خسته می شوید و احتمال رها کردن آن کار بسیار بالا می رود. داشتن هدف برای آموزش آیلتس در خانه از اهمیت زیادی برخوردار است چون با روزهای بی انگیزگی در این مسیر مواجهه می شوید.

قبل از شروع به آموزش زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس، ابتدا اهداف خود را مشخص کنید و به هدف های خود الویت ببخشید و برای رسیدن به آنها محدودۀ زمانی مشخص کنید. در این مسیر می توانید از معلم خصوصی آیلتس خود نیز راهنمایی بگیرید.

3- حفظ کیفیت مطالعه برای یادگیری آیلتس در خانه

آزمون آیلتس، آزمونی بین المللی است و از استاندارهای بالایی برخودار است. پس بهتر است برای موفقت در امتحان آیلتس، به مطالعه عمیق و اصولی موارد امتحانی آن بپردازید. یکی از معضلات مطالعه آیلتس در خانه، افت کیفیت مطالعه به خاطر ناواردی به شیوۀ مطالعه صحیح یا بالا بردن سرعت برای رسیدن به آزمون است.

برای آنکه ار سردرگمی خارج شوید می توانید از استاد خصوصی آیلتس کمک بگیرید و در مورد شیوۀ صحبح مطالعه آیلتس و همچنین بودجه بندی و سرعت عمل مطالعه موارد امتحانی آن، با استاد خود مشورت کنید.

4- تبدیل خانه به محیط آموزش آیلتس

تبدیل خانه به محیط آموزش آیلتس

همانطور که در کلاس گروهی یا در کلاس خصوصی آموزش آیلتس موظف هستید که تلفن همراه خود را خاموش کرده و در زمان کلاس با حواس جمع به استاد خود گوش کنید، هنگام مطالعه در خانه نیز باید همان مقررات را انجام دهید.

در زمان یه خصوصی که در برنامه مطالعاتی خود برای آموزش آیلتس مشخص کرده اید، اولاً به اجرای برنامه در آن زمان حساس باشید و دوماً از تلفن همراه خود در آن تایم استفاده نکنید. همچنین برای شبیه سازی بیشتر محیط خانه به کلاس آیلتس بهتر است که روی دیوار اتاق خود از پسترها و جملات انگلیسی رایج در کلاس های زبان استفاده کنید.

5- یادگیری آیلتس در خانه با منابع با کیفیت

برای یادگیری هر درسی، نیاز به منابع با کیفیت و معتبر آن درس هست. برای آموزش آیلتس نیز کتاب ها، فایل های صوتی و تصویری زیادی وجود دارد که بهتر است قبل از تهیه از معلم خصوصی آیلتس خود در مورد منابع یادگیری آیلتس مشورت کنید.

توجه کنید که خرید بیش از حد منابع یادگیری آیلتس باعث سردرگمی و استرس تمام نکردن خواهد شد. در ادامه مقاله به معرفی منابع معتبر آیلتس برای شما عزیزان می پردازیم.

6- ایجاد گروه ها یادگیری برای مطالعه آیلتس در خانه

ایجاد گروه ها یادگیری برای مطالعه آیلتس در خانه - گروه واتساپ و تلگرام آموزش آیلتس

شما می توانید افراد هم هدف با خود را پیدا کرده و با ایجاد مطالعه گروهی مخصوصاً ذر بخش speaking، به یکدیگر کمک کنید. همانطور که می دانید نمرۀ بخش اسپکینگ آزمون آیلتس از ماقی موارد بیشتر و همچنین سخت تر است.

شما می توانید برای پیدا کردن هم گروه در بخش دیدگاه ها در پایین همین مقاله درخواست خود را ارسال کنید تا افراد مایل با شما ارتباط برقرار کنند.

7- برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت برای مطالعه خودخوان آیلتس

مسیر موفقیت در آزمون آیلتس، مسیری طولانی و پر فراز و نشیب است که طی کردن آن بدون داشتن هدف و برنامه ریزی اصولی به کمک یک استاد آیلتس، بسیار دشوار می باشد.

برنامه ریزی روزانه، هفتگی با دید بلند مدت یکماه، سه ماهه و یکساله که توسط یک استاد آیلتس ماهر برای شما به صورت شخصی سازی شده طراحی شود، می تواند شما را در مسیر موفقیت آیلتس نگه دارد.

8- گوش دادن فراوان؛ رمز موفقیت یادگیری آیلتس در خانه

شاید شنیده باشید که عده ای می گویند حتی می شود در خواب هم زبان آموخت! حقیقت ماجرا این است که تقویت بخش listening بسیار بسیار حائز اهمیت است و بهتر است از فایل های صوتی آموزش زبان، پادکست های آموزش زبان و فیلم های سینمایی و سریال های زبان اصلی بسیار استفاده نمایید.

با استفاده از این ابزارها، ناخودآگاه شما بیشتر درگیر فرایند یادگیری می شود و تاثیر بسیاری بر یادگیری زبان انگلیسی و بالا رفتن قدرت مکالمه شما دارد. پس فعالانه و مفید به این بخش آموزش زبان توجه کنید.

9- توجه به تنوع یادگیری در زمان آموزش آیلتس در خانه

یادگیری فرایندی طولانی و زمان بر است و اگر بخواهید به صورت روتین از یک روش مطالعاتی برای آزمون آیلتس استفاده کنید، به مرور خسته خواهید شد. بهتر است تنوع روش یادگیری داسته باشید و به عنوان مثال در برنامه هفتگی خود برای آموزش بهتر زبان انگلیسی از فیلم ها و سریال های زبان اصلی همراه با زیر نویس انگلیسی استفاده نمایید.

برای هم یادگیری بهتر و هم بالا بردن اعتماد به نفس خودتان بهتر است متن هایی را آماده کنید و برای یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان بخوانید و به او نیز یاد دهید. همچنین می توانید برای تقویت زبان انگلیسی خود از موسیقی های زبان اصلی برای آشنایی بهتر با لهجه ها استفاده نمایید.

10- نوشتن، یک تکنیک حیاتی یادگیری | چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟

نوشتن و تمرین writing یکی از رکن های اصلی آزمون آیلتس است که به نظر ما مهم ترین و موثرترین ابزار زبان آموز در مسیر یادگیری زبان است. با نوشتن دایرۀ لغات و بخش گرامر و ساختار جمله شما تقویت می شود.

همچنین ارتباط میان تحلیل مغز، قدرت بینایی و عملکرد دست نیز افزایش یافته و یادگیری عمیق برای شما اتفاق می افتد. پس توصیه می کنیم به بخش writing اهمیت دهید و دفترچه یادداشتی برای نوشتن همواره به همراه خود داشته باشید.

معرفی چند منبع یادگیری معتبر برای آموزش آیلتس در خانه

معرفی چند منبع یادگیری معتبر برای آموزش آیلتس در خانه

به خاطر بین المللی بودن آزمون آیلتس، منابع زیادی برای آن تعریف شده است که باعث سردرگمی زبان آموز می شود. در اینجا قصد داریم چند منبع معتبر آزمون آیلتس برای مطالعه در خانه را به شما معرفی نماییم.

  • مجموعه کتاب Grammar for IELTS
  • کتاب Vocabulary for IELTS
  • مجموعه‌ کتاب IELTS Trainer
  • مجموعه‌ کتاب IELTS in one sight
  • کتاب Barron’s IELTS 5th Edition
  • IELTS Advantage: Reading Skills
  • IELTS Advantage: Speaking and Listening

برخی از این کتاب های را می توانید از نرم افزار ممرایز « Memrise Language Learning » دانلود و استفاده نمایید. البته بهتر است قبل از استفاده از هر منبعی ابتدا توسط معلم خصوصی آیلتس تعیین سطح شوید و با برنامه ریزی او به سراغ منابع بروید.

یادگیری آیلتس در خانه با معلم خصوصی استادلینک

استفاده از معلم خصوصی آیلتس علاوه بر صرفه جویی در وقت و انرژی، شانس قبولی شما را در آیلتس بالا برده و راندمان یادگیری زبان شما را نیز بسیار بالا می برد.

استفاده از معلم خصوصی آنلاین آیلتس سایت استادلینک، بهترین راه حل برای یادگیری آیلتس در خانه است که با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب، شما را به هدف خود می رساند. برای مشورت و مشاوره در مورد اساتید سایت استادلینک کافی است از طریق پشتیبانی واتساپ سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید.

 

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی دینی دوازدهم تجربی و انسانی و ریاضی خرداد 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و انسانی و ریاضی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی دینی دوازدهم رشته تجربی و ریاضی و رشتۀ انسانی و نحوه مطالعه صحیح این […]

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی 1 دهم معارف اسلامی شهریور 1402 غایبین مجاز و موجه همراه با پاسخنامه تشریحی و جواب + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی امتحان نهایی عربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی 1 دهم رشته معارف اسلامی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن […]

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی دوازدهم خرداد 1399 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی و ریاضی و انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فارسی دوازدهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 14 =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید